Temat: Planowany zakup używanej Giulietty

  1. #2631
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,615

    Domyślnie

    Cytat Napisał Casio Zobacz post
    Bzdura? A co z akcją serwisową dotyczącą wymiany kół I i II biegu w przedliftowych Giuliettach? Pisał o tym Maciek-156 w temacie poniżej:

    http://www.forum.alfaholicy.org/mito...zi_1_bieg.html

    Obszerniejszy wątek (liczący 21 stron!!!) poświęcony problemom ze skrzynią Giulietty/Mito z silnikiem 1.4 TB poniżej:

    http://www.forum.alfaholicy.org/mito...ia_biegow.html
    z ciekawości przeglądnąłem pobieżnie te tematy. oto moje wnioski:
    1.w wątku tasiemcu pomijamy stuki przy zmianie biegów, to nie usterka tylko cecha, mówimy o problemach z wrzucaniem 1,2 i może 3 biegu i jako konsekwencji możliwej awarii wybieraka
    2.problem był, dotyczył aut z początku produkcji (2010/11) - jak w wątku tasiemcu odfiltrujemy wpisy o stukach, to dyskusja kończy się w 2011r, tak więc widać temat zniknął (w drugim wątku z 2015 gość po prostu nie miał tego problemu rozwiązanego, auto miał z 2010)
    3.problem był widoczny w nowych autach (dyskusja 2011 odnośnie aut 2010/11).
    4.jakaś niby była akcja serwisowa (podejżewam że nie kampania tylko jest TSB który podaje rozwiązanie, ale nie był obowiązkowy i pewnie trzeba było naprowadzić ASO żeby przeszukali listę TSB)
    5.problem tak samo występował w 1.4 170HP
    6.zapewne poprawka weszła do produkcji dlatego pewnie części aut z 2011 i wszystkich późniejszych już nie dotyczy.

    zastanawiam się czemu tak odmiennie interpretujesz to samo. wykopałeś jakieś starego kotleta, temat dzisiaj nie istnieje. auta z wadą pewnie zostały ponaprawiane, a te które nie, powinieneś wyczaić na jeździe testowej bo będzie problem z wrzucaniem 1/2 biegu.

    problemy ze skrzynia to były w M32 - tam 80% samochodów przy przebiegach 50-100-200tyś miało problem. Najgorsze było to że wada wychodziła już po gwarancji w większości przypadków a wymiana łożysk to była tylko naprawa skutków (słabe smarowanie/zły design) ale nie rozwiązanie problemu na wieki. W Giulietcie sprawa jest inna, oczywista i zostało wprowadzone skuteczne rozwiązanie serwisowe.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  2. #2632
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    zastanawiam się czemu tak odmiennie interpretujesz to samo. wykopałeś jakieś starego kotleta, temat dzisiaj nie istnieje. auta z wadą pewnie zostały ponaprawiane, a te które nie, powinieneś wyczaić na jeździe testowej bo będzie problem z wrzucaniem 1/2 biegu.
    Ja za to nie rozumiem irytacji w Twoim wpisie. To że temat nie ma kontynuacji nie oznacza, że nie istnieje, o czym świadczy wpis kolegi [MENTION=66964]domin[/MENTION]. Problem ze skrzynią w Giulietta/Mito był faktem i żadna akcja serwisowa tego faktu nie ukryje, co najwyżej rozwiąże - pod warunkiem, że klient takiej akcji się doczekał.
    Oczywiście jestem wdzięczny, że przybliżyłeś problematykę tych skrzyń. Teraz wiem coś więcej.
    Ostatnio edytowane przez Casio ; 27-12-2018 o 12:35

  3. #2633
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar domin
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    761

    Domyślnie

    [MENTION=20089]epsonix[/MENTION] widzę troszkę ogarniasz temat możesz napisać (nawet na priv jak wolisz coś więcej o tsb zwiazanym że skrzynia bo chyba nie uważnie szukam) dzwoniłem do ASO powiedzieli że na mój Vin nie ma żadnej akcji mimo że problem występuje.

  4. #2634
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,615

    Domyślnie

    Cytat Napisał Casio Zobacz post
    Ja za to nie rozumiem irytacji w Twoim wpisie. To że temat nie ma kontynuacji nie oznacza, że nie istnieje, o czym świadczy wpis kolegi @domin. Problem ze skrzynią w Giulietta/Mito był faktem i żadna akcja serwisowa tego faktu nie ukryje, co najwyżej rozwiąże - pod warunkiem, że klient takiej akcji się doczekał.
    Oczywiście jestem wdzięczny, że przybliżyłeś problematykę tych skrzyń. Teraz wiem coś więcej.
    nie ma irytacji i staram się pomóc. piszę dobitnie żeby mocniej zwrócić Twoją uwage że raczej jest to niszowy problem bo został skutecznie rozwiązany. Pewnie jakieś niedobitki na rynku nie zostały poprawione, ale to można pewnie sprawdzić (samemu albo poprzez bazę serwisową FCA w historii samochodu). z resztą jak są auta w których problem nie wystąpił przez lata, to jest też duża szansa że nie wystąpi - przy tym problemie dotyczyło to aut nowych (skargi w 2011 na auta z 2010/11).

    Cytat Napisał domin Zobacz post
    @epsonix widzę troszkę ogarniasz temat możesz napisać (nawet na priv jak wolisz coś więcej o tsb zwiazanym że skrzynia bo chyba nie uważnie szukam) dzwoniłem do ASO powiedzieli że na mój Vin nie ma żadnej akcji mimo że problem występuje.
    mam ogólne rozeznanie, ale tematu tego nie znałem. mi się wydaje że to nie jest akcja serwisowa tylko TSB (nieobowiązkowa, rozwiązanie dla aut które mają konkretny problem). Niestety nie mam dostępu do listy/bazy z TSB. Jakiś czas temu przeglądałem z diagnostą w ASO wszystkie TSB dla Giulii - może dałoby radę żeby udostępnili Ci na 10 minut kompa swojego, włączyli TSB dla Giulietty i tam byś sobie sam poszukał wg dat np od 2010 do 12? Inna możliwość że ktoś gdzieś w necie napisał numer TSB/datę - łatwiej by było Ci gadać z ASO bo byś ich od razu naprowadził (szybko by znaleźli)
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  5. #2635
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar domin
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    761

    Domyślnie

    Ok jest to trop biorę się za szukanie! Dzięki [emoji6]

  6. #2636
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2017
    Mieszka w
    Przasnysz
    Auto
    Giulietta 1.4 TB 120 Distinctive 2015 Fiat Punto Evo 1.4 77 2010
    Postów
    576

    Domyślnie

    Casio, dołóż trochę budżetu i poszukaj Julki poliftowej. Odpadną potencjalne problemy z wiązka tylnej klapy, z biegami, z urywajacymi się wewnetrznymi klamkami drzwi i kilka innych pierdół.

  7. #2637
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar domin
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    761

    Domyślnie

    Dzwoniłem do aso nadal twierdzą że nic w systemie pod mój vin nie ma...mam wpaść na diagnostykę za 300 PLN i wtedy mogą szukać dalej... Ciekawa forma pomocy

  8. #2638
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał mirekmiras Zobacz post
    Casio, dołóż trochę budżetu i poszukaj Julki poliftowej. Odpadną potencjalne problemy z wiązka tylnej klapy, z biegami, z urywajacymi się wewnetrznymi klamkami drzwi i kilka innych pierdół.
    nie wprowadzaj w bładz - klamki pekają w poliftach takze- obie wymieniałem w polifcie z 2014 r po ok 2,5 roku

  9. #2639
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2017
    Mieszka w
    Przasnysz
    Auto
    Giulietta 1.4 TB 120 Distinctive 2015 Fiat Punto Evo 1.4 77 2010
    Postów
    576

    Domyślnie

    Nie wprowadzam. Na forum chyba nikt nie pisał o klamkach w poliftach, moja ma 3 lata i nic nie pękło. Może miałeś jakieś przejściówki nie poprawione.

  10. #2640
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    2014 rok przebieg 85 tys/km klamka urwana w poprzedniej Julce.
    Tak do wiadomości nic tam nie było zmienianego nawet w 2016

    Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [MiTo] Zakup używanej Mito - pomoc
    Utworzone przez Paweł166 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1291
    Ostatni post / autor: 25-11-2024, 18:22
  2. [MiTo] Planowany zakup używanej Mito
    Utworzone przez odrobina156 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 69
    Ostatni post / autor: 14-07-2014, 14:11
  3. Nowy użytkownik, planowany zakup
    Utworzone przez marcincapek w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-03-2013, 15:40
  4. Zakup używanej Alfy 159
    Utworzone przez hasin w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 22:13
  5. Zakup używanej 159'tki
    Utworzone przez noe9 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 14-07-2010, 08:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory