Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 99

Temat: Wymiana silnika z 2,0 TwinSparks 165KM na NIE TWIN SPARKS

  1. #71
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa 156 1.8 t.s 144km & Alfa 159 1.8MPI 140km
    Postów
    373

    Domyślnie

    Co za hejt na T.S

    Jedyne co mogę napisać na ten temat to o moim egzemplarzu, kupionym za grosze od zaniedbującego go Włocha 7 lat temu za 6.4tyś zł, 1.8 t.s 144km, w chwili kupna 180 tyś km przebiegu, obecnie ponad 240 tyś km, po kupnie zrobiony rozrząd z pompą wody, regeneracja wariata 15zł (przy okazji rozrządu), gumy stabilizatora, wymiana sprzęgła komplet, wahacze górne przód, łączniki przód, filtr powietrza, opony komplet.

    Olej lany najtańszy GM 10w40 W 5l bańkach za ok 60zł, stan oleju utrzymywany na max cały czas.

    Problemów z autem brak, ostatnio na przęglądzie wyszła końcówka drążka kierowniczego do wymiany.


    Co do JTS to się nie wypowiem bo nie miałem, podobno problemy z nagarem i droga instalacja gazowa jak ktoś klepie dużo km.
    Ostatnio edytowane przez Alfa156bb ; 17-12-2017 o 13:41

  2. #72
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie Wymiana silnika z 2,0 TwinSparks 165KM na NIE TWIN SPARKS

    Kolego Andrzeju, w 1998 roku 155 KM z 2.0 litrów i 144 KM z 1,8 to był wyczyn i mocne wyżyłowanie jednostek w porównaniu do konkurencji . Dzisiaj Twoja Mazda z super hiper technologią Sky active wyciąga 165 KM z 2 litrów i żeby osiągnąć tak kosmiczną moc musieli dać stopień sprężania 14:1 . Jeśli już musisz po swojemu marudzić na włoszczyznę to chociaż staraj trzymać się faktów.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez Żuczek ; 17-12-2017 o 16:30

  3. #73
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    Alfa 156 1.8 t.s 144km & Alfa 159 1.8MPI 140km
    Postów
    373

    Domyślnie

    @UP

    Dokładnie, gulf 3 1.8 z tamtych lat to 90 KM, jedynie np. honda s2000 2.0 240 KM się wyróżniała, czy 1.6 vti 160km, ale to wzmocnione kute silniki (żeby osiągnąć max moc trzeba kręcić baaardzo wysoko) a ceny s2000 to bliżej GTA 3.2 V6 niż 1.6/1.8/2.0 R4.
    Ostatnio edytowane przez Alfa156bb ; 17-12-2017 o 17:03

  4. #74
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    alfaromeo159jtd
    Postów
    166

    Domyślnie

    Żuczek zeby byc sprawiedliwym to inne marki mialy bardziej wyzylowane jednostki-brat posiadal bardzo dawno Honde Civic KOMBI 1.8 16V VTI 169 KM z 1998roku a byly tez i 1.6 DOHC VTEC z tego okresu ktore posiadaly 185konikow i nissany posiadaly 2litrowki o mocy 180koni-glupia toyota Carina E w 1996 roku posiadala wersje 2litry 175koni i tak mozna wymieniac dlugo ale trzeba przyznac szczerze ze twinsparki kultura pracy milo mnie zaskoczyly.

  5. #75
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Nie wiem co ty za dane podajesz, w standardowych odmianach z roku modelowego 2002 Honda w accordzie wyciągała - 1,8 - 136 KM a z 2.0 - 147 KM, Nissan odpowiednio 112 KM i 140KM, Toyota 129 KM i 150 KM, Mazda z 2 litrów wyciskał 136 KM. Alfa w tym roku z JTS wyciągała już 165 KM i była w ścisłej czołówce w klasie średniej z 2 litrowym motorem.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #76
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Panowie
    Wymiana pompy oleju w TS to miska w dół?czy to i jeszcze rozrząd?

  7. #77
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Nie wiem co ty za dane podajesz, w standardowych odmianach z roku modelowego 2002 Honda w accordzie wyciągała - 1,8 - 136 KM a z 2.0 - 147 KM, Nissan odpowiednio 112 KM i 140KM, Toyota 129 KM i 150 KM, Mazda z 2 litrów wyciskał 136 KM. Alfa w tym roku z JTS wyciągała już 165 KM i była w ścisłej czołówce w klasie średniej z 2 litrowym motorem.

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic#Type-R
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Toyota...#VII_Generacja
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mazda_...wsza_generacja

    Naprawdę tak trudno znaleźć te dane? Czy próbujesz zaprzeczać oczywistym faktom?
    Porównuję do TS. JTS było maxem jaki AR było w stanie wtedy wyprodukować z 2 litrów, nie zaproponowali wersji "eko" bo i po co w autach o sportowej żyłce? Skoro 2.0TS miał 150KM, trzeba było dać coś więcej.

    Nie mam doświadczeń z 2.0JTS, ale TS (przynajmniej w wersji 1.6) to bardzo fajny silnik, brak zastrzeżeń. Na pewno był w czołówce, ale nie był top, skoro np. Honda robiła mocniejsze i to wcześniej.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  8. #78
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    TS i JTS były w czołówce, to że kilku producentów w specjalnych wersjach miało wyższą moc nie ma nic do rzeczy. W klasie średniej do masówki kładli przecież słabsze silniki.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #79
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    to że kilku producentów w specjalnych wersjach miało wyższą moc nie ma nic do rzeczy. W klasie średniej do masówki kładli przecież słabsze silniki.
    A co wyznacza klasę i możliwości producenta? Słabsze silniki "do masówki" czy silnik w najlepszej wersji wciąż seryjnego auta (QV, Type-R, GTI itd.)?
    Ale zgoda, JTS i TS były w czołówce.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  10. #80
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    alfaromeo159jtd
    Postów
    166

    Domyślnie

    https://autokult.pl/t/98294,bmw-seri...ane-techniczne w 1989 roku sprzedawane byly 4drzwiowe e30 320is 200koni to taka delikatna kontra na temat gulfa 3 1.8 90koni

Podobne wątki

  1. Remont silnika Twin Spark 2.0
    Utworzone przez dave w dziale 156
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 15-12-2016, 06:48
  2. ILE TO PALI - 2.0 JTS o mocy 165KM
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-05-2010, 19:11
  3. spalanie w 2.0JTS (165KM)
    Utworzone przez Piotriix w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-12-2006, 22:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory