Jak by ktoś szukał QV oglądałem jedną blisko mnie z ciekawości i w sumie nie bardzo było się do czego doczepić więc myślę że warta uwagi.
Luzik, ja sie nie napalilem na ten samochod i nie mam zamiaru "przeplacac" co nie znaczy ze szukam igly za psie pieniadze po prostu wiem ze mam alternatywy w postaci np focusa ktory rowniez mnie interesuje wiec mam z czego wybierac.Poza tym bylem w salonie na jezdzie testowej 150 konna benzyna i powiem szczerze ze troche mnie zniechecil ten samochod jak zobaczylem jakosc plastikow w srodku i tym ze ten silnik w ogole nie jedzie dopoki turbina nie zacznie dzialac. I tutaj uwaga, ja bynajmniej nie naleze do osob ktore musza byc pierwsze na swiatlach bo jezdze bardziej jak emeryt i dlatego mialem wrazenie ze moja obecna benzyna 1.2 bez turbo jest odrobine bardziej dynamiczna moze przez to ze samochod lzejszy ale nie az tak lekki.
Podsumowaujac, wiem ze ceny reguluje rynek, mnie sie moze wydawac co mi sie podoba to samo sprzedawcom moze sie wydawac co im sie podoba.![]()
A w jakim trybie jeździłeś tą Alfą i napisz jaką to torpedę masz w tym 1,2 że Giuliettę robi na mieście.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja jeżdżę Giuliettą 150 KM i też mam wrażenie że dopóki turbina się nie rozpędzi to słabo jedzie.
Mam porównanie bo mam Line 1,4 T-jet 120 KM i ona z dołu porusza się lepiej turbina wstaje przy 1750 obrotów.
Oczywiście umiejętne posługiwanie się gazem pozwala dobrze przyśpieszać Giuliettą,mam jednak wrażenie że trzeba mocniej cisnąć na gaz.
Oczywiście na autostradzie lepiej przyśpiesza z prędkości powyżej 120km i łatwiej osiąga prędkości 180-200.
Dlatego Giulietty z silnikiem 120KM czy mają cenne bo niewiele gorzej jadą a kosztują jako nowe mniej.
Z tego powodu poważnie zastanawiam się nad zamianą na Giuliette Velocze 90 KM robi jednak różnice.
Za obecnym samochodem przemawia ekonomia niskie zużycie paliwa oraz możliwość zagazowania co powoduje że koszty paliwa są niższe niż w mało litrażowym
samochodzie.
Giuletta Velocze to jednak zużycie paliwa miedzy 10-14 l.
Silniki MA maja bardziej charakterystyke liniowa jesli chodzi o rozwijanie mocy niz T-Jet, ktory jest bardziej narowisty. W T-Jet mamy doczynienia bardziej z efektem "procy", dlatego tez odczucia pozornie moga robic lepsze wrazenie. Dokladnie w takasama pulapke wpadla moja piekniejesza polowka, ktora pierwsze podroze w Alfie odczuwala jako spokojniejsze niz w Punto nawet przy dynamicznej jezdzie. Ale teraz juz tak nie uwaza.
Wydaje mi sie, ze sa to odczucia subiektywne i w konfiguracji 1,4 T-Jet 120 KM vs 1,4 MA 150 KM to na pomiarach mogloby byc jednak korzystniej dla 1,4 MA. No i nalezy pamietac o trybach natural vs dynamic.
Istnieje rowniez opinia., ze silniki T-Jet latwiej sie poddaja przy modowaniu.
Ostatnio edytowane przez fan ; 30-09-2018 o 21:11
Oczywiście mówimy o silniku 1,75 TBi 240KM ,już niemożna jej zamówić jako nowej pozostaje to co mają dilerzy.
Oczywiście jazda Giuliettą dynamic .