"Czy słynny passat w tedeiku pod remiza to też nie jest czasem wymyślone przez zazdrosnikow?"![]()
"Czy słynny passat w tedeiku pod remiza to też nie jest czasem wymyślone przez zazdrosnikow?"![]()
Trzeba było przesiąść się z A3 - wtedy miałbyś o czym pisać. Przed zakupem Giulietty jeździłem A3 - nie urwało mi niczego.
- - - Updated - - -
A dupa cię ciągle nie boli? Ja wiem, że trolujesz, pewnie kolejny stały prowokator pod kolejnym nickiem, ale nie szkoda ci czasu? Bo normalny człowiek, nawet zadowolony z VW, nie trolowałby bez sensu na forum innej marki - taki tylko którego boli głowa albo dupa. Napisz jeszcze do admina, że jesteś obrażany a będę miał pewność kto się urywa pod twoim nickiem.
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL
Marnujecie się chłopaki tu na forum.Wysmażcie analizę z prezentacjami itp dla FCA w temacie planu restrukturyzacji AR/Maserati.A może trafi Wam się robota u nich ;-)
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Miałem również Alfe 147 polifta i na tamte czasy był to najpiękniejszy samochód. Teraz niestety jest dużo ładniejszych od Giulietty. Alfa niestety została z tyłu i z przykrością muszę to stwierdzić. Nie jestem żadnym trolem wróciłem do Alfy po latach i jestem fanem włoskiej motoryzacji. Ps wieśwagena bym nigdy nie kupił z widłami na masce jeździć...
![]()
Giulietta była OK jak na 2010 rok, względnie jeszcze do 2013, ale obecnie już bardzo trąci myszką i dziwię się, że w ogóle znajdują się jeszcze na nią klienci skoro cena nie jest wcale jakaś okazyjna. Jedna jednostka benzynowa i same diesle, a w wersji Veloce mamy tylko klekota. Kto miałby być chętny na zakup czegoś takiego, ja pierdzielę.
Co prawda nie wnosi to wiele do tematu ale gwoli ścisłości muszę uzupełnić:
Bravo 2 powstało na Fiat C -platform która swe początki miała w gamie Bravo, Brava, Marea, Multipla, jej kolejną generacją było Type Two czyli AR 156, 147, GT i chyba jeszcze Lancia, z kolei jej rozwinięciem kolejna generacja czyli Stilo, Bravo 2 i Lancia Delta.
Giulietta natomiast to platforma w która wpompowano sporo milionów i nazywa się Compact Platform, często nazywana c-evo lub c- wide dla większych pojazdów ( 4x4?).
Ok z pewnością coś czerpała ze swojej poprzedniczki choć większość założeń technologicznych zarówno w przedniej jak i tylnej części jest zupełnie różnych - np przystosowana do 4x4. Jest jednak odrębnym bytem i nie można mówić o współdzieleniu Bravo z Giuliettą.
Ostatnio edytowane przez hagi ; 03-08-2019 o 23:12