Motul
Vavoline
Castrol
PENRITE
MILLERS OILS
Selenia
Yacco Lube
Texaco
Total
Mobil
RAVENOL
Shell
Fuchs
Midland
Eurol
Liqui Moly
Raczej olej, bo przy dodatnich temp. nie ma problemu. Kontrolka gaśnie jak tylko odpalę silnik, nawet jak wóz stoi niejeżdżony tydzień. Jak spada poniżej zera to kontrolka pali się te 10-15 sekund po odpaleniu, nawet jak wóz stoi tylko pół dnia. Gdyby to była pompa to raczej cały czas byłyby problemy.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
9100 jest bardziej wszechstronne ale jak ma być max ochrona przy ekstremalnych sytuacjach i zejście z tarciem to 9200V2.
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Panowie pytanie trochę z innej beczki, brat ma Fiata Stilo 1.6 16V 103KM + LPG, przebieg ~150 000 km. Do tej pory silnik zalewałem mu Valoline MaxLife 5W40, jednakże zużycie oleju jest trochę upierdliwe i między wymianami trzeba dolać te dajmy na to 4 litry oleju. Czy w takim przypadku można liczyć na poprawę zalewając Valvoline VR1 Racing 5w50? Pytanie konkretne o ten olej, bo ma być tanio i skutecznie![]()
Ford S-Max 2.2 16v TDCi '13
FIAT Barchetta 1.8 16v VFD '00
FIAT Punto 1.1 8v FIRE '99