Szukałem podobnego tematu na forum ale nie znalazłem. Jeżeli już gdzieś jest podobny, to poproszę i link.
Sprawa przedstawia się następująco.
Głowica po remoncie. Złożona i założona. Kompletny nowy rozrząd dobrany po VINie.
Pasek założony, znaki na walku i wale pokrywają się ze znakami na pasku. Dwa obroty wałem. Znaki kompletnie w innym miejscu, jednak po sprawdzeniu blokady przylegają do krzywek na wałkach. Kolejnych kilka obrotów i pasek już jest przesunięty i jeden ząbek. Blokady nadal przylegają do wałków, GMP jest prawidłowo. Po kolejnych kilku obrotach, znak na pasku znowu oddala się o jeden ząbek. Krzywki walka nadal przylegają do blokad przy GMP. Pasek ma 163 ząbki. Niestety nie wiem ile miał poprzedni.
Jak to możliwe że pasek się przemieszcza w wałki pasują do blokad przy GMP?
Pasek za krótki? Za długi? Czy cos jeszcze?
Silnik to 1.6 TS 120 KM