Strona 14 z 69 PierwszyPierwszy ... 45678910111213141516171819202122232464 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 683

Temat: Wydech Ragazzon dla Veloce

  1. #131
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2018
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce Q4 280 KM 2017, Stelvio Quadrifoglio Q4 520 KM 2024
    Postów
    24

    Domyślnie

    Chciałem wrzucić link do filmu na insta ale jestem zbyt młody tutaj
    Oszukam trochę system, wybaczcie moderatorzy
    instagram.com/p/BnCVhc4nNTy/?taken-by=motofreaksv

    Wymieniłem tylny i środkowy (przelot, bez puszki).

  2. #132
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Hmm nie uważacie że manual zawsze lepiej brzmi? Tzn jak jest większa przerwa przy zmianie biegów?
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

  3. #133
    Użytkownik Świeżak Avatar filop
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 BUSSO
    Postów
    195

    Domyślnie

    W trybie D jest fajne szarpnięcie , wyczuwalna chwila wbicia biegu. Pewnie szybciej ale i odczuwalniej niż w pozostałych trybach.
    Aha - w piatek lub poniedziałek dojdzie do mnie kurier z ragazzona

  4. #134
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2018
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Giulia Veloce Q4 280 KM 2017, Stelvio Quadrifoglio Q4 520 KM 2024
    Postów
    24

    Domyślnie

    Tak naprawdę to strzelanie z wydechu to dzieje się tylko w momencie przełożenia biegu, samo przejście w tryb M nic nie da bo nawet jak się go wkręci na max obrotów i przeciągnie na biegu to silnik równo trzyma obroty. Dopiero zmiana biegu powoduje wystrzały. Gdyby to była klasyczna manualna skrzynia to nie mam pojęcia jakby to brzmiało

  5. #135
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał azar Zobacz post
    Hmm nie uważacie że manual zawsze lepiej brzmi? Tzn jak jest większa przerwa przy zmianie biegów?
    Gdybyś na automacie miał 5 lub 6 biegów to zejście z obrotów byłoby większe i lepiej by to brzmiało. A tak przy 8 biegach to takie wachlowanie... spróbuj zmienić o dwa biegi na raz, może zrzuci na tyle szybko, że nie będzie tego pośredniego biegu, obroty zejda i zabrzmi fajnie
    Ja przy czterech biegach na Sportronicu nie widzę problemu
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  6. #136
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    przydałby sie jakis filmik samego ragazona koncowego i srodkowy + koncowy

  7. #137
    Użytkownik Świeżak Avatar filop
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    E0 BUSSO
    Postów
    195

    Domyślnie

    Mam i ja
    odebrałem Stelvio z wydechem Ragazzona.
    Wrażenia na szybko, piewsze z kilku km i postoju.
    Pierwsze najważniejsze - jeśli ktoś liczy na efekt ala A AMG - to nie, tak nie jest. Może MG Motorsport w wersji z aktywnymi klapami jest bliżej tego, ale Ragazzon - nie.
    Co nie znaczy że nie jest lepiej. Jest. Na zewnątrz bez porównania, popierduje fajnie, przegazowane i odpuszczone - strzela.
    W środku - dobre wyciszenie Stelvio robi swoje. Na N słychać że jest to inna klasa niż seria, ale nie natarczywie. Słychać też opróćz tyłu świst z przodu - powietrze w przelotowej przedniej częsci daje znać o sobie. Przy kreceniu w górne rejony i zmianie biegu strzał z wydechu pewnie fajny na zewnątrz w środku jest bardziej jak uderzenie z tyłu gdzieś.
    Na D dochodzi podbicie (u mnie przynajmniej) co razem z tyłem daje już naprawdę duża zmianę i spory "hałas" - ale nawet razem to się nie gryzie i daje efekt.
    Podsumowując - nie będę sciemniał, liczyłem na ciut więcej. Jest lepiej, wyraźnie, ale ... Ale.
    Pojeżdzę więcej to dam znać jak wrażenia
    E0 BUSSO

  8. #138
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Firste
    Dołączył
    10 2017
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio FE 280 KM
    Postów
    650

    Domyślnie

    A jechałeś 150-160 kmh, jest głośniej?

  9. #139
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Cytat Napisał filop Zobacz post
    Mam i ja
    odebrałem Stelvio z wydechem Ragazzona.
    Wrażenia na szybko, piewsze z kilku km i postoju.
    Pierwsze najważniejsze - jeśli ktoś liczy na efekt ala A AMG - to nie, tak nie jest. Może MG Motorsport w wersji z aktywnymi klapami jest bliżej tego, ale Ragazzon - nie.
    Co nie znaczy że nie jest lepiej. Jest. Na zewnątrz bez porównania, popierduje fajnie, przegazowane i odpuszczone - strzela.
    W środku - dobre wyciszenie Stelvio robi swoje. Na N słychać że jest to inna klasa niż seria, ale nie natarczywie. Słychać też opróćz tyłu świst z przodu - powietrze w przelotowej przedniej częsci daje znać o sobie. Przy kreceniu w górne rejony i zmianie biegu strzał z wydechu pewnie fajny na zewnątrz w środku jest bardziej jak uderzenie z tyłu gdzieś.
    Na D dochodzi podbicie (u mnie przynajmniej) co razem z tyłem daje już naprawdę duża zmianę i spory "hałas" - ale nawet razem to się nie gryzie i daje efekt.
    Podsumowując - nie będę sciemniał, liczyłem na ciut więcej. Jest lepiej, wyraźnie, ale ... Ale.
    Pojeżdzę więcej to dam znać jak wrażenia
    A masz sam końcowy czy środek rura + końcowy?

    Wysłane z mojego Galaxy s8+ przy użyciu Tapatalka

  10. #140
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Ok czyli jak widać z tego silnika nie wydusi się żadnej ładnej nuty chyba, że przelot

    Słyszałem Ragazzona w Veloce i jest nieźle ale jak to mówią "dupy nie urywa". Ja zostaję przy fabrycznym
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

Podobne wątki

  1. [Giulia] Veloce - wydech a DNA
    Utworzone przez Kuba_RS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 15-03-2020, 16:04
  2. Ragazzon Stelvio 2.0 280KM
    Utworzone przez AdrianRS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 22-10-2019, 09:41
  3. [Giulia Veloce] Poszukuję kolegi z Giulią VELOCE z Warszawy/okolic, NAGRODA!
    Utworzone przez Latrunculus w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-07-2017, 07:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory