Strona 49 z 207 PierwszyPierwszy ... 39404142434445464748495051525354555657585999149 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 481 do 490 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #481
    glic4
    Gość

    Domyślnie

    Czy mogłby mi ktoś podać zarzucić screen'em z ustawieniami w KWP71 by się połączyć z motroniciem 2.10.4. Byłbym bardzo wdzieczny, gdyz z niewiadomych mi powodów nie mogę się tym softem połączyc.

  2. #482
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie 2.5 v6 2000.04 me 2.1

    Jako że bardzo mało informacji można znaleźć na temat silnika 2.5 V6 postanowiłem zrobić kilka pomiarów i udostępnić je na forum . Mam nadzieję że się do czegoś przydadzą i zinterpretujecie wyniki . Zamieszczam kilka scrennów .




    Rozgrzewanie silnika zaraz po odpaleniu temp. otoczenia 14"C :



    Dalej grzejemy początek pomiaru przy temperaturze silnika 52"C



    Temperatura 92"C



    Do kompletu przepływomierz :

    Czwarty czujnik włączyłem później stąd brak wskazań od samego początku .



    No i na to wszystko napatoczył się jeden błąd
    - wcześniej było wszystko w porządku. Dzisiaj zaświeciło ALFA CODE i nie chciała odpalić . Przeszło jej samo - a dokładnie rozebrałem osłonę kierownicy - poruszałem antenką i wszystko wróciło do normy - na jak długo zobaczymy . Błąd pomimo skasowania powraca ale AlfaCode już nie świeci .

    Ostatnio edytowane przez Superjahu007 ; 24-08-2009 o 16:30

  3. #483
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - to mi się w tym ECu podoba, że pokazuje jak był naciśnięty pedał gazu.
    - brakuje mi na wykresach zamiast lambda regulation row 1, komparatora sondy lambda.
    - ten parametr lambda regulation row 1 mierzymy jak samochód jest nagrzany.
    - wykresy sondy lambda przekracają zakres 1 V, bo tyle daje ogniwo chemiczne sondy cyrkonowej, ponieważ w tym ECU nie ma generatora ujemnego napięcia ,
    ( jak jest w M1.5.5, tam generator wytwarza około - 0.3V, dlatego widać dokładnie kiedy sonda nie jest podłączona, na wyjściu sondy będzie - 0.3 V, a i zakres generowanych napięc zamyka sie w zakresie 0.092 - 0.95 V )
    i dlatego tutaj zakres wynosi 0.3 do 1V.
    - dlatego mierzymy także komparator sondy lambda , bo on podaje sygnał wyjściowy z zależności od poszczególnych progów napięcia sondy lambda, z tego sygnału korzysta ECU do korekcji mieszanki oraz parametrów średnio i długoterminowych.
    - nie wiem jak ten sygnał się dokładnie nazywa w tym modelu ECU.
    - jaki tam jest typ przepływomierza, to wtedy można po jego numerze powiedzieć czy wartość poprawna.
    - mierzymy także sondę za katalizatorem ( chyba ten model ma taka sondę ) wtedy widać stan, kondycję naszego katalizatora.

    - a ten błąd U1600 to chyba antenka immobilizera powoli do wymiany, tam jest węglowa antena i ona po kilku latach się kończy.
    - w M1.5.5 także jest parametr taki jak pozycja pedały przyśpieszenia ale pokazuje po naciśnięciu do podłogi tylko 78 stopni, nie ma 100 % .
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 25-08-2009 o 07:12
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #484
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - to mi się w tym ECu podoba, że pokazuje jak był naciśnięty pedał gazu. -
    bubu321 z Twojej obszernej wypowiedzi wnioskuję że raczej wszystko w porządku

  5. #485
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - to mi się w tym ECu podoba, że pokazuje jak był naciśnięty pedał gazu.
    -
    W ME7.3.1 też można włączyć pozycję pedału przyspieszenia
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  6. #486
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    dlatego mierzymy także komparator sondy lambda , bo on podaje sygnał wyjściowy z zależności od poszczególnych progów napięcia sondy lambda, z tego sygnału korzysta ECU do korekcji mieszanki oraz parametrów średnio i długoterminowych. - nie wiem jak ten sygnał się dokładnie nazywa w tym modelu ECU.
    Też nie mam pojęcia

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - ten parametr lambda regulation row 1 mierzymy jak samochód jest nagrzany.
    był nagrzany - 92"C

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    mierzymy także sondę za katalizatorem ( chyba ten model ma taka sondę ) wtedy widać stan, kondycję naszego katalizatora.
    Posiada tylko jedną sondę lambda przed katalizatorem - wymieniona na nową oryginalną .


    Dodam tylko że AlfaDiag pracował bardzo niestabilnie ale generalnie te pomiary udało się zrobić. Nie była to najnowsza wersja gdyż ona wysypuje się po 5-10 sekundach max a czasami natychmiast po połączeniu z ECU.
    Ostatnio edytowane przez Superjahu007 ; 25-08-2009 o 18:01

  7. #487
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - też jedna sonda przed katalizatorem, nowa ale ME 3.1 selespeed.
    - i napiecia inne, czy aby twoja to oryginalna, bo coś mam watpliwości.
    - alfadiag 3.2.1.0 u mnie trzyma parametry, może pracowac dwa dni.
    - ale jak samochód ma nowy akumulator to alfadiag potrafi rozłaczyc po 10 sekundach.
    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #488
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - i napiecia inne, czy aby twoja to oryginalna, bo coś mam watpliwości.
    - oryginał Boscha - numery podam później - chyba że źle dobrana
    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - ale jak samochód ma nowy akumulator to alfadiag potrafi rozłaczyc po 10 sekundach.
    - zgadza się akumulator jest nowy .

    Powinienem zrobić zrzut z identycznymi mierzonymi parametrami ?

  9. #489
    ViP Rowerzysta Avatar tom993
    Dołączył
    03 2008
    Auto
    155 V6
    Postów
    276

    Domyślnie




    Alfa Romeo 156 2.0 selspeed (czy ja to się piszę ) kolegi Remcyka...
    Czy czasy wtrysków nie są za wysokie?? O problemach Rymcyk już trochę pisał
    AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD

  10. #490
    remcyk
    Gość

    Domyślnie

    nie widac screnow.Już widze
    Ostatnio edytowane przez remcyk ; 25-08-2009 o 20:22

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory