Niestety to jest efekt nie czytania instrukcji.
Niestety to jest efekt nie czytania instrukcji.
No tu bym polemizował Uważam, że akurat w tym trybie to trzeba "dusić" pedał żeby jako tako przyśpieszać. W dynamic wystarczy "spojrzeć" i już jest kop
Bo w Giuliettcie to się nazywało All Weather. To częsta pomyłka jak Giulia QV. Nie ma Giulii QV jest tylko Q Giulietta jest QV
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Moja opinia dot trybów:
A - spoko na lokalne drogi w trasę gdy się nam nie spieszy. Duży minus gdy chcemy włączyć się szybko do ruchu z postoju, jest spore opóźnienie w reakcji na gaz.
N- tryb moim zdaniem codzienny
D - kapitanie sztywnieje kierownica. Minus za start z postoju, trzeba sporej wprawy aby nie szarpać autem.
Mi osobiście brakuje możliwości większej konfiguracji, w innych markach jest taka możliwość stworzenia trybu własnego. Chętnie do trybu N dodałbym usztywnienie kierownicy.
Ten filmik podoba mi sie!
http://www.bing.com/videos/search?q=...2&&FORM=VRDGAR
ale dźwięk to skopali niemiłosiernie
to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Mam taki w forza, tylko czarny. Jak i 4C, 8C, Giulie Sprint GTA i Giulie Q
Ostatnio edytowane przez Kurynio ; 28-06-2019 o 13:26
Tu to dopiero postarali się https://www.wyborkierowcow.pl/volvo-...ck-i-lexus-nx/
Nieważne do czego służy samochód, ważne że to salon na kołach I tym sposobem stelvio przegrywa nawet z ds7, które ma silnik 1.6, 225 KM, napęd na przód a jego przyśpieszenie 0-100 km/h to 8,3 s. Niedługo jak samochód nie będzie miał w środku kominka i fotela bujanego to będzie na starcie skazany na przegraną
Ostatnio edytowane przez fuji ; 29-06-2019 o 11:58
Problemem wszelakich testów jest problem zrozumienia grupy celowej i tu masz efekt, ale w żądnym wypadku nie uważam, że AR powinna tu wygrać. Natomiast debil porównuje DSa do Stelvio
Zależy jakie kryteria są dla kogo ważne, jeśli ktoś szuka suv-a o sportowych parametrach to Alfa tu wygrywa, jeśli dla kogoś inne kryteria są ważniejsze, to niekoniecznie. W końcu DSa jako jedyny na świecie ma światła z obrotowymi modułami (po trzy na klosz), które na przywitanie wykonują parę efektownych obrotów :-).
Dokładnie tak. To jakby porównywać diesla z benzyną i dziwić się, że benzyna przegrywa. Przecież ma ładniejszy dźwięk, lepszą kulturę pracy i dynamikę.
Tylko co z tego jak czyimiś priorytetami jest spalanie.
Po prostu w tym teście ktoś postawił na coś innego. Dla mnie osobiście priorytety przy zakupie SUV to:
1. Wygoda, komfort, pojemność
2. właściwości terenowe
3. niezawodność
4. szeroki wachlarz konfiguracji pod siebie
5. elektronika na czasie
6. wykończenie.
7. prowadzenie
8. przyśpieszenie
Przy takim ustawieniu Stelvio odpada na tle konkurencji.
Przy sedanie priorytety by były totalnie inne.
Dla niektórych (jak nie większości) na 1 miejscu jest "niech smosiadowi skoczy gul". I jak "somsiad" zobaczy Lexusa to mu skoczy a jak Alfę to spyta czy już laweta jedzie. Taka smutna prawda.
Ostatnio edytowane przez azar ; 29-06-2019 o 14:59
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C