Planujemy kupić Mito żonie, ale nic poniżej 140KM jej nie podchodzi. Czy naprawdę MA taki straszny jest jak go malują? Czy jest sens pakować się w wersję 170KM mając do dyspozycji 25000? jakieś tam naprawy w granicach 500-2000zl tez do przełknięcia by były
za 25tys qv to duze ryzyko, w tej kasie szukaj 155Km jest rewelacyjna
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
A orientujecie się panowie jak wygląda sprawa ewentualnego remapu silnika z tych 155KM na cos wiecej?![]()
wszystko sie da za odpowiednią ilość gotówki. Pytanie czym do tej pory jeździ żona że to 140KM to minimum?
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Jeździ tym co mam w podpisie - AR 145 1.9 JTD 105KM i C5 2.0HDI 140KM remap na 176KMAle są dla niej za ospałe - wiec pi razy drzwi wyszło nam ze moc do masy powinna być większa niż w C5 żeby jej się fajnie jeździło. Z tym że to C5 to Diesel, inaczej rozwija moc itp itd. long story short, po przejechaniu się kilkoma autami w podobnym segmencie co MiTo, doszliśmy do wniosku ze te 140KM to jest minimum. (Sam planuję nabyć coś z innej bajki dla siebie)
147 1.6 TS 120KM -> była
156 1.9 JTD 8V 115KM -> była
MiTo 1.4 TB 155KM -> była
156 FL 1.9 JTD 16V 140KM -> była
156 2.5 V6 190KM -> była
Tonale Edizione Speciale 130KM 1.5 130 + 20KM -> jest
Jaguar F-Type S AWD 3.0 V6 381KM -> jest
@GMB,
Ale QV ma inną skrzynię i zawias niż regularna MiTo. ciekaw jestem czy w razie W koszty napraw skrzyni i/lub zawiasu, by nie przerosły ceny auta (QV)