Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 47

Temat: brak mocy i strzelanie przy kolektorze ssacym przy dodawaniu gazu

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał karl508 Zobacz post
    witam
    mam nie maly problem, bo jak odpalam samochod na zimnym silniku to zanim sie nagrzeje to silnik sie dlawi i nie ma szans wejsc wyzej niz 3000 obr, slychac tylko strzelanie (poczatkowo myslalem ze to w wydechu ale jak sie otworzy maske to widac ze to przy kolektorze ssacym).
    mam ten problem od paru miesiecy, tylko ze wczesniej na zimnym silniku byl poprostu troche zamulony i po rozgrzaniu bylo ok. pozniej bylo coraz gorzej na zimnym ale przy rozgrzaniu bylo czuc tylko delikatny spadek mocy. w tej chwili na zimnym prawie nie da sie jezdzic a nagrzany tez sie dlawi
    bylem na komputerze i wykazalo ze sonda lambda jest wporzadku, przepływomierz tez. mechanik sprawdzi lmi swiece i tez sa dobre. katalizator tez okej. sparwdzilem cisnienie paliwa za pompa ale tez jest w porzadku. filtr powietrza mam nowy. nie mam juz pomyslow. z uwagi na to ze mam juz przejechane 70 tys na rozrzadzie i conajmniej dwa razy tyle na wariatorze to zamowilem juz wariator i rozrzad i wymienie go ale czy taka praca moze byc spowodowana zle dzialajacym wariatorem???
    blagam o pomoc bo juz zalamuje rece
    Mam podobny problem.
    Auto kupione kilka dni temu, dokładnie 1999r AR 146 1,4 TS.
    Oglądnąłem, kupiłem i przejechałem ok 90km - wszystko spoko.
    Na następny dzień przy odpaleniu na zimnym silniku i dodaniu gazu dusi się i strzela.
    Kiedy sie rozgrzał - wszystko spoko, później jazda i już ok.
    Martwi mnie to trochę, bo auto kupiłem bez oglądania w warsztacie, jakby czasu nie było
    Sonda Lambda wymieniana w zeszłym roku, świece miesiąc temu (NGK).
    W piątek jadę zrobić przegląd na ul.Paprotną (Wrocław), ale mam nadzieję, że to nic poważnego ...

    P.S. - Jeśli to faktycznie przepływomierz, to dlaczego wadę widać tylko przy zimnym silniku ?
    Ostatnio edytowane przez sn00p ; 10-08-2009 o 11:38

  2. #32
    czekal86
    Gość

    Domyślnie

    Witam może ktoś mi też pomoże ?

    Przy wyższych obrotach zaczyna coś strzelać jakby jakaś strumienica sportowa była założona co to może być ???
    Ostatnio edytowane przez grzelutek ; 11-08-2009 o 19:22

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Ja po wizycie u mechanika wiem tyle, ze to nie przpływka ani sonda.
    Do wymiany za to na bank jest wariator i być może krokowiec.
    Czyszczenie przepustnicy i podpinanie innych przepływek nic nie dało.

  4. #34
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Karol_PKAR
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 156 2.4jtd sportpack '01
    Postów
    119

    Domyślnie

    a mnie na szczęście po wymianie przepływki minęło większość objawów a reszta po przeczyszczeniu przepustnicy.
    jeżeli chodzi o krokowiec to jak sama nazwa wskazuje (regulator biegu jałowego) działa tylko na biegu jałowym więc jak masz te problemy na biegu to nie będzie to wina krokowca... może się mylę, opieram się na tym co wcześniej wyczytałem na forum próbując rozwiązać swój problem

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał karl508 Zobacz post
    a mnie na szczęście po wymianie przepływki minęło większość objawów a reszta po przeczyszczeniu przepustnicy.
    jeżeli chodzi o krokowiec to jak sama nazwa wskazuje (regulator biegu jałowego) działa tylko na biegu jałowym więc jak masz te problemy na biegu to nie będzie to wina krokowca... może się mylę, opieram się na tym co wcześniej wyczytałem na forum próbując rozwiązać swój problem
    Problemy mam od odpalenia do nagrzania silnika - bez względu na bieg.
    Powiem uczciwie, że mój entuzjazm do AR ucieka wprost proporcjonalnie do czas jej posiadania i odkrywania problemów i usterek jakie w niej siedzą ...
    Ot taka kara za kupno auta bez dokładnego przetrzepania ...

  6. #36
    Wojce
    Gość

    Domyślnie

    To odłącz przepływomierz ,i się przejedz na bank uszkodzony przepływomierz ,mam to samo jak zimny to nie moge ujechać jak sie nagrzeje to jest ok nie wiem czemu tak jest ,już zmienilem przepływke i jest ok

  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Karol_PKAR
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 156 2.4jtd sportpack '01
    Postów
    119

    Domyślnie

    dokladnie. najlepiej odłączyć kostke z przepływki i odpalić silnik i będzie widać ze to ona

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Fakt.
    Po odpięciu przepływki jest ok. Znaczy obroty na 1-,5k ale nie gaśnie i nie pływa za mocno. Nie wiem jak mechanik to sprawdzał ...
    Ale nadal mi diesel'uje ;D Ale to już wina wariata.

  9. #39
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Aaaa przepraszam za posta pod postem, ale mi się przypomniało, żeby znaleźć wątek.
    Z walniętą przepływką na zimnym silniku auto prychało i czasem nawet gasło, teraz - kiedy przepływka, a właściwie sam wkład został wymieniony - auto już się nie dusi, ale obroty na biegu jałowym są na poziomie ok 1,5k ?
    Z walniętą przepływką po rozgrzaniu silnika były normalnie na 800 rpm.

    Wie ktoś może o co chodzi ?

    Pozdrawiam.

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mik3
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    W-M
    Auto
    Ford Focus Mk2 Turnier FX Gold 1.6 Ti-VCT
    Postów
    73

    Domyślnie

    A ten wklad to oryginal Bosha do Twojego silnika czy jakis tani zamiennik z Opla? Wyglada tak jakbys dalej jezdzil z odpietym przeplywomierzem, spalenie nie wzroslo? Byles na diagnostyce komputerowej w celu ewentualnego skasowania bledow?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 20:51
  2. Buczenie przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 13:33
  3. Dym przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez nowy147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 21:53
  4. Brak mocy i silnik strzela przy dodawaniu gazu.
    Utworzone przez qbazz w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-02-2011, 17:43
  5. Brak mocy przy dodaniu gazu 1.9 JTD
    Utworzone przez kary156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 01-10-2010, 20:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory