Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Temat: Szybko znikający płyn chłodniczy.

  1. #31
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    to jakies pierdo**** po to jest korek z zaworkiem zeby upuszczac zbyt duze cisnienie z ukladu, jesli tego nie robi to znak ze cisnienie jest w normie. jesli bylby to stary korek to rozumiem moze juz nie dzialac jak nalezy, mialem taki przypadek ze mi wąż strzelil bo korek nie upuszczal cisnieniaale mail z 20lat wiec mail prawo

  2. #32
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2018
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtdm 16v
    Postów
    11

    Domyślnie

    Ja mam nowy oryginalny korek, po jeździe gdy węże są twardawe słychać bardzo delikatne syczenie ze zbiorniczka. Stary korek nie miał drugiej uszczelki tej na dole i praktycznie nie trzymał ciśnienia bo jak ściskałem węże to syczało z odpowietrznika. Nie mam pojęcia jak dałem rade jeździć na tym starym korku, kupiłem auto pod koniec września i nie miałem problemu z płynem do momentu aż nie zgubiłem całego zjeżdzając z autostrady a tam trochę dostała za swoje. Mechanik powiedział że może ktoś celowo zdjął tą dolną uszczelkę z korka żeby nie robić ciśnienia, jednak jak pół roku jeździłem na starym korku i nic poważnego sie nie działo a teraz coś sie dzieje to coś jest nie tak chyba.

    - - - Updated - - -

    Może zapytam inaczej. Do jakiej twardości możesz określić węże na rozgrzanym silniku u ciebie? Nie wiem do czego porównać swoje, twarde są ale nie są jak kamień, ścisnąć się da ale nie za wiele.

  3. #33
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2018
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtdm 16v
    Postów
    11

    Domyślnie

    Wybaczcie za odkop po takim czasie ale jeśli kogoś interesowało jak zakończyła się ta sprawa to była to pęknięta głowica w 4 miejscach. Koszt wymiany głowicy na inną po regeneracji plus rok gwarancji do tego nowy olej silnikowy i oczywiście robocizna za wszystko wyszło około 2400zł. Naprawa kosztowna ale mam nadzieję że już mnie nie spotka podobna sytuacja i że Alfa posłuży

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Jeżeli nie za wiele to ściągaj głowicę i tyle. Pęknięcie głowicy po mieście będzie bez objawowe. Na autostradzie przycisnoles i ciśnienie wywalilo tam gdzie było najsłabsze miejsce łączenia. I nie licz na to że się mylę w diagnozie
    Cytat Napisał Mesjasz Zobacz post
    Ja mam nowy oryginalny korek, po jeździe gdy węże są twardawe słychać bardzo delikatne syczenie ze zbiorniczka. Stary korek nie miał drugiej uszczelki tej na dole i praktycznie nie trzymał ciśnienia bo jak ściskałem węże to syczało z odpowietrznika. Nie mam pojęcia jak dałem rade jeździć na tym starym korku, kupiłem auto pod koniec września i nie miałem problemu z płynem do momentu aż nie zgubiłem całego zjeżdzając z autostrady a tam trochę dostała za swoje. Mechanik powiedział że może ktoś celowo zdjął tą dolną uszczelkę z korka żeby nie robić ciśnienia, jednak jak pół roku jeździłem na starym korku i nic poważnego sie nie działo a teraz coś sie dzieje to coś jest nie tak chyba.

    - - - Updated - - -

    Może zapytam inaczej. Do jakiej twardości możesz określić węże na rozgrzanym silniku u ciebie? Nie wiem do czego porównać swoje, twarde są ale nie są jak kamień, ścisnąć się da ale nie za wiele.
    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Sorka nie zauważyłem że sam sobie odpowiedziałeś ;p

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  6. #36
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2018
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9jtdm 16v
    Postów
    11

    Domyślnie

    Pęknięcia były na tyle widoczne że nie trzeba było dawać głowicy na test szczelności.

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar motodoktor1
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    RZESZÓW
    Auto
    ALFA 159 SW 2.4JTDm 210KM/250 KM by Weloo i 3200GT 2001 375KM V8
    Postów
    544

    Domyślnie

    Wszystkie popekane glowice jakie wymieniałem były zamontowane w samochodach z mapowanymi sterownikami....to chyba nie przypadek.Tutaj od razu obstawiałem pęknięcie głowicy.Pozdrawiam i przestrzegam przed mapowaniem u byle kogo...

Podobne wątki

  1. znikający i pojawiający się płyn chłodniczy w ar 159
    Utworzone przez gibson w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-06-2015, 10:15
  2. [146] Znikający płyn chłodzący
    Utworzone przez micrus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-01-2012, 16:59
  3. [145] Znikający płyn do chłodnicy
    Utworzone przez Wit w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 13-10-2010, 22:25
  4. [155] znikający płyn hamulcowy
    Utworzone przez kln w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-01-2010, 10:56
  5. Znikający płyn hamulcowy
    Utworzone przez MARIN w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-09-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory