Okej, zapraszam.
Okej, zapraszam.
Sonek macie jakąś receptę na dodatkowe konie dla 2,5 V6 ?
Superjahu007, silniki benzynowe bez turbo są dużo mniej podatne na takie modyfikacje, niż np turbodiesle. W samochodach z małą pojemnością jest ona w ogole nie opłacalna. Twój silnik fabrycznie ma 192KM. Taka modyfikacja podniesie jego moc o jakieś 8%, czyli 15KM. W Twoim przypadku uzyskali byśmy moc +/- 207KM, ale wszysko to zależy od kondycji silnika.Jeżeli jest w dobrym stanie to przy tej pojeności na pewno ma to sens, da odczuwalny wzrost mocy.
Gdybyś miał więcej pytań to zapraszam, na wszystkie z chęcią odpowiemy.
Ponizej zdjęcia Alfy 1.9JTD wraz z wykresem przed/po, którą wczoraj modyfikowaliśmy:
![]()
To moja Alfa na powyższym zdjęciu różnica w jeździe kolosalne, efektów ubocznych na chwilę obecną brak. Przejechałem jakieś 100km. Ciągnie od samego dołu. Wypowiem się na temat całości w przyszłym tygodniu po powrocie z dłuższej trasy.
Sonek dzięki za info, poszło PW.
Czym różni się wasze strojenie od chipa od autodelty ?
http://www.autodeltashop.com/product...roducts_id=192
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Ja wychodzę z założenia że jak coś jest do wszystkiego, to jest do nieczego...Ten chip to "gotowiec", a tak naprawdę kazdy silnik jest inny (chodzi o zużycie i ogólna kondycję). Jest wiele czynników które nalezy wziąc pod uwagę przy strojeniu samochodu, robic pomiary i w razie potrzeby nanosić poprawki. W gotowym chipie po prostu go zakładasz i liczysz na to, że przyrost będzie przyzwoity, a żeby modyfikacje przyniosły oczekiwany efekt do każdego silnika należy podejść indywidualnie i tak też go wystroić...
Ostatnio edytowane przez Sonek ; 17-08-2009 o 10:56
Witam, chciałbym powiedzieć że ceny podane wyżej w tym temacie są w dalszym ciągu aktualne!
Chętnych prosimy o telefon i zapisy bo naprawdę warto.
Ponaddto wszystkie parametry sa dostrajane na hamowni i na bieżąco modyfikowane-nie ma mowy o hamowaniu przed/po i oddaniu go klientowi.
Oto link do wykresu po modyfikacji w naszej firmie kolejnej z wielu AR156.
Zapraszamy serdecznie, póki cena jest taka a nie inna![]()
ps. przy większej liczbie aut oczywiście duża zniżka.
Ostatnio edytowane przez Sonek ; 15-10-2009 o 11:27
Sonek to aż tak spore są przyrosty mocy w tych silnikach 1.9 normalnie 105 koni i wyszło ponad 150 a w 2.4 140 i wyszło ponad 190. Jak ma sie sprawa żywotnosci tych silników oraz jak to sie przekłada na spalanie auta ?