@minciu
- że pisze po testach , OK, to trochę mało, on pisze że test wykonał i daje sobie : OK
- dlatego robimy tak
"
3. diagnostyka aktywna czujników.
4. odczyt błedów, ewentualne kasowanie.
"
- w ECU m.1.5.5 trudno jest udowodnić, że silnik był kręcony.
- ECU z alegro kosztuje grosze w porównaniu z ceną samochodu, dlatego każdy handlarz powie że ECU był wymieniany.
- przebieg to raczej sprawdzamy na tapicerce, kierownicy, wałki rozrządu, kompresja, test szczelności komór spalania.
- te rzeczy, które handlarzowi nie opłaca sie zmieniac, ponieważ wymiana trochę kosztuje.
- zmiana w ECU kilometrarzu kosztuje tak od 1000 - do prawie 2.000 zł, czyli kompletnie się nie opłaca.
- co do wariatora , to może nagrać ten klekot bo tak to trudno ocenic.
- można także odłączyć elektromagnes sterujący, tylko nie wiem czy wtedy bedzie lepiej, czy gorzej.
( dawno nie miałem, nie słyszałem już tego efektu wariatora, diesla ).