Jest spokrewniona z bravo i na tym skonczmy dyskusje.
Jest spokrewniona z bravo i na tym skonczmy dyskusje.
Bravo nikt się nie czepia, ale sugerowanie, że Giulietta jest oparta na Bravo to po prostu nieprawda tak samo jak w przytoczonym przykładzie, że 159 jest na podłodze Vectry C (a już niejednego takiego mondrego spotkałem, co to mówił że 159 to nie jest prawdziwa AR, bo to tak naprawdę Opel) - a to zupełnie inne konstrukcje. Tam (Giulietta/Bravo) nie ma nic wspólnego poza kawałkiem podłogi - dosłownie. I to tym środkowym, najmniej istotnym konstrukcyjnie. W platformie C (Bravo, Stilo) jest z tyłu belka skrętna, w C-Evo czyli Giulietcie, z tyłu jest wielowahacz, poza tym inne materiały użyte wszędzie (dużo więcej aluminium w zawieszeniu). Jest to po prostu całkowicie chybiona konkluzja.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
a skąd się biorą takie opinie - w Bielsku w salonie jak kupowałem Giuliettę powiedział taki sam tekst sprzedawca i to ja mu mówiłem że jest inaczej. wiadomo, coś tam jest wspólnego, choćby 1.4T-jet 120HP zwany w AR 1.4TB, ale skrzynia już inna (w G FPT C635 a w Bravo(1.4 Tjet) nieszczęsna GM M32)
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Kehym.... a w 159 nie byly przypadkiem silniki od GM?... te same co w Oplu na przyklad właśnie.
- - - Updated - - -
Siemens opracował ładowarkę 350kW, skracając czas ladowaniado 8 minut. Za kilka lat to bedzie technologia już całkiem użytkowa.
- - - Updated - - -
Za kilka lat zapewne cena nowego elektryka nie bedzie już tak powalająca, technologia dopracowana, a ceny prądu z gniazdka w garażu nadal taka sama.
Ostatnio edytowane przez Haveblue ; 15-05-2018 o 11:53 Powód: powtórzenie wpisu
wcześniej:
YUGO 65 1.3 (ZASTAVA) '86 - 1994-1997
AR 146 1,4 boxer '97 - 1997-1999
AR 156 2,0 TS '98 - 2000-2001
AR 156 2,5 V6 '99 - 2001-2004
AR 156 GTA '03 - 2006-2009
AR 159 3,2V6 Q4 ti '07 - 2009-2014
teraz:
Honda CRV (służbowa)
Maserati Ghibli SQ4 '15
A jak rynek zbytu dla używanych 15 letnich elektryków, czy będą się nadawały do użytku, jaka będzie cena, koszta utrzymania, utrata na wartości? Ktoś wie?
utrata wartości:
https://d2t6ms4cjod3h9.cloudfront.ne...m-768x1100.png
czyli jakieś mało popularne wynalazki mają potworną utratę wartości, pewnie z uwagi na brak zbytu. Popularna i sprawdzona tesla trzyma wartość.
Jeśli chodzi o żywotność akumulatorów, to jest to od lat czołowy argument przeciwników, ale jak pokazała praktyka ich żywotność jest dłuższa, niż deklaracje producenta - patrz priusy pierwszej generacji jeżdzące do dzisiaj na oryginalnych, co najwyżej zregenerowanych (pojawił się popyt, to i pojawiła się taka usługa, i nie jest jakaś koszmarnie droga).
Trwałość, koszty utrzymania itd. Mniej części, prosta budowa - siłą rzeczy musi być to bardziej niezawodne od zwykłego auta (jak już dopracują technologie, nie zapominajmy, że temat jest w pieluchach w porównaniu do produkowanych do dziesięcioleci aut spalinowych)
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
do usunięcia
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Tesla Model S to samochód max 6 letni, czyli jeszcze dosyć nowy, a moje pytanie dotyczyło samochodów używanych i czy rozpatrując najbliższe 15-20 lat, jednak lepiej nie ładować kasy w modny elektryczny wynalazek, o którym jeszcze tak na prawdę nic nie wiadomo w kontekście długoterminowej trwałości.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS