Widzieli? Jak już alfa wygrywa w motorze to chyba świat staje do góry nogami
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ale co wygrywa?
Subiektywne przejazdy na torze?
Czy tam jest coś więcej niż okrągłe słówka typu "intuicyjny", "zwinny", "wyczynowy"?. Jaki typ jazdy to był, gdzie, kto jeździł, jakieś dane techniczne typu waga, czasy przejazdów, wyposażenie, CENY?
Jak ja nie trawię takich testów. Czasem mam wrażenie, że to piszą w jakiejś kanciapie w ogóle nie jeżdżąc tymi samochodami. Wklejają zdjęcia ze stocka na pół strony. Albo dostali na 2h każdy z samochodów. Przelecieli się po obwodnicy każdy w innym dniu i w innych warunkach i opisują mega test z wielkim zwycięzcą.
Takie psełdo testy i gazety muszą umrzeć.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Nie czytuję akurat Motoru, ale robię zdjęcia aut. I akurat do tego artykułu zrobili kilka całkiem przyzwoitych zdjęć, auta mieli w tym samym czasie. Zrobili własną sesję zdjęciową.
Zakładam więc że mieli okazję porównać auta - czy mają wiedzę i umiejętności merytoryczne tego nie oceniam.
Zaglądałeś na ten artykuł zanim wydałeś ocenę?
Ostatnio edytowane przez azar ; 18-05-2018 o 17:09
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Artykuł jest bardzo obszerny i zwrócono w nim na wiele spraw uwagę - bez podpierania sie stereotypami. Bardzo dobry artykuł! Jedynie do stylistyki mozna sie czepiać (powtarzanie slow i związków frazeologicznych - "nieprzyzwoicie/ty", "rozstawianie po kątach"). Merytorycznie jest bardzo ciekawie! Poza tym w skali punktowej Alfa prowadzi w każdym z parametrów. Niespotykane [emoji4]
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To chyba numer z tego tygodnia. Jeszcze powinien byc w kioskach.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Bo to super samochód na tor (nie ma całości artykułu ale chyba na tym polegał test)Gorzej jako daily. Imho Audi lepsze jako daily. Codziennie nie jeżdżę torem do pracy (a bardzo bym chciał
) Lepiej codziennie w mieście mieć np napęd na 4 niż super mega precyzyjny układ kierowniczy
Dlaczego nie ma Q z napędem na 4? Stelvio dali radę. Czy wtedy by była cięższa i marketing by się nie spiął i by była wolniejsza od BMW?
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C