Strona 50 z 207 PierwszyPierwszy ... 404142434445464748495051525354555657585960100150 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 491 do 500 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #491
    cvb
    Gość

    Domyślnie

    BUBU321 tam jest przepływomierz o nr 60815616 z (wkładką F00C 2G2 030) bo sam taki miałem (mam ten sam silnik 156 2.5 v6 98r)

  2. #492
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - w selespeed była mechanicznie czyszczona przepustnica elektroniczna.
    - po tym zabiegu obroty biegu jałowego to tak około 1000 obr/min.
    - czy ta procedura poniżej , po wybraniu ECU skrzyni dotyczy adaptacji obrotów biegu jałowego ??
    - dość dużo tam jest procedur, ktoś ma może opis

    --

    --

    --


    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #493
    remcyk
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - w selespeed była mechanicznie czyszczona przepustnica elektroniczna.
    - po tym zabiegu obroty biegu jałowego to tak około 1000 obr/min.
    - czy ta procedura poniżej , po wybraniu ECU skrzyni dotyczy adaptacji obrotów biegu jałowego ??
    - dość dużo tam jest procedur, ktoś ma może opis
    Nie wiem tez bym chciał wiedziec kilka rzeczy odnosnie selespeeda

    Jaki jest poprawny czas wtrysku?
    bieg jalowy
    90 st
    2.0 ts
    Ostatnio edytowane przez remcyk ; 26-08-2009 o 09:05

  4. #494
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - też mysłałem że ta stronka coś więcej podpowie ale nic.
    --
    http://homepage.mac.com/paul_denyer/...eed/index.html
    - biorąc pod uwage mapy z ECU , to czas może być od 2.00 do 8.00 msekund.
    - klimatyzacja zjada tak 0.5 do 2.00 msekund.
    - jeśli obroty nie są w granicach , czyli 840 +/- 30 , to i czas wtrysku będzie wyższy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #495
    remcyk
    Gość

    Domyślnie

    Auto bez rzadnych obciazen bez klimy,rozgrzany silnik obroty 830 i czas w granicach 4
    Moze to byc przyczyna zamulenia i co w takim wypadku trzeba zrobic.
    Wszystkie inne parametry w normie
    A co sie działo z tym selespeedem w ktorym była czyszczona przepustnica?

  6. #496
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - tamten selespeed miał podwyższone spalanie oraz zaolejenie, nagar w przepustnicy.
    - nagar zaolejenie zostało oczyszczone, usunięte, potem wykonano procedurę zerowania przepustnicy, która nic nie dała.
    - na innym forum czytałem o odłaczeniu akumulatora na czas 30 minut, ciekawe czy to coś innego nie zepsuje ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #497
    remcyk
    Gość

    Domyślnie

    Odlaczałem aku kilka razy raczej nic sie nie stało.
    tez mam duze spalanie 17.
    przepustnica nie wiem jak wyglada za klapka bo przed jest czysta,tez myslałem zeby ja przeczyscic.
    Zdejmowałes cała przepustnice?
    Jak sie przeprowadza zerowanie?
    Znalazłem co s takiego odnosnie selespeeda na tym forum i tego samego problemu

    Cytat Napisał kilu Zobacz post
    Sama adaptacja przebiegala normalnie, odplilismy auto ktore popracowalo sobie na biegu jalowym ok 20 min. Potem przejazdzka po miescie, spokojnie bez szalenstw, nastepnie zgaszenie silnika i ponowne odpalenie. Autko znowu pochodzilo na jalowym ok minuty i z powrotem do bazy juz troche szybciej

    Widzisz, ale ja czyscilem inaczej. Wykrecilem caly korpus i w domu wyczyscilem calosc na wysoki polysk. Problem w tym ze prawdopodobnie za mocno w ktoryms miejscu naciskalem, bo po zlozeniu wszystkiego do kupy juz sie nie chciala domknac. Bella nie miala w ogole wolnych obrotów, powstala luka ktora non stop dostawalo sie powietrze. Mechanior dorobil "usmiech" na ta obrotowa plytke w przepustnicy, ktora zaslepila owa luke.Wykasowano pamiec sterownika, komputer dobral sobie ponownie dobre ustawienie i jest ok :mrgreen:
    A co z tymi moimi czasami wtrysków?
    Ostatnio edytowane przez remcyk ; 26-08-2009 o 10:49

  8. #498
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - bo to jest tak, proszę panowie jak macie alfadiaga i auto dobrze działa to pomierzcie parametry, będzie z tego baza danych.
    - potem kolega przyjeżdza i pytanie, te moje 7,2 , potem 6.5 i na końcu po odłaczeniu klimatyzacji 4.5 msek, to dobrze.
    - hm, raczej nie , ponieważ należy pomierzyć obroty, ilość powietrza, temperatury powietrza, silnika.
    - jak są wyższe obroty to ciągnie więcej powietrza, czyli przepływomierz podaje pomiar podwyższony.
    - nie znam dobrze ME 3.1 ale bazująć na M1.5.5 to czas wtrysku prawie wyłacznie zależy od ilości powietrza które mierzy przepływomierz, dane z sondy lambda są prawie nie brane pod uwagę.
    - mnie w tych pomiarach selespeeeda bardziej dziwi jego temperatura, prawie ciągle 105 st C oraz ten czas wtrysku , ujemny -1.5 stopnia.
    - wiadomo że przytakim opóznieniu silnik będzie się bardzo rozgrzewał i nie ma wtedy mocy.
    - co widac zresztą po silniku 156 TS, po porannym rozruchu.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #499
    ViP Rowerzysta Avatar tom993
    Dołączył
    03 2008
    Auto
    155 V6
    Postów
    276

    Domyślnie

    To ja może tylko dopisze w ramach wyjaśnienia że kolega Rymcyk ma zrąbany pierwszy bieg wiatraka a u mnie (1.8 TS z 3`ma lambdami) średni czas wtrysku na benzynie przy 90 C wynosi w okolicy 3,2 ms (z wyłączonymi wszelkimi odbiornikami prądu) a zaraz po odpaleniu na zimnym silniku cos kolo 5,7
    AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD

  10. #500
    remcyk
    Gość

    Domyślnie

    Masz moze bubu jakies sugestie co powinienem zrobic?

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory