Strona 31 z 58 PierwszyPierwszy ... 212223242526272829303132333435363738394041 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 310 z 576

Temat: Chiptuning.

  1. #301
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Mito MA 135@175
    Postów
    173

    Domyślnie

    Ja napiszę jak to wygląda z moich obserwacji. Różnica pomiędzy 95 i 98 jest odczuwalna i to bardzo. Nie chodzi tylko o górę ale także o dół gdzie przyjemniej się jeździ. Tak samo ze spalaniem, jak nie ciśniesz, a jedziesz łagodnie to na tej mapie pod 98 auto spali tobie mniej. Ja co prawda tankuje Vpower 99+ ze względu na jakość paliwa jaka jest u nas w kraju.
    Silniki 1,4 posiadają czujnik spalania stukowego więc jak zalejesz np. 95 to też nic się nie stanie poza mega cofnięciem zapłonu i mniejszą mocą.
    Co to wersji silnika 1,4 120km to od razu wałeczki od wersji 155 i turbo gt1446 i dopiero stroić. Będziesz coś w okolicy 200koni.

  2. #302
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,574

    Domyślnie

    u mnie idealnie - strojenie było robione 4 lata temu, choć żona mało jeździ więc dopiero zrobiła od tego czasu jakieś 22tyś km.
    strojenie było na 98, bez ciśnięcia, 147HP/265Nm. W sumie jakbym jeszcze raz robił to chyba zostałbym na 95, żona i tak jeździ na N (a tam jest słabszy program - ok 135HP/250Nm).
    różnicy w spalaniu nie zaobserwowałem, natomiast szczególnie ten znacznie większy moment na dole bardzo fajną robotę robi w normalnym użytkowaniu.

    ja robiłem w Cinsofcie.

    co do większych turbin, to nie jest tak że będzie też większy lag? na ori IHI nie ma żadnego laga. plan taki że jakby z jakiś powodów kiedyś padła, to wtedy wsadzi się coś większego (ale raczej tylko większe IHI z Bravo 150HP) i trochę podciągnie program (pewnie jakieś 170-180HP/300Nm).

    [MENTION=23989]karol_mito[/MENTION] - czy do GTB trzeba jeszcze chyba jakieś przeróbki zrobić?
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  3. #303
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB Sport + LPG Tartarini EVO 01
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    No dobrze, ale jak się mają inne elementy? Skrzynią? Sprzęgło? Nie zużywa się szybciej?
    Chyba osprzęt w 1.4 120 km nie jest przystosowany do obsługi mocy 200 KM i znacznie wyższego momentu?
    200 km to już kosmos, ale jakby się dało zrobić jakoś te 150 bez drastycznego obniżenia trwałości osprzętu, to byłoby super.

  4. #304
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,574

    Domyślnie

    skrzynia c635 jest w kazdej giulietcie niezaleznie od silnika, nominalnie 350Nm. zdziwilbym sie gdyby sprzeglo bylo chocby inne biz w 170hp a moze i takie same jak w 240hp? sprawdz w eperze

  5. #305
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,517

    Domyślnie

    Znosi bez problemu i jest to samo.
    Lag jest trochę większy ale to jest bardziej spowodowane krótką jedynką ustawioną tak aby zmieniać biegi jak w maluchu.Czyli jak depniesz na jedynce to chwilowo na dwójce jest zawahanie.
    Między 2 i 3 a potem dalej już się tego nie odczuwa.
    Spalanie moim zdaniem jest na tym samym poziomie .
    Jedynie na co trzeba uważać to wybić sobie z głowy ecojazdę bo można bez problemu jechać z prędkością obrotową 1000 i dać w podłogę i będzie przyspieszać nawet na 6 biegu bez szarpnięć a tego dwumasa nie lubi.
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 04-05-2019 o 16:06
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #306
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB Sport + LPG Tartarini EVO 01
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    skrzynia c635 jest w kazdej giulietcie niezaleznie od silnika, nominalnie 350Nm. zdziwilbym sie gdyby sprzeglo bylo chocby inne biz w 170hp a moze i takie same jak w 240hp? sprawdz w eperze
    O właśnie o to miałem zapytać. To super, bo skoro tam wytrzymuje, to i po chipie na te 150 km wytrzyma. Niue mam dostępu do eperu.
    Czyli jak się gwara skończy to trza będzie o tym pomyśleć. Ile kosztuje sam chip? Ma ktoś jakieś aktualne dane?
    Ostatnio edytowane przez XJ6 ; 04-05-2019 o 16:11

  7. #307
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,517

    Domyślnie

    Wersja sterownika i czy jest ero 6? Max 1500.
    Uwierz ,że będziesz za chwilę zastanawiał się czy nie lepiej było najpierw większe turbo a potem program.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #308
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB Sport + LPG Tartarini EVO 01
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    1500zl za program? Ok. To przystepna cena. Moje auto jest z listopada 2017 czyli pewno euro V jeszcze. Nie wtem jaja mam wersję sterownika. Wiem że mam gaz i to musi chodzić dobrze też na gazie. Gaz tatrarinii evo 01. No ale turbo to większy ciut wydatek i większą ingerencja w auto.

  9. #309
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2018
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Fiat Bravo 2,Giulietta 1.4 170 TCT
    Postów
    9

    Domyślnie

    W Cinsofcie cena netto 1300 przynajmniej taką cenę mi zaproponowali .W moim przypadku przy zmianie o 20-25 KM to trochę dużo .

  10. #310
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB Sport + LPG Tartarini EVO 01
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    Co innego 25 km przy 170, a co innego 25 przy 120.

Podobne wątki

  1. Chiptuning JTD
    Utworzone przez hump.O w dziale GT
    Odpowiedzi: 108
    Ostatni post / autor: 25-01-2021, 00:02
  2. [Giulietta] Chiptuning 1,6
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 00:29
  3. Chiptuning
    Utworzone przez benderas w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-02-2012, 16:13
  4. chiptuning TS'a ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:00
  5. [33] Chiptuning
    Utworzone przez elbus w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 21:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory