Cytat Napisał Majkel Zobacz post
Dziś zrobiłem test przelewowy w swoim JTD 8V i mam podobne wyniki..... ale po 1min.
1 wtrysk - 20ml
2 wtrysk -20ml
3 wtrysk - 20ml
4 wtrysk - 10ml

To chyba już wyraźny sygnał na naprawę wtrysków...
Na ciepłym trzeba nieco dłużej pokręcić, podczas ruszania przydymia na czarno.
Mogę odkopać temat
Nikt w sumie nie odpowiedział a interesuje mnie jak to wygląda z tymi przelewami w tym silniku JTD 8V 115KM, co prawda u mnie Stilo, ale....
Bo dziś zrobiłem również przelewy i wyszło:
1: 50ml
2: 58ml
3: 54ml
4: 60ml
Po 4 minutowym teście, na gorącym silniku.
A dlaczego było sprawdzane, skacze ogólna dawka paliwa, na gorącym wszystko wyłączone - 4,0 - 5,2
Problemów z odpalaniem nie ma, ciepły zimny, czy +25 czy -15.
Ktoś podpowie jak zinterpretować te przelewy?
A czy za skoki dawki paliwa, może być odpowiedzialny regulator ciśnienia na pompie CR?