Wykres momentu obrotowego przed modyfikacją jest w porządku, po modyfikacji lepiejTylko max moc mogłaby być trochę później.
Dobry wynik![]()
Wykres momentu obrotowego przed modyfikacją jest w porządku, po modyfikacji lepiejTylko max moc mogłaby być trochę później.
Dobry wynik![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Wykres może i jest w porządku, bardziej mi chodziło o spadek maksymalnego obrotu w stosunku do deklarowanej serii - 350Nm, a tutaj wyszło 320.
Co do max mocy to myślę, że i tak bardzo rzadko, o ile w ogóle, będę go kręcił wyżej niż 3800, a wykres mocy jest praktycznie płaski od 3200 do 4000.
Dzięki [MENTION=25095]magil[/MENTION]![]()
Czyli ten pierwszy jednak nie był PROFESJONALNYM tunerem.....
Czy można widzieć , ile zapłaciłeś za sterownik? i Czy dostałeś stary do "zabawy" ?
No jednak niestety nie był.. chyba, że to któryś z pracowników dał ciała, a nie właściciel. Niemniej jednak mogli wyjść z tego z twarzą i się przyznać.
Używany sterownik kosztował 700, 300 kosztowało 'dopasowanie' go do mojego auta. Stary sterownik był do wzięcia, ale po godzinie rozmowy zapomniałem go wziąćale na pewno po niego podjadę.
Jeżeli miałby Ci się do niczego nie przydać, daj znać na PM.