Do wymiany pompa, sterownik? czy tylko sterownik?
Do wymiany pompa, sterownik? czy tylko sterownik?
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
ja przerabialem poprostu dolalem troche plynu hamulcowego i przestalo swiecic niewiem gdzie sie podzial ubytek ale niewnikalem dalej.
- - - Updated - - -
ja przerabialem poprostu dolalem troche plynu hamulcowego i przestalo swiecic niewiem gdzie sie podzial ubytek ale niewnikalem dalej.
przewarznie zaswiecaly sie na zakretach lub ostrzejszym hamowaniu
Płyn mam na max więc to nie to. Zamówię sterownik ABS i się zobaczy co dalej.
Wymiana sterownika ABS na taki sam, na pompie rozwiązała problem.
mialem to samo i bezpiecznik wystarczylo dac nowy i przeczyscic styki, na poczatku nie zadziałał trzeba bylo przejechac ze 2 km i bingo wszystko ladnie zadzialalo,
Alfa 156 2.4 10v Stage 2 -> 208,7 km i 416,4 Nm Stage 3 -> ?? ??
moja alfa -->> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
Powered by Dieselsoft Płock, Distinctive, Novitec, Fmic, Recaro, GTA, Bose, 18 Toora, nitro n2o
FB https://www.facebook.com/Alfa-Romeo-...dmin_todo_tour