Co do Super vs Business - na super możesz urwać jeszcze jakiś rabat na auto do produkcji, także wkalkuluj to. Business jest już raczej bardzo mocno zrabatowany, choć może kilka % będzie do urwania ciągle.
Stock vs auto do produkcji - na auta do produkcji masz lepsze finansowanie (leasing 0%), na stockowe normalny leasing 108%-111% (jeśli od AR) - przynajmniej taki dostałem we wrocławskim ADFie.
Łopatki koniecznie!
RWD daje radę, ja nie potrzebuję, a wręcz nie chcę Q4. Nawet zimą jeśli drogowcy nie zaśpią prowadzi się bardzo dobrze. Problem może być dopiero w górach - nie wiem, nie jechałem.
Wbudowane nawi takie sobie, chyba że jedziesz do kraju gdzie potrzebujesz nawigacji offline (ale jak często się to zdarza?). AA/CarPlay - to coś czego zdecydowanie mi brakuje.
Standardowe fotele z wersji business - chyba kilka dobrych tygodni zajęło mi wygodne ich ustawienie pode mnie, teraz jest OK. Ale fakt - to pierwsze co bym zmienił w swoim aucie.
Trochę brakuje mi jeszcze asystentów martwego pola i wykrywania ruchu poprzecznego (widoczność w aucie jest dość ograniczona). Da się żyć ale byłbym spokojniejszy.
A poza tym to RWD/spora moc/automat/zawieszenie/układ kierowniczy/lekkość i sztywność konstrukcji robią taką robotę że niewiele przy tym aucie potrzeba do szczęścia
PS. No może na gwiazdkę bym sobie życzył żeby większość salonów AR w PL zrównać z ziemią i postawić od nowa na zgliszczach.
