Do 230 koni nie musisz zakuwać silnika.
Do 230 koni nie musisz zakuwać silnika.
Ale gdyby mi brakło i stwierdze że mam za dużo kasy i chce z seryjnych 136 koni zrobić np 300. Swoją drogą może podpowiesz jakieś patenty co do budowanej przeze mnie ar na pw?
Powiem Ci tylko jedną rzecz...Daj sobie spokój Natomiast jeśli nie posłuchasz...to potem będziesz żałować. Ale do rzeczy. Wez poczytaj o wszytskich powaznych projektach jakie powstały na forum (nie tylko w Polsce) Popytaj i jeszcze raz popytaj. Ja poszedłem bardzo kosztowna drogą i do perfekcji było daleko...Zakucie motoru we Wloszech to koszt 12tys euro z czesciami. U nas na bank mniej, ale to jak bedziesz szykowal skok na 400+ Chcesz hybrydowe turbo, ok zrób. Bedzie taniej niz zamontowanie gtb2260. A przede wszytskim zadaj sobie pytanie jaki chcesz osiagnac efekt? Ja chcialem aby jak najszybciej wszystko wstawalo. Dlatego zrezygnowałem z gtb2260vk, choc kolega we Wloszech zrobil fajny projekt na tym (350km).
Ogolnie jak masz pytania to pytaj na priv.
Gtbodek poszło pw
panowie da sie nawet i 400 kucy zrobic na lpg i n2o- tylko pytanie o koszta tych zabaw sa spore niestety dlatego trzeba znaleźć zloty środek i nie szukać tylko cyferek na wykresach
Alfa 156 2.4 10v Stage 2 -> 208,7 km i 416,4 Nm Stage 3 -> ?? ??
moja alfa -->> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
Powered by Dieselsoft Płock, Distinctive, Novitec, Fmic, Recaro, GTA, Bose, 18 Toora, nitro n2o
FB https://www.facebook.com/Alfa-Romeo-...dmin_todo_tour
no tak, zapomniałem, że muszka jest bogiem i jak on coś powie to jest dogmatem... w 1.9 l na pewno turbo wstanie nieporównywalnie szybciej niż 2.4 l. szkoda tylko, że po pewnym czasie zaczął się wypierać tego co inny tuner zrobił w jego aucie
ps. ciekawe bodek jest to, że jak kiedyś kiedyś mieliśmy okazję porozmawiać i nie wiedziałeś kim jestem to jakoś problemów w normalnej rozmowie nie miałeś... i żadnego dziwnego komentarza czy też zdania nie rzuciłeś.
ps2. czasem bywa tak, że jak jakiś tuner czegoś nie umie to wcale nie znaczy, że inny też tego nie ogarnie. czego świadkiem już byłem.
Ostatnio edytowane przez siewcu ; 06-09-2018 o 12:39
A ja jestem obecnie świadkiem czegoś takiego
Rupta i 500 i tak tego na asfalt nie przeniesieta
Wiesz co Mateusz, takie forum gatki mozna prowadzic w nieskończoność...co lepiej wstaje itd. Dla mnie Damian jest bardzo dobrym tunerem bo zrobil cos czego nikt inny nie zrobil .Mnie wkurzylo tylko to ze Ty od razu w komentarzach walisz sztywne zalozenia ze jest tak i tak...
Ja do Ciebie personalnie nic nie mam. Masz ogromna wiedze ktorej ja nie mam itd. Ja tylko opowiadam swoja historie na podstawie swoich doswiadczen, zdarzeń, zakupów itp
Ale tu chodzi o coś innego. GTB2260 może bardzo szybko wstać i nie jest to na zasadzie "bo ktoś tak powiedział". Filmów co prawda nie nagrywałem a logowałem raczej nie swoim laptopem, ale sam jeździłem autem, w którym turbo wstawało tak jak kiedyś u muszki(jak jeszcze sam go nie robił) - 2 bary przy 2000 obrotów. Możesz mi wierzyć lub nie, ja pamiętam jak to auto jeździło(znajomego fura, kilka razy miałem okazję się przejechać) i to turbo tam mega wstawało, dlatego nikt mi nie powie, że to jest locha... Chyba że tuner nie wie jak to szybko postawić.
Kiedyś było GT, potem GTB, teraz GTD... I każda następna generacja będzie lepsza, trzeba tylko umieć wykorzystać potencjał.
Mnie juz korci aby wziac sie za cos innego Jazda służbowym samochodem to nie jest szczyt przyjemności