Nawet jeśli przedłużysz gwarancję, nie musisz łac Selenii. Możesz lac olej innej marki, musi on jednak spełniać specyfikację Fiata. Moja na gwarancji została zalana przez serwis Shellem.
Nawet jeśli przedłużysz gwarancję, nie musisz łac Selenii. Możesz lac olej innej marki, musi on jednak spełniać specyfikację Fiata. Moja na gwarancji została zalana przez serwis Shellem.
dzwoń- co do gwary w poprzedniej mi się opłaciło- dostałem nowe półosie napędowe. Poczytaj na stronie alfaromeo.pl tam masz różne warianty przedłużenia gwary.
co do oleju. Ja po różnych eksperymentach leje dokładnie to co zaleca producent- mam pewność że nie podrabiany i wymieniam jak człowiek co ok 15 tkm/ lub raz w roku jeśli przebieg mniejszy i zawsze z OE filtrem.
I tu jest trochę problem moim zdaniem bo 1.75 ma zalecany olej z normą Fiat 9.55535-GH2 5w40 a mało który olej ją ma, ostatnio testuję Ravenol VST 5w40 w Scirocco i chciałem lać też do Alfy, moim zdaniem nie potrzeba do 1.75 oleju C3 olej to niestety temat rzeka, czytałem trochę na ten temat także na forum Alfy. Problem w tym, ze z tą normą nie ma aprobat tylko rekomendacje i tu znając mojego pecha z moim egzemplarem powiedzą mi ze nie ma Ravenol VST aprobaty fiata tylko rekomendację i ze to nie jest olej C3 i bedą sie migać od gwarancji. Chyba, ze zrobię tak jak Ty i naleją mi coś co mają w serwisie innego niż selenia i wtedy ich problem. VST jest ok, nie jest krakersem i jest tani 130 zeta za 5l w VW sprawuje sie ok.
- - - Updated - - -
Dostałem na infolinii komórki do tego serwisu do doradców - sprawa w toku. co do oleju to zmieniam do 10-15 i własnie chciałbym lac Ravenol VST, też mam peność ze orginał.
- - - Updated - - -
Panowie, rewelacja co do mojej historii z Guliettą, dziś sprawdziłem czy tak jak mi obiecano mam przedłużoną gwarancję w systemie alfy o 3 miesiące, tak mi obiecano telefonicznie, dzwonił pan z FCA i co się okazało ze w systemie mają tylko notatkę z ostatniego telefonu do mnie, ze po problemie z brzęczeniem deski i ze w ramach gestu handlowego jeśli problem sie powtórzy to mam na to 3 miesiące więcej czasu aby to usunęli. Ani słowa o wydłużeniu gwarancji na auto o obiecane 3 miesiące. Pięknie mnie zrobili, złożyłem reklamację aby to wyjaśnili. Dodam, że prosiłem o info na piśmie, raz mi powiedzieli ze dostanę pocztą a po ostatnim telefonie pan mi powiedział ze nie wysyłają tylko zaznaczą w systemie i tak pięknie zaznaczyli.
- - - Updated - - -
Ręce opadają, czy to kiedyś się zmieni, w takim przypadku jak mój to jest wnerwiające, wszystko trzeba ciągle sprawdzać i weryfikować.
- - - Updated - - -
Co do gwarancji to patrzyłem na stronie jedną opcję, ale nie było możliwości wybrani mojego silnika nie było 1,75 lub 1,8, gdyż na fakturze mam 1,8 TBi, wiec nie sprawdzę będę pytał w serwisie. Dzięki za poradę, dodatkowa gwara moze mi sie przydać
Wyjaśniaj sprawę tej dodatkowej gwary- siedź na infolinii FCA- nie zostaw tego 3 miechy droga nie chodzi- nie odpuszczaj podobnie jak wibracje na kierownicy.tego nie ma być
Dzięki za dopingowanie Darku, Dziś już nawet dodzwoniłem sie do doradcy serwisowego Dukiewicza i miał do mnie odwonić jak wróci do serwisu i spojrzy w kalendarz i co .... nic nie oddzwonił. Ale fakt nie mówił ze oddzwoni dziś haha, jutro do niego znowu rano dzwonię. Nie odpuszczę, jak infolinia FCA nie pomoże to znowu będę pisał do znudzenia na FB, to najlepiej działa. Mam nadzieję, ze mnie nie zhejtujecie za pisanie na FB, jak im robi się krecią robotę na FB zaraz starają się ci pomóc. Mam już dość serwisu alfy, jeszcze to ognisko korozji na drzwiach mnie martwi a ostatnio doradca mnie zapewniał ze alfy już nie rdzewieją.
- - - Updated - - -
Mam jeszcze pytanie o stan oleju u Was na bagnecie, ja w 1.75 mam cały czas z 2-3 milimetry ponad stan, ale ten bagnet też jest taki trochę dziwny, pamiętam go jeszcze z Bravo, ale w sumie w Bravo nie miałem nigdy aż tak ponad stan. Ten stan się utrzymuje od wymiany taki sam wysoki, może trochę jest po 14 kkm niższy ale nadal jest wysoki. Pytałem o to też w CS to po sprawdzeniu przez doradcę powiedzieli, ze stan jest ok, bym nie panikował. Wiem, ze nawet 0,5 litra więcej nic na krótko nie rozszczelni, ale ciekawi mnie jak jest u Was.
Umówiłem się w Dukiewiczu, ale dopiero na 4 września, okazało się ze na infolinii dostałem prywatny tel pana doradcy serwisowegodobre, ale udało się umówić. Wstępnie wiem ile kosztuje 3 rok gwarancji ograniczony do 45 tys przebiegu jest to 2000 pln (będę pytał o więcej info we wrześniu, na razie dopilnuję te 3 mies dodatkowe) ale wtedy nie przysługuje już samochód zastępczy na czas naprawy.
Witajcie.
Żadne drgania na kierownicy nie są zjawiskiem normalnym - wciskanie ciemnoty i garbatych aniołków. Mam nową Veloce od pół roku - swoją drogą jest tutaj osobny post o niej. Przejechała jak na razie 19 000 km - miałem problem z drganiami po wymianie opon z zimowych na letnich / temat załatwiła optymalizacja kół. Co do płynu chłodniczego - również zauważyłem jego ubytek ostatnio. Jutro będzie wymieniana u mnie obudowa termostatu i jakiś przewód.
Co do drgania w zakresie 120-140, zmieniłem koła z turbin na półksiężyce i drgań żadnych nie ma. Półksiężyce proste, turbiny wiem ze jedna wyszła do prostowania, pewnie została założona na przód i stąd te drgania, choć duży zbieg okoliczności ze w tym samym zakresie prędkości były najbardziej odczuwalne.
Ważne ze teraz nic się nie dzieje
- - - Updated - - -
Co do drgania w zakresie 120-140, zmieniłem koła z turbin na półksiężyce i drgań żadnych nie ma. Półksiężyce proste, turbiny wiem ze jedna wyszła do prostowania, pewnie została założona na przód i stąd te drgania, choć duży zbieg okoliczności ze w tym samym zakresie prędkości były najbardziej odczuwalne.
Ważne ze teraz nic się nie dzieje![]()