Zerknąłem w owner's manual na amerykańskiej stronie AR no i wygląda to tak: 280HP RWD przyspiesza w 5,5 s, a 280 HP AWD przyspiesza w 5,1 s.
Zerknąłem w owner's manual na amerykańskiej stronie AR no i wygląda to tak: 280HP RWD przyspiesza w 5,5 s, a 280 HP AWD przyspiesza w 5,1 s.
To pewno czasy do 60 mil (97 kmh)?
Czyli gdyby zabawić się w w prognozę przypieszania, zakładając wersje napędu których nie mato mamy:
Moc: 200 KM / 280 KM
4x4: 6,2 / 5,2
Tył: 6,6 / 5,6
Przód: 7,0 / 5,9
Ważne też jest to, czy przy napędzie tylnym, koła z tyłu mają te samą szerokosc co w Q4 czy nie. Bo jeśli są szersze, to róznica w przyspieszeniu może być mniejsza, a jeśli tak samo szerokie, to tył bardzo dużo straci do Q4.
Obstawiam, że przy tej samej szerokosci tylnych opon i tej samem mocy, tylny napęd traci z 0,6 sek, a jeśli opony ma szersze od Q4, to moze już tylko z 0,3 sek.
w veloce dla wiekszosci wzorow felg mozesz wybrac czy chcesz szerszy tyl. to jest opcja 142 nazywa sie opony extra series i nie ma jej w cenniku... dla wzoru ktory ja zamowilem (srebrne koniczynki 19) nie ma tej opcji (tzn w programie do zamawiania byla ale ar odrzucila przy zamowieniu i faktycznie nie ma w eperze) ale z epera widze ze daja tylko szerszy tyl
dla srebrnych.
dobra ale do sedna:
ciekawe jak szeroki tyl przy q4 wplywa na przyspieszenie. zgaduje ze na suchym moze byc podobnie ale na mokrym moze zyska sie wg tych samych 4 kol?
A czy każdy silnik w Veloce ma 280KM?Radze wybrać sie na hamownię
Mozecie Panowie się zdziwic
Wtedy wasza dyskusja będzie bardziej merytoryczna
5,1 , 5,5 , 5,3 a może jak kierowca dupa to 6,5? A czy pomiary na łopatkach czy bez?
Nie wiem co można zrobić źle puszczając hamulec i wciskając gaz do dechy. Na tym się kończy rola kierowcy w automacie
btw Jak się odbywa hamowanie samochodu z napędem na 4 koła? Chyba musi być hamownia z 4 rolkami. Widziałem tylko hamowanie z napędami na jedną oś. Ewentualnie gdzie można się wybrać w Warszawie?
Łopatki wydaje mi się że mogą tylko pogorszyć sprawę. One się przydają przy hamowaniu, przyśpieszaniu i wcześniejszym przygotowaniu odpowiedniego biegu. W "głupiej" jeździe na wprost ile fabryka dała lepiej to zrobi automat![]()
Ostatnio edytowane przez azar ; 09-03-2018 o 19:27
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
[MENTION=73165]azar[/MENTION] - spróbuj: tryb manual, drive away release, nie ruszaj łopatek i gaz do dechy (aby tylko silnik i skrzynia były rozgrzane)
azar, obawiam się, że czasy w katalogach są wysokich obrotów (tak z ok 3-3,5k), nawet w automacie, więc można sporo zepsuć, by uzyskać taki czas![]()
może ktoś wyjaśnic co można zepsuć i dlaczego i jak w Giuli robić bezpiecznie ostre starty. automatami jeździłem dotychczas kilka razy w życiu (jak mi dali pryzpadkowo z wypożyczalni gdy byłem na delegacji, no i parę razy Giulią/Stelvio na jazdach testowych).
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
w 4c nie jest dwusprzeglowa sucha skrzynia? jesli tak to niewiele to ma odniesienia jeśli chodzi o moje pytanie jak ruszać żeby nic nie uszkodzić i czego unikać w tym typie skrzyni.
natomiast sam launch control - tego w Giuli nie ma.
Ostatnio edytowane przez epsonix ; 10-03-2018 o 22:39