W sensie że jakieś takie bezeceństwa ? :
https://youtu.be/vz2rAgXjkCA?t=22
nieee, to niegodne AR przecież ;-)
W sensie że jakieś takie bezeceństwa ? :
https://youtu.be/vz2rAgXjkCA?t=22
nieee, to niegodne AR przecież ;-)
ale to jest M235i, czyli 6 cylindrówka, mniejsze auto od Giulii a mocniejsze z R6-tką, jednak przeznaczone do fun-u. czy w cywilnych BMW np 340i jest przycisk (czy tam pozycja w menu) do wyłączenia TC?
w 159 nigdy z przycisku do wyłączenia TC (ASR/VDC) nie skorzystałem a przecież można było się bawić ręcznym (manualną dźwignią). W Veloce serio nie płaczę z braku przycisku na TC off - w trybie D jak próbowałem dodać gazu w zakręcie czy przy zawracaniu np na zaśnieżonym placu to tyłek zamiatał bez problemu (choc nie kręciłem bączków więc nie wiem co później się dzieje) - chwile funu daje auto i większości to wystarczy.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Witam w klubie. NIGDY mi nie działał. W serwisie mi mówili że to chyba czujnik położenia sprzęgła. Kazałem nie ruszać
To zależy czy jest np ciepło i masz włączoną klimę. W tym przypadku kilkanaście sek wyłączonego silnika to max. Dlatego czasem wolę jeździć w ładną pogodę bez klimy po mieście. Wtedy to ma sens na światłach bo silnik jest wyłączony całe światła.
To jest beka z nie pytanie z innej beczkiTo uczucie gdy stare bety latają bokami przy pierwszym śniegu a ty masz łzy w oczach
Serio? To na jaki dzban 280KM? To przeczy bezpieczeństwu bo kusi. 150KM to idealna i wystarczająca moc do sprawnego wyprzedzania i zachowania zgodnie z przepisami.
A no k... nie można. Taki sport.
Nie wkur... mnie![]()
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
[MENTION=73165]azar[/MENTION], masz auto z 2017, weź sobie kup tą przystawkę do OBD i lataj bez kontroli trakcji. w czym problem?
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Niedługo czeka mnie wybór nowego auta służbowego i mam wielki dylemat. Giulia mi się marzy od dłuższego czasu, ale nie wiem czy będzie to odpowiednie auto do stawianych mu przeze mnie wymagań.
Posiadam roczne dziecko i w planach jest następne, przeczytałem temat Giulia jako samochód dla rodziny i moje obawy są jeszcze większe czy da się pogodzić dwójkę małych dzieci i tak mały bagażnik.
Samochód ma być wykorzystywany bardzo intensywnie. Alfa ma przejeżdżac rocznie około 70000km przez 3 lata i w dużej mierze służyć również jako biuro
Zastanawiam się pomiędzy Giulia Veloce 280km a Skoda Superb Sportline 2.0 272km.
Wiem, że to całkowicie inne samochody, ale na korzyść superba przemawia rozmiar wnętrza, bagażnika i to, że mogę go mieć w praktycznie pełnej opcji gdzie veloce będę raczej musiał szukać "z placu", żeby zmieścić się w zakładanym budżecie. Na korzyść Giulii przemawia cała reszta, może poza systemem infotainment.
Stąd też rodzi się dodatkowe pytanie jak sprawdza się system infotainment w Giulii pod kątem prowadzenia rozmów telefonicznych i szybkiego wybierania numerów/kontaktów z kierownicy?
Superba znam bardzo dobrze, bo sam aktualnie nim jeżdżę, tylko że ze słabszym silnikiem w dieslu i bez napędu 4x4. Czuć przy dynamicznej jeździe, że to wielki samochód, ale względy praktyczne są niepodważalne. Jedynie co mnie naprawdę irytuje we wnętrzu to piano black, poza tym za bardzo nie ma się do czego przyczepić.
Wybralibyscie Giulie na moim miejscu czy jednak podążać za rozumem i pojemniejszy superb będzie lepszym wyborem?
Jak dla rodziny z małym dzieckiem to niestety tylko Skoda lub Volvo![]()
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Biorąc pod uwagę fakt bycia kombi i osiągi rozważyłbym jeszcze Golfa R Variant. Problem jest taki, że jest to golf i wygląd zewnętrzny wole przemilczeć, ale prowadzenie pewnie dużo lepsze od Skody.