Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #14901
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Może to i lepiej. System wykrywania kolizji jest do wymiany. Przyprawia o zawał serca

    Jakby była Alfa plugin hybrid to bym nie pogardził
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

  2. #14902
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0t narazie 200km
    Postów
    42

    Domyślnie

    Ale jak maja poprawic ten system, on dziala zerojedynkowo, widzi ze za szybko sie zblizasz bez kierunkow itp to dziala. Przy dynamicznej jezdzie poprosu lepiej go wylaczac bo moze zrobic kuku , nie wiem jak mieliby skonfigurowac system zeby wiedzial ze chce sie wyprzedzic wolno jadacy pojszd bez wyhamowywania albo ze pojazd przed toba zaraz skreci w prawo i nie trzeba hamowac, czasem przez ten system zawalu mozna dostac rzeczywiscie

  3. #14903
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Azalgo
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Giulia Veloce 2.0T
    Postów
    676

    Domyślnie

    Cytat Napisał Statyczny Zobacz post
    IMHO współpraca z Teslą będzie mniej spektakularna niż sądzicie Moim zdaniem rozchodzi się o jakieś nowinki techniczne typu wspólne dopracowywanie autopilota, ulepszanie radarów, może dodatkowy silnik elektryczny dla hybrydy, czy innych pobocznych spraw, jak wspólny soft itd. Nie sądzę, żeby Tesla chciała sobie strzelić w kolano i stworzyć konkurenta dla swojej marki gdzie Tesla JEDYNE z czego żyje i słynie to elektryczne samochody
    Zaraz strzelić w kolano. Tesla jest obiektywnie bańką i potrzebuje finansowania. FCA miało profit za 2017 30 mld $ i ma know how produkcji masowej, z czym także zmaga się Tesla. To może być win win dla obu stron.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

  4. #14904
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał Azalgo Zobacz post
    To może być win win dla obu stron.
    i o to wlaśnie chodzi. Są pionierami w dziedzinie elektrycznych napędów, w kwestii elektroniki i wspomagaczy już trochę mniej, bo nad autonomią, chociażby czesciową pracuja dzisiaj wszyscy, i mają dużo większe wolumeny testowe. W każdej innej kwestii "starzy" producenci samochodów mają dużo większe doświadczenie, nie wspominając właśnie o optymalizacji produkcji, mają też dużo większą siłę zakupową u dostawców, efektywny kosztowo łańcuch dostaw. Po co wyważać otwarte drzwi? Tylko fuzja albo chociaż daleko idąca współpraca wyprowadzi teslę na szerokie wody.

    Jak na razie własnie z tych wzgledów, pomimo zamówień na kilka lat do przodu, tesla notuje ogromne straty i spadki na giełdzie. Po prostu nie są w stanie tak zoptymalizować produkcji, żeby im się wszystko spinało. Wcześniej nie musieli patrzeć na koszty, nagły skok z manufaktury na masową produkcję najwyrazniej sie okazał dużo trudniejszy, niż przewidywali. Stara gwardia układała to wszystko przez lata.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  5. #14905
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    AR Giulietta 1.4 170 KM/Mustang 3.7 V6
    Postów
    408

    Domyślnie

    [QUOTE=Azalgo;2083957]Zaraz strzelić w kolano. Tesla jest obiektywnie bańką i potrzebuje finansowania. FCA miało profit za 2017 30 mld $ i ma know how produkcji masowej, z czym także zmaga się Tesla. To może być win win dla obu stron.


    Jak już podajemy jakieś dane, to nie bierzmy ich z kosmosu. Jakie 30 mld USD? FCA za 2017 rok wypracowało 3,5 mld EUR zysku netto. Należy pamiętać, że grupie FCA ciąży ciągle ogromny dług który sukcesywnie jest zmniejszany z roku na rok, ale nadal jest zbliżony do wartości kapitału własnego spółki. Akurat porównując do innych producentów Automotive dane finansowe FCA nie wyglądają zbyt dobrze. Raczej FCA powinno oglądać 2 razy każde wydane EUR, ale chyba to też czyni, co pokazuje przesunięcie w czasie ofensywy modelowej AR.

    https://www.fcagroup.com/en-US/inves...ual_Report.pdf

  6. #14906
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Cytat Napisał SLukaS Zobacz post
    Przy dynamicznej jezdzie poprosu lepiej go wylaczac bo moze zrobic kuku
    i tu właśnie by się przydało wyłączanie dedykowanym przyciskiem. Zamiast tego bezużytecznego asystenta pasa (który wyłączyłem jak tylko odebrałem samochód ) fajnie jakby ten przycisk wyłączał szybko wykrywanie kolizji. Do tego jakaś ikonka na tym pięknie niewykorzystanym 7 calowym ekranie, że system wyłączony.

    Dopłacałbym do takiego ficzera
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

  7. #14907
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Azalgo
    Dołączył
    04 2015
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Giulia Veloce 2.0T
    Postów
    676

    Domyślnie

    [QUOTE=sailor_p;2084014]
    Cytat Napisał Azalgo Zobacz post
    Zaraz strzelić w kolano. Tesla jest obiektywnie bańką i potrzebuje finansowania. FCA miało profit za 2017 30 mld $ i ma know how produkcji masowej, z czym także zmaga się Tesla. To może być win win dla obu stron.


    Jak już podajemy jakieś dane, to nie bierzmy ich z kosmosu. Jakie 30 mld USD? FCA za 2017 rok wypracowało 3,5 mld EUR zysku netto. Należy pamiętać, że grupie FCA ciąży ciągle ogromny dług który sukcesywnie jest zmniejszany z roku na rok, ale nadal jest zbliżony do wartości kapitału własnego spółki. Akurat porównując do innych producentów Automotive dane finansowe FCA nie wyglądają zbyt dobrze. Raczej FCA powinno oglądać 2 razy każde wydane EUR, ale chyba to też czyni, co pokazuje przesunięcie w czasie ofensywy modelowej AR.

    https://www.fcagroup.com/en-US/inves...ual_Report.pdf
    To nie kosmos, to dane za branżowym portalem i mowa o wszystkich przedsięwzięciach fca globalnie.
    Nawet jeśli ktoś podkoloryzował, to tesla przy fca jest pyłkiem.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

  8. #14908
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał SLukaS Zobacz post
    czasem przez ten system zawalu mozna dostac rzeczywiscie
    A co się dzieje? Możesz opisać?
    Hamuje awaryjnie kiedy nie trzeba?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  9. #14909
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0t narazie 200km
    Postów
    42

    Domyślnie

    Np jedziesz i przed toba ktos skreca w prawo, wiesz ze nie musisz hamowac bo skreci a system sie zaczyna drzec czy hamowac , albo jak dojezdzaszi chcesz wyprzedzic kogos, za blisko sie zblizysz a jest spora roznica predkosci to to samo, jak tos za toba jedzie to moze byc kuku.

  10. #14910
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    A co się dzieje? Możesz opisać?
    Hamuje awaryjnie kiedy nie trzeba?
    Np. Sytuacja gdy samochód przede mną skręca (opuszcza pas) w prawo i jeszcze mu trochę wystaje tył jak go mijam.
    Wiele sytuacji w mieście przy zmianie pasa i wjeżdżaniu między samochody dynamicznie.

    Ogólnie to jest zbyt czuły nawet na najniższej czułości. No i nie da się go wyłączać bez zatrzymania samochodu i pogrzebaniu w menu.
    Nie jest źle ale chciałbym móc sobie go wyłączyć jednym klikiem.
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory