Strona 47 z 111 PierwszyPierwszy ... 37383940414243444546474849505152535455565797 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 461 do 470 z 1106

Temat: [Stelvio] Opinie użytkowników o Stelvio

  1. #461
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Firste
    Dołączył
    10 2017
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio FE 280 KM
    Postów
    650

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sylwester+ Zobacz post
    A tak sobie myślę, że oprócz ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu to jeszcze powinni w Stelvio zamontować blokadę jak to w innych samochodach jest aby tak łatwo nie przyszło zmienić tego pasa bez pokonania niewielkiego oporu.
    Ja przez 90% czasu i tak mam wyłaczone ostrzeganie dźwiękowe, bo PL są tak fatalne, że jak jest w miarę pusta droga, to czesto trzymam się środka jezdni (jadąc czasem nawet kołem na drugim pasie). Gdybym tak co chwila miał z tego powodu się siłować, nawet lekko, to porażka.
    To sa systemy, które pomagają gdy jestesmy zmęczeni i lekko uśpimy czujność. Ale wg mnie, im wiecej samochód sam koryguje, tym bardziej jesteśmy narażeni na uśpienie czujności, takie nieco zakmnięte koło.

  2. #462
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,595

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sylwester+ Zobacz post
    Hę, może się źle wyraziłem. Bardziej mi chodziło o to co ja mogę wywinąć
    A jeśli chodzi o abonament to wiem ,że można skonfigurować po swojemu ale jak pisałeś rata rosnie bez opamiętania. Wtenczas to już się nie opłaca.
    Przy silniku grzebać to raczej nie będę bo tak do końca nie moje to będzie auto. Wszak z abonamentu. No cóż najwyżej przez dwa lata się pomęczę.
    zawsze można jakiegoś dobrego boxa założyć a przed oddaniem auta wyjąć.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  3. #463
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    05 2018
    Auto
    Tonale
    Postów
    7

    Domyślnie

    Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie. Miałem do dyspozycji Stelvio w miniony weekend. I powiem(napiszę) tak. Było to autko z 280 KM silnikiem. Jeździ się tym pierwsza klasa. Już wcześniej byłem na jeździe próbnej ale co innego przejechać się samemu. Jazda po mieście jest bardzo wygodna. U nas w mieście rondo na rondzie a żadnego kręcenia kierownicą nie było. Lekko i płynnie. Aha , do czego zmierzam? Ano do tego co już pisałem, do moich wątpliwości związanych z bardzo precyzyjnym układem kierowniczym. Za miastem na "esce" do 130 km/h auto nie sprawia żadnych problemów. Dopiero jak się zbliżałem do 140 km/h i więcej musiałem się bardziej(nawet jeszcze bardziej) skupić na prowadzeniu. Uważam, że może i można przyzwyczaić się do tego układu kierowniczego ale tak jak w dotychczasowym moim aucie to nie jest. Ten układ kierowniczy wymaga większej czujności w czasie jazdy i raczej nie należy odrywać rąk od kierownicy. Ogólnie rzecz biorąc jazda była bardzo przyjemna i ludzie (częściej faceci) oglądali się za autem.

  4. #464
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    854

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sylwester+ Zobacz post
    Są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie. Miałem do dyspozycji Stelvio w miniony weekend. I powiem(napiszę) tak. Było to autko z 280 KM silnikiem. Jeździ się tym pierwsza klasa. Już wcześniej byłem na jeździe próbnej ale co innego przejechać się samemu. Jazda po mieście jest bardzo wygodna. U nas w mieście rondo na rondzie a żadnego kręcenia kierownicą nie było. Lekko i płynnie. Aha , do czego zmierzam? Ano do tego co już pisałem, do moich wątpliwości związanych z bardzo precyzyjnym układem kierowniczym. Za miastem na "esce" do 130 km/h auto nie sprawia żadnych problemów. Dopiero jak się zbliżałem do 140 km/h i więcej musiałem się bardziej(nawet jeszcze bardziej) skupić na prowadzeniu. Uważam, że może i można przyzwyczaić się do tego układu kierowniczego ale tak jak w dotychczasowym moim aucie to nie jest. Ten układ kierowniczy wymaga większej czujności w czasie jazdy i raczej nie należy odrywać rąk od kierownicy. Ogólnie rzecz biorąc jazda była bardzo przyjemna i ludzie (częściej faceci) oglądali się za autem.
    Hehe a co chciales jazde bez trzymanki i to jeszcze przy takiej prędkości pewnie ze mozna tylko po co Stelvio samo nie skreca wiec jak nie dotkniesz kierownicy to pojedzie prosto Napewno trzeba wiecej ostroznosci przed przypadkowym skreceniem kierownicy niz w wiekszosci samochodow.. Ja tam staram sie unikac wszelkich dystrakcji w czasie jazdy a juz napewno przy takich predkosciach Jak chcesz kogos zniechecic do Stelvio to kaz mu jezdzic w trybie A wrzucam Fotki mojej bo sie jeszcze nie chwalilem jedna z filtrem druga bez kolor vesuvio grey oczywiscie FE

    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

  5. #465
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Z tym układem kierowniczym to zależy czym się jeździło wcześniej. Po przesiadce z innej alfy różnicę czuć ale to nie przepaść. Przepaść jest w porównaniu do np. Subaru XV. Musiałem tym jeździć jako zastępczym przez tydzień i po przesiadce z Giulii miałem wrażenie że układ jest z gumy i totalnie odłączony od kół. To było bardziej wskazywanie drogi niż kierowanie Przyzwyczaiłem się do tego ale to właśnie jest przepaść

    Żeby nie było, że hejtuję XV. To bardzo fajny samochód ale o totalnie innym przeznaczeniu. W terenie taki układ się dobrze sprawdza. Na torze już słabiej
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

  6. #466
    Użytkownik Świeżak Avatar filop
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 BUSSO
    Postów
    195

    Domyślnie

    Dokładnie. Ja mam spidera Busso i tu nie ma za dużej różnicy. ALe na co dzień jeżdziełem Freemontem V6. Po jeździe próbnej Stelvio jak wsiadłem do Freemonta to... pierwsza myśl - wóz drabiniasty
    Druga sprawa - jak już odebrałem Stelvio w Szczecienie i jechałem eskami/autostradami do Łodzi uważałem układ kier za zbyt czuły na te warunki. ALe... po kilku dniach jazdy ZUPEŁNIE tracisz to poczucie i uważasz że jest w sam ostre i precyzyjne. Nawet na autostradzie już nie jest męczące. Jest takie jakie Alfa powinna mieć - żyleta. W ten weekend moje stelvio ujeżdzał przyjaciel, Subaru maniak. W garażu forester turbo x 2 ( 2 generacje) i legacy turbo stare na tor wybebeszone, nagrzebane. Po jezdzie stelvio 280 KM - silnik ok, nawet na seryjnym wydechu słychać coś, przyspieszenie banan, ale... to układ kierowniczy robi robotę, to jest perełka naszego samochodu. Zgadzam się
    E0 BUSSO

  7. #467
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    No i jest nowy nabytek w rodzinie AR .
    Jedyny słuszny kolor - Misano Blue. 280 KM, Executive + masa pakietów. Brakuje właściwie chyba tylko szklanego dachu.
    Rocznik zeszły, a więc i rabat sięgnął 50k. Teraz jest bardzo dobry okres na kupienie dobrej fury, można znaleźć perełki.
    Oczywiście polecam Carserwis i Pana Marka, który ledwo się wyrabia na zakrętach - codziennie wydaje AR.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Stelvio1.jpg
Wyświetleń:	35
Rozmiar:	121.8 KB
ID:	246900Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Stelvio2.jpg
Wyświetleń:	34
Rozmiar:	158.3 KB
ID:	246901Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Stelvio3.jpg
Wyświetleń:	36
Rozmiar:	67.7 KB
ID:	246902

    A sam fura, co tu dużo mówić... PETARDA
    Ostatnio edytowane przez Wichura87 ; 17-06-2018 o 14:57

  8. #468
    Użytkownik Świeżak Avatar TSnioch
    Dołączył
    04 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDM 210KM Super
    Postów
    75

    Domyślnie

    Gratulacje! Ja zdejmowałem czerwoną płachtę ze swojego

  9. #469
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    Fajny kolor ten misano i fajnie że okna bez ramek chromowanych. Czy te ramki zależą od wersji wyposażenia? Gratulacje!

  10. #470
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2018
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    854

    Domyślnie

    Tak ramki to jedna z opcji z tego co pamietam. Teraz nawet taka wersja specjalna black jest.

    https://youtu.be/EhJfLVUNB7o



    Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [Stelvio] Stelvio vs. Veloce
    Utworzone przez Krzysztof w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 120
    Ostatni post / autor: 21-08-2018, 14:45
  2. Stelvio
    Utworzone przez blackjet w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-12-2017, 07:13
  3. Stelvio
    Utworzone przez piotr_c w dziale Podkarpackie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-04-2017, 22:01
  4. [Stelvio] Stelvio first edition
    Utworzone przez janek w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 23-03-2017, 15:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory