Mito kontra 159to nawet w formie żartu jest nie na miejscu.
Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
Mito kontra 159to nawet w formie żartu jest nie na miejscu.
Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Giulietta jest najładniejsza ? Tył wygląda ok, ale przód to najbrzydszy przód Alfy Romeo w historii.
Przynajmniej takie moje zdanie, więc możemy się tak przepychać czy najładniejsze czy nie. Dla Ciebie może tak, dla innego odwrotnie.
Sądzę jednak, że jak prawie każdy doceni linię Alfy 156 czy 159 to z Giuliettą jest bardzo różnie.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Dyskutujesz w tym wypadku z moim gustem, nie ma to większego sensu no ale możemy ciągnąć gadkę dalej.
Tak samo jak napisałeś koledze [MENTION=72295]komisarz[/MENTION], że to są najpiękniejsze auta w swoich segmentach i że jest miłośnikiem jednego modelu. Jak widzisz, dla niego nie są i dla mnie prawie każde inne auto ma ładniejszy przód.
Tak naprawdę ciężko znaleźć coś brzydszego niż przód Giulietty... Ale oto kilka przykładów aut z ładniejszym przodem:
Seat Leon III Cupra
Renault Megane IV
Kia Ceed III
Ford Focus III RS
Audi A3 III generacji
Przód Giulietty skopali i tyle. Szkoda.
Ładne Alfy to np: 145, 155, 156, 159, Brera, Giulia. Jak widać nie podoba mi się Giulietta i nie jestem miłośnikiem jednego modelu.
P.s. tak sądzę ja. Ty możesz uważać je za najpiękniejsze, każdy lubi co innego.
Żeby "pionowe" reflektory wyglądały dobrze to się trzeba postarać. Ani w Giuliettcie, ani tym bardziej w potworku MiTo się nie postarali i przeszczep z 4C/8C jest w nich oderwany od reszty przodu.
Rzecz gustu, owszem, ale jakoś tak częściej pada opinia że lepiej się na nie patrzy z tyłu niż z przodu - przypadek?
Kto wie, może kieeeeeedyś Carserwis/Polmozbyt otrzyma certyfikat Alfa Classic , dostęp do części i ich wykonawców oraz tajne informacje typu który w właściwie klocek w danym egzemplarzu należy zastosować, oraz co ile do diaska w zasadzie wymieniać rozrząd i co ile wariator w TSie , a także będzie znać odpowiedź na pytanie czy ta Selenia to ok właściwie itpwówczas i 159 i Mito zyskają na wartości.... ot takie fruwanie w obłokach, bo kolejny "mit" się pojawił:
https://menadzerfloty.pl/news/bmw-au...m-bmw-classic/
"Certyfikowany partner BMW Classic zrobi okresowy przegląd, ale też przeprowadzi kompleksowy remont silnika. Ma bezpośredni dostęp do magazynów części w Monachium, a zatem może sprowadzić oryginalne elementy do klasycznych modeli. Posiada również możliwość zamówienia ich u rzemieślników, którzy wytwarzają je zgodnie ze standardami jakościowymi BMW. Certyfikowany partner ma także dostęp do wiedzy dotyczącej klasycznych i zabytkowych modeli, na przykład dokładnej receptury oryginalnych lakierów oraz schematów elektrycznych."
Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 23-01-2019 o 13:15
Z częściami do starych BMW generalnie niema problemów, kupowałem swojego czasu podcza renowacji dosłownie wszystko - śrubki, podkładki etc. bo nie chciało mi się bawić w cynkowanieDo tego jest coś takiego jak Program BMW Koneser dzięku któremu dostajemy zniżkę od 5 do 20% na części do swojego BMW i wtedy zakupy naprawdę nie bolą. Podstawową przewagą klasycznych BWM nad Alfami jest to że po prostu są
Alfy ulegają bardzo szybkiej bio deradacji co widać po ilości 155tek czy innych modeli z lat 90tych który w Wawie trudniej spotkać niż nowe Fjerrari
![]()
to ze uzytkuje alfe nie znaczy ze jestem jakims alfisti, bo nigdy nie bylem i nim nie bede ani jakims innym milosnikiem czy fanatykiem "jedynej slusznej marki" jakich tu wielu, a o gustach mozna by tak bez konca dyskutowac a ja akurat mam takie zdanie o mito i julce czy sie to komus podoba czy nie