To dzisiaj jak wrócę z roboty zrobię zdjęcie.
To dzisiaj jak wrócę z roboty zrobię zdjęcie.
Dzięki serdeczne Panowie za szybką reakcję - czyli trzeba zawalczyć z komputerem.
Niestety autko mam w domu rodzinnym w Przysusze, 40km od Radomia. Do Wawy do pracy musiałem jechać busem, wracam na weekend.
U mnie w Przysusze nie ma dobrego elektronika i to jest problem. Będę musiał pokombinować z jakimś transportem, może do Radomia :/
Jeżeli ktokolwiek mieszka blisko, umie zrobić adaptacje - posiada oprogramowanie i podłączenie do Alfy 147 to zapraszam do mnie, płace za benzynę i naprawę
Jeżeli macie jakieś inne pomysły to proszę o info!!!
Miłego dnia!
A ja radzę sprawdzić, czy dobrze przykręciłeś przepustnicę, bo z Twojego opisu wynika, że masz dużo lewego powietrza.
Cześć, jestem pewien, że jest przykręcona dobrze - nie jest to wybitnie trudna czynność
Dziwne jest to, że przy wciskaniu pedału gazu skrzydełko przepustnicy rusza się - więc coś tam steruje dopływem tego powietrza. Kompletnie nie mam już pomysłu jak z tym walczyć - czekam do piątku i będę próbował zaciągnąć ja do jakiegoś elektronika - może w Radomiu :/
wczoraj czyściłem zawór Egr oraz przepustnicę w związku z komunikatem "motor control system failure" /tryb awaryjny 3,5 tyś obrotów max/, po odpaleniu ponownie komunikat, odpiąłem akumulator na ok. 30 minut i wszystko ok. , tak jak pisał dance1 jak nie zadziała po odłączeniu akumulatora to trzeba zróbić adaptację.Tam nie da się nic zepsuć, nie ma żadnego kabla podłączonego do masy
Proszę bardzo na zdjęciu wyrazie zaznaczone uziemienie przepustnicy.
Chyba ,że rzeczywiście są inne modele i jakoś inaczej to jest rozwiązane.
tak jest tylko w M1.5.5 , ponieważ kable prowadzą tylko 38 przewodów, zabrakło na masy.
- w innych modelach złączem, kablami idzie także masa.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Na sprawdzałem, na bank nie ma masy przy przepustnicy!
Umówiłem się już na piątek na podłączenie pod komputer w Radomiu, kolega bierze lawetę, ja urlop na piątek i śmigamy.
Rozmawiałem z szefem serwisu i potwierdza Wasze sugestie odnośnie adaptacji - jeżeli auto po odłączeniu klemy i restarcie komputera nie zacznie działać tak jak powinno, trzeba robić adaptacje.
Oby pomogło
Dam znać koledzy! Pozdrowienia!
no i sprawa się wyjaśniła, pozdro bubu
- jakby jeszcze ktoś wiedział jak zrobić adaptację po wyczyszczeniu przepustnicy w selespeedzie , to byłby komplet.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm