BUBU321 tam jest przepływomierz o nr 60815616 z (wkładką F00C 2G2 030) bo sam taki miałem (mam ten sam silnik 156 2.5 v6 98r)
BUBU321 tam jest przepływomierz o nr 60815616 z (wkładką F00C 2G2 030) bo sam taki miałem (mam ten sam silnik 156 2.5 v6 98r)
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- też mysłałem że ta stronka coś więcej podpowie ale nic.
--
http://homepage.mac.com/paul_denyer/...eed/index.html
- biorąc pod uwage mapy z ECU , to czas może być od 2.00 do 8.00 msekund.
- klimatyzacja zjada tak 0.5 do 2.00 msekund.
- jeśli obroty nie są w granicach , czyli 840 +/- 30 , to i czas wtrysku będzie wyższy.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Auto bez rzadnych obciazen bez klimy,rozgrzany silnik obroty 830 i czas w granicach 4
Moze to byc przyczyna zamulenia i co w takim wypadku trzeba zrobic.
Wszystkie inne parametry w normie
A co sie działo z tym selespeedem w ktorym była czyszczona przepustnica?
- tamten selespeed miał podwyższone spalanie oraz zaolejenie, nagar w przepustnicy.
- nagar zaolejenie zostało oczyszczone, usunięte, potem wykonano procedurę zerowania przepustnicy, która nic nie dała.
- na innym forum czytałem o odłaczeniu akumulatora na czas 30 minut, ciekawe czy to coś innego nie zepsuje ?
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Odlaczałem aku kilka razy raczej nic sie nie stało.
tez mam duze spalanie 17.
przepustnica nie wiem jak wyglada za klapka bo przed jest czysta,tez myslałem zeby ja przeczyscic.
Zdejmowałes cała przepustnice?
Jak sie przeprowadza zerowanie?
Znalazłem co s takiego odnosnie selespeeda na tym forum i tego samego problemu
A co z tymi moimi czasami wtrysków?
Ostatnio edytowane przez remcyk ; 26-08-2009 o 10:49
- bo to jest tak, proszę panowie jak macie alfadiaga i auto dobrze działa to pomierzcie parametry, będzie z tego baza danych.
- potem kolega przyjeżdza i pytanie, te moje 7,2 , potem 6.5 i na końcu po odłaczeniu klimatyzacji 4.5 msek, to dobrze.
- hm, raczej nie , ponieważ należy pomierzyć obroty, ilość powietrza, temperatury powietrza, silnika.
- jak są wyższe obroty to ciągnie więcej powietrza, czyli przepływomierz podaje pomiar podwyższony.
- nie znam dobrze ME 3.1 ale bazująć na M1.5.5 to czas wtrysku prawie wyłacznie zależy od ilości powietrza które mierzy przepływomierz, dane z sondy lambda są prawie nie brane pod uwagę.
- mnie w tych pomiarach selespeeeda bardziej dziwi jego temperatura, prawie ciągle 105 st C oraz ten czas wtrysku , ujemny -1.5 stopnia.
- wiadomo że przytakim opóznieniu silnik będzie się bardzo rozgrzewał i nie ma wtedy mocy.
- co widac zresztą po silniku 156 TS, po porannym rozruchu.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
To ja może tylko dopisze w ramach wyjaśnienia że kolega Rymcyk ma zrąbany pierwszy bieg wiatraka a u mnie (1.8 TS z 3`ma lambdami) średni czas wtrysku na benzynie przy 90 C wynosi w okolicy 3,2 ms (z wyłączonymi wszelkimi odbiornikami prądu) a zaraz po odpaleniu na zimnym silniku cos kolo 5,7
AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD
Masz moze bubu jakies sugestie co powinienem zrobic?