[MENTION=74950]Lober[/MENTION] Za którego miasta jesteś? Jeśli z Warszawy to może zgłoś się do Dukiewicza do pana Macieja Biegańskiego którego tak chwalą w sąsiednim wątku. Z pewnością ustawi ci jazdę testową i w rabatach pewnie się dogadacie![]()
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
Tak, jestem z Warszawy, dzięki za namiar!
Cóż, w sprwach na których mi zależy (a taką jest min. wymarzony samochód) jestem perfekcjonistą. Faktycznie moja GIulia zawsze zapala, nigdy nie jechała na lawecie, wspaniale jeździ itp itd.
Problem jest w drobiazgach które nie są wcale wyjątkowe w moim egzemplarzu, dotyczą wielu bądz po prostu zakresu VIN-ów, ale na codzień psują fun i zmuszają do regularnych wizyt w ASO w celu usunięcia.
Od pierwszego dnia miałem problem z rozkładaniem się lusterek i ustawianiem szkieł w zapamiętanej pozycji - ok 30sek po zapaleniu auta musiałem poczekać zanim się otworzyły i zanim mogłem je przywołać z pamięci przycisku na fotelu. To nie była awaria, tylko problem pewnego zakresu VINów - jest na to kampania 8232 bodajże. Kosztowało mnie to 4 wizyty w ASO bo byłem
Problemy z Android Auto - jeśli z moim telefonem (LG Android 8.1) co jaiś 3-5 raz andorid auto uruchamia się prawie że (juz wyskakuja ekrany na Infotainmencie) po czym znika (a na telefonie podaje że jest połaczony), natomiast na drugim telefonie (poprzendni Samsung Android 7), ten problem zdarza się częściej (co 2-3 raz), a do tego jak spróbuje te same telefony, na tych samych kablach (a próbowałem 5 markowych) w autach z nowszym firmwarem nie ma problemu nigdy (próbowałem w salonie w Stelvio oba telefony), to chyba mogę wnioskować że po prostu mam niedopracowany firmare pod AA (jeden z pierwszych z AA jaki wyszedł)? Chcę updatu a Włosi pisza że nie dla mojego VIN. No to spadówa, zapłaciłem, chcę wymiany radia na nowe (z nowym firmwarem) - zostało to zaakceptowane, tylko że od ponad 3 miesięcy czekam na radio - dostawa spóźniona o 6 tygodnii.
Raz z dupy zadziałał AEB przez te 10tyś km. Z tego co wiem to wielu użytkowników Giulii/Stelvio tez takie 1-2 zdarzenia miały - trochę niepokoi.
Mam alarm Mopar (auta z 2018+ już nie mają tego z BC, tylko dokładany przez ASO dedykowany METASystems pod Giulię). Jeśli raz na 20 otworzeń auta włącza mi się alarm na 3 sekundy i wyłacza się, a 2 razy na te 0.5 roku nawet się nie wyłączył, to chyba tez mogę być niezadowolony. Moim zdaniem coś nie tak firmwarowo, alarm jest na CAN, moze za szybko się uruchamia, moze BC nie wysyła kilkukrotnie informacji przez CAN o prawidłowym otwarciu (np jedna transmisja może zostać zakłucona przez glitch z centralnych zamków) - sprawa do poprawienia którą trzeba zgłaszać - niech coś z tym zrobią - będąc developerem (hardware) wiem że rozwiązanie tego to zmiana kilku linii kodu conajwyżej.
Inne sprawy - auto z transporty przyszo z dziubniętym znaczniem i grillem - musieli wymienić - kolejna wizyta.
Do tego aku był już słabszy - wyłączyło mi ogrzewanie tylnej szyby - tyle ze nie miałem pojecia że to przez aku - ASO też nie miało. zaczęli rozmotnowywać mi auto przy okazji przełożyli bezpiecznik od dmuchawy w inny slot. Zorientowałem się na drugi dzień że nie działa, znów wizyta w ASO. Potem znowu zauważyłem że po tym grzebaniu nie złożyli prawidłowo kanapy, do tego alarm ciągle robi problemy.
Cały czas pierdoły, ale to niedopuszczalne w seryjnym (to nie jest customowy samochód) nowym samochodzie za kupę kasy. Do tego serwis na marnym poziomie i olewactwo włochów jeśli chodzi o jakiekolwiek updaty firmwarów (przez 0.5 roku nie było żadnego). Jak tu nie narzekać?
Kupiłem żonie GIuliettę w 2013, auto 0.5 roku przed liftem. Z tym autem nic się nie dzieje- jedyna rzecz to po 2 latach zacząl skrzypieć fotel kierowcy - wyjąłem, prysnąłem smarem w sprayu po mechanizmach, i od 3 lat spokój.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
patrz moja odpowiedź wyżej
- - - Updated - - -
nie, to opcja z cennika, bodajże 5tys zderzaki z Veloce. Wydech z tego co wiem jest podwójny a nie żaden fejk.
- - - Updated - - -
Całkiem możliwe że gdyby [MENTION=73786]Garraty[/MENTION] dostał moją Giulię, a te wady które ma ogarnął w swoim serwisie, to też by chwalił. U mnie frustracja wynika głównie z nieskutecznego/niekompetentnego serwisu, który ruszając jedną rzecz psuje jedną lub dwie inne...
- - - Updated - - -
ja tez tak uważałem, wynika jednak z pewnego niedoładowania akumulatora, po 3 miesiącach zmieniło się to w taki poziom że przestało działać ogrzewanie tylnej szyby (mimo kontrolki świecącej) - i jest to standard dotyczący każdej GIulii. Brakuje komunikatu czy info w instrukcji - brak też innych objawów - myślałem że coś elektryka nawaliła, a ASO już chciało wymieniać Body Computer...
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Epsonix.. czytam o tych problemach u Ciebie i jakoś odczuwam, że to nie tylko pech. Masz chyba za blisko ASO
Mam auto może z miesiąc wcześniej odebrane niż Ty. Z AA. Oczywiście zero problemów, więc to co opisujesz z AA to nie wina firmware. Alarmu sobie nie pozwoliłem założyć, jakoś tak na chłopski rozum mi to nie grało. I jestem mega szczęśliwy.
Moje problemy z autem do tej pory to jakieś wibracje (usunięte), no i akumulator. A tak to jest super. Zdecydowanie polecam komu tylko mogę
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
napisałem z grubsza bo nie wiem jak mocno kto kojarzy - różnie ludzie czytają forum, różnie kojażą kto i co?
tez się dziwię że tam jeżdżę jeszcze, obecnie to trochę ze względu że są pootwierane ciągle tematy - czekam na nowe radio od 3 miesięcy.
ostatnio już cały czas patrzyłem diagnoście na ręce podczas roboty... wiem trochę to dziwne, ale do tego mnie zmuszają.
Nie wiem jak dobre są ASO w Katowicach czy Żorach, do tego 50km trzeba jechać.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.