Jest to standardowy wynik dla tego silnika po remapie. Z ok. 170 na ok. 190.. 190-kilka (jak ktoś ma ładnie przekłamującą w górę hamownię to i 200 bywa).
Bez dolotu i wydechu to jest zasadniczo to czego należy się spodziewać.
Jest to standardowy wynik dla tego silnika po remapie. Z ok. 170 na ok. 190.. 190-kilka (jak ktoś ma ładnie przekłamującą w górę hamownię to i 200 bywa).
Bez dolotu i wydechu to jest zasadniczo to czego należy się spodziewać.
To to juz zależy od osobistych preferencji. Czy jesteś z sekty "jedzie momentem od 1000 rpm", czy chcesz czuć kopa od 4500 do 6000 rpm i eksplorujesz szczyt mocy pod sam koniec skali. Każdy ma swoje preferencje. U Ciebie wygląda to dość neutralnie, raczej nie szczególnie, coś jak podbita seria.
a czy moze ktos polecic jakis,,warsztat,, (malopolska siwetokrzyskie )ktory mial juz do czynienia z julkami 1.4 170 glownie zalezy mi na momecie zeby fajnie szedl od dolu (przyzwyczajenia z mocnego dizla![]()
Zostań przy tym co masz..dwumasa i półosie ci za to podziękują.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Rzuć okiem na temat poniżej
Adaptacja ECU do jakości paliwa 1.4 MA 150
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest