Może to i lepiej. System wykrywania kolizji jest do wymiany. Przyprawia o zawał serca![]()
Jakby była Alfa plugin hybrid to bym nie pogardził![]()
Może to i lepiej. System wykrywania kolizji jest do wymiany. Przyprawia o zawał serca![]()
Jakby była Alfa plugin hybrid to bym nie pogardził![]()
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Ale jak maja poprawic ten system, on dziala zerojedynkowo, widzi ze za szybko sie zblizasz bez kierunkow itp to dziala. Przy dynamicznej jezdzie poprosu lepiej go wylaczac bo moze zrobic kuku, nie wiem jak mieliby skonfigurowac system zeby wiedzial ze chce sie wyprzedzic wolno jadacy pojszd bez wyhamowywania albo ze pojazd przed toba zaraz skreci w prawo i nie trzeba hamowac, czasem przez ten system zawalu mozna dostac rzeczywiscie
![]()
i o to wlaśnie chodzi. Są pionierami w dziedzinie elektrycznych napędów, w kwestii elektroniki i wspomagaczy już trochę mniej, bo nad autonomią, chociażby czesciową pracuja dzisiaj wszyscy, i mają dużo większe wolumeny testowe. W każdej innej kwestii "starzy" producenci samochodów mają dużo większe doświadczenie, nie wspominając właśnie o optymalizacji produkcji, mają też dużo większą siłę zakupową u dostawców, efektywny kosztowo łańcuch dostaw. Po co wyważać otwarte drzwi? Tylko fuzja albo chociaż daleko idąca współpraca wyprowadzi teslę na szerokie wody.
Jak na razie własnie z tych wzgledów, pomimo zamówień na kilka lat do przodu, tesla notuje ogromne straty i spadki na giełdzie. Po prostu nie są w stanie tak zoptymalizować produkcji, żeby im się wszystko spinało. Wcześniej nie musieli patrzeć na koszty, nagły skok z manufaktury na masową produkcję najwyrazniej sie okazał dużo trudniejszy, niż przewidywali. Stara gwardia układała to wszystko przez lata.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
[QUOTE=Azalgo;2083957]Zaraz strzelić w kolano. Tesla jest obiektywnie bańką i potrzebuje finansowania. FCA miało profit za 2017 30 mld $ i ma know how produkcji masowej, z czym także zmaga się Tesla. To może być win win dla obu stron.
Jak już podajemy jakieś dane, to nie bierzmy ich z kosmosu. Jakie 30 mld USD? FCA za 2017 rok wypracowało 3,5 mld EUR zysku netto. Należy pamiętać, że grupie FCA ciąży ciągle ogromny dług który sukcesywnie jest zmniejszany z roku na rok, ale nadal jest zbliżony do wartości kapitału własnego spółki. Akurat porównując do innych producentów Automotive dane finansowe FCA nie wyglądają zbyt dobrze. Raczej FCA powinno oglądać 2 razy każde wydane EUR, ale chyba to też czyni, co pokazuje przesunięcie w czasie ofensywy modelowej AR.
https://www.fcagroup.com/en-US/inves...ual_Report.pdf
i tu właśnie by się przydało wyłączanie dedykowanym przyciskiem. Zamiast tego bezużytecznego asystenta pasa (który wyłączyłem jak tylko odebrałem samochód) fajnie jakby ten przycisk wyłączał szybko wykrywanie kolizji. Do tego jakaś ikonka na tym pięknie niewykorzystanym 7 calowym ekranie, że system wyłączony.
Dopłacałbym do takiego ficzera![]()
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Np jedziesz i przed toba ktos skreca w prawo, wiesz ze nie musisz hamowac bo skreci a system sie zaczyna drzec czy hamowac, albo jak dojezdzaszi chcesz wyprzedzic kogos, za blisko sie zblizysz a jest spora roznica predkosci to to samo, jak tos za toba jedzie to moze byc kuku.
Np. Sytuacja gdy samochód przede mną skręca (opuszcza pas) w prawo i jeszcze mu trochę wystaje tył jak go mijam.
Wiele sytuacji w mieście przy zmianie pasa i wjeżdżaniu między samochody dynamicznie.
Ogólnie to jest zbyt czuły nawet na najniższej czułości. No i nie da się go wyłączać bez zatrzymania samochodu i pogrzebaniu w menu.
Nie jest źle ale chciałbym móc sobie go wyłączyć jednym klikiem.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C