To jest pojęcie wzgledne. Robi to zle w tej konkretnej sytuacji, ale w innych sytuacjach takie działanie jest porządane. Nie da się wszystkiego na raz, jest albo albo. Skąd ma komputer wiedzieć, co chcesz zrobić po dohamowaniu? Może dohamujesz do końca, może chcesz płynnie jechać dalej, a może chcesz wystrzelic jak z procy. Tryb dynamic to tryb dynamic.
o tym też pisałem. Nie rozumiesz, że różnica między 2 a 3, jest dwa razy większa niż między 3 a 4?
https://www.alfaromeousa.com/content...v0p8fou9fu.pdf
To tak jakbyś zrobił redukcje o dwa biegi na wyższych biegach. Jeśli kwestie techniczne, matematyka i fizyka nie przemawiają, to zrób prosty test jadąc manualem. Pisałem o tym wyżej. Zrób redukcję z różnych biegów i utrzymaj prędkość równą jak stół. Z 6 na 5 możesz nawet puścić gaz, i nie poczujesz żadnego szarpnięcia. Zrób to samo z 3 na 2, albo z 2 na 1, to pierdzielniesz czołem w kierownice.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
oczywiście że w D ma działać szybciej i bardziej agresywnie, ale uważam że akrurat to przejscie z 3->2 ( może i z 2->1) w D powinni trochę wygładzić - skoro jest to mozliwe sofwarowo (w końcu inaczej zachowuje się w N) to akurat dla tych 2 przejść mogli ciut wygładzić przejście (nie aż tak jak w N, ale bardziej niż obecnie w D) -to jakiś problem? kilka linijek kodu albo i zmiana parametrów które obecnie ustawili dla każdego biegu/trybu.
moim zdaniem zabrakło czasu na lepsze dopracowanie auta (tworzone w pośpiechu od zera) a teraz to już to mają gdzieś i nie wracają do tematu (bo tak jest w każdej korpo gdzie zeby cokolwiek potem zmienić to trzeba mieć mocny powód i całą listę błogosławieństw od wszystkich szczebli managementu)
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Narzekałem trochę na pracę skrzyni AT, tzn. kulturę zmiany biegów i pojawiające się przy tym czasem szarpnięcia albo np. do nagłe dochamowanie, przy dojeździe do świateł..
wg serwisu wszystkie parametry pracy skrzyni są OK;
więc poprosiłem o zgłoszenie mimo wszystko do TESEO...
otrzymana - dość szybko bo po kilku dniach - odpowiedź trochę mnie zawiodła, nie wiem czego się spodziewałem, ale chyba nie tego:
"Jest to cecha charakterystyczna dla tego pojazdu."
to wiemy ze kazda tak ma, pozostaje uzywanie manetek co z przyjemnoscia robie
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Hamulce działają w zależności od trybu DNA.. sam się omal nie rozbilem o bramkę na autostradzie jak byłem w trybie A bonauto naprawdę słabo hamowało dopiero docisnalem hamulec to zahamowałonajeliej się jeździ w trybie D wtedy szybko hamulce łapią
na codzien jednak jeżdżę w N bo wydaje się najrozsądniejszy do codziennej spokojnej jazdy.. trybu A raczej unikam.. auto ani nie chce jechać ani hamować
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
W trybie D jest tylko "Ograniczony skok pedału"
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C