Skoro piszesz że Mazda 6 taka wolna to weź najmocniejszy silnik czyli 2.5 192KM. A tak swoją drogą, to już nie najmocniejszy bo jest nowy 2.5turbo 250KM, ale nie oferowany w PL.
Ciekawe zresztą, że porównujesz plebejską Mazdę do marek premium. Porównaj ze zwykłymi markami i nagle się okaże, że ani nie najwolniejsza, ani spalanie nie takie sobie przeciętne. Coś tam ci kolesie na drugiej półkuli jednak potrafią...
I żeby nie było, że to najlepsze samochody itp. itd. Podałem to jako jedyny (niestety) na rynku przykład pójścia pod prąd downsizingu i udowodnienia, że można w normalnym silniku o normalnej pojemności uzyskać nawet lepszy efekt niż po zmniejszeniu pojemności. A czytałeś o nowych silnikach Skyactive-X? Spalanie o 30% niższe, moc 180KM? Znowu z 2.0
I najlepsze: nie potrzebują GPF, bo spełnia normy bez tego chorego ustrojstwa. To jest postęp, a nie wpychanie silnika 1.5 który na papierze ma lepsze spalanie i emisje, a jak polecisz na trasę to spali więcej niż 2.0, bo trzeba cisnąć non stop żeby jakoś jechał.