Czyli najlepiej na włączonym silniku robić, bo wtedy nie ma tego 20 minutowego limitu (swoją drogą, bardzo wkurzającego).
Czyli najlepiej na włączonym silniku robić, bo wtedy nie ma tego 20 minutowego limitu (swoją drogą, bardzo wkurzającego).
Zawsze na włączonym zapłonie!!
inaczej porobią się jasełka!
Haha. Czyli ASO samo zepsuło Twojego UConnecta? Brawo oni!
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Czy ktoś posiada telefon z Androidem 8.0 (Oreo) i Uconnect 5? U mnie przy wgranej najnowszej aktualizacji nie pokazują się tytuły odtwarzanych utworów ze Spotify i nie działa sterowanie z kierownicy (Xperia XZ1 Compact). Przy Androidzie 6.0.1 (Moto G3) wszystko śmigało idealnie.
EDIT: Temat (częściowo) rozpracowany. Wina leży zapewne po stronie Google, które dało ciała w wersji 8.0 z obsługą BT (jest sporo raportów w sieci na ten temat, także od właścicieli Golfów - a jeśli nie działa w Golfie, to na pewno nie wina VW, tylko Google). Natenczas można zmienić wersję AVRCP z 1.6 na 1.5 albo 1.4. Co prawda wyświetlanie utworów nadal nie działa, ale przynajmniej da się zmieniać utwory z kierownicy i kółkiem (przyciski ekranowe nadal nie działają).
EDIT2: Najnowsza aktualizacja - 47.1.A.5.51 - rozwiązała problem.
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 29-11-2017 o 20:24
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Witam, mam problem z U5" bez navi. Nie mogę połączyć się z telefonem (Samsung Note 3 i S8) i nie mogę usunąć zapisanych telefonów (urządzeń) w U5.
Czy ktoś z Was może podpowiedzieć jak zrobić hard reset do ustawień fabrycznych?
Na pewno pomoże odpięcie akumulatora na pół godziny.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Po pół roku obserwacji wątku zrobiłem updatePrzebieg, w czasie jazdy - bez problemu, czas myślę, że nawet poniżej 30 minut.
Rewolucyjnych zmian nie ma. Faktycznie jest opcja wyłączenia komunikatów DNA, ale można też włączyć - czyli aby było tak jak było. Zniknęły sparowane telefony i zapisane stacje radiowe.
Główne zmiany zaszły w obsłudze telefonu przez BT. Są plusy i minusy.
Plusem jest szybsze połączenie (nie tak szybkie jak w Giulii, ale już w miarę szybkie).
Bez wrażenia przyjmuję niewielkie zmiany kosmetyczne, bo trudno przesunięcie logo BT w lewo o 2 cm uznać za plus czy minus. Podobnie wyświetlanie sieci komórkowej - tak jakby nie spodziewam się tam żadnych rewelacji, chociaż w regionach przygranicznych może być ciekawe kiedy łapie nas inny kraj. Wybieranie głosowe nie wiem, nie korzystam. To samo tyczy się muzyki z telefonu.
Natomiast dużym minusem jest to, że teraz kontakty się aktualizują (nie przesadzając) z 5 minut. Kiedyś to było kilka sekund po połączeniu. I do tego teraz w trakcie aktualizacji kontaktów dźwięk podczas rozmowy się mocno tnie. A i jeszcze jedno - rozmowa jest jakby cichsza - wcześniej nie musiałem podkręcać głośności do ok. 22-24, aby było w miarę słychać.
Mam nadzieję, że odtwarzanie dźwięków z telefonu (yanosik, google maps) bez zmian, ale jeszcze nie testowałem.
Nie chcę nikogo zniechęcać, ale - tak mówiąc między nami - jakbym miał opcję łatwego i szybkiego powrotu do oryginalnej wersji to chyba bym wrócił. Z powolnym parowaniem już nauczyłem się żyć. Dramatu nie ma, ale korzyści są wątpliwe.
Informacyjnie - telefon to srajfon.
jeszcze jedno- w czasie włączonej funkcji telefon masz w lewym górnym logo nazwę stacji radiowej - tego nie było. Co do reszty- żadnych z powyższych wad nie zauważyłem ani w poprzedniej julce z 2014 r. ani obecnej- największy plus czas sparowania.