tak, po wpompowaniu indyjskiej kasy i stworzeniu od a do z nowych modeli sprzedaż rzeczywiście wzrosła do nigdy wcześniej nie notowanych ilości
co jest niewątpliwie rynkowym sukcesem tym bardziej że rynek zapamiętał na długo mezalians z Mondeo
fajnie, dobrze zaprojektowany i ładny produkt cieszy się powodzeniem nie tylko w EU ale i na innych rynkach
![]()
Ostatnio edytowane przez opozycjonista ; 15-09-2019 o 11:27
...
czyli AR staje się produktem ekskluzywnym i nie dla każdego heh spoko...ciekawe czy zgodnie z zamierzeniami producenta
...MB sprzedaje rocznie jakieś 30k modelu S (mniej więcej równo po 15 EU/US) - to też mainstream?
...
Serio? MB? 2 miliony ponad sprzedaży rocznie na swiecie, auto do zobaczenia prawie na każdej ulicy, MB to nie mainstream, to co?
Co do AR to cóż tak to wygląda, od 2013 r. 2 modele w sprzedaży, dodatkowo z segmentów bardziej popularnych, tańszych (mito, giulietta) przesuwają się do droższych, premium (giulia, stelvio). Czy to dobra strategii czy zła to inna kwestia, ale takie są fakty.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
skup się na klasie S i jej 30 tysiącach sztuk a nie na całej produkcji tej firmy
...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Wiesz, gdyby Klienci wiedzieli, że Stelvio ma o ileś litrów mniejszy bagażnik od Jaga, w życiu by go nie kupili)
Może wyjaśnię "opozycjoniście" - ani Jaga ani Alfy nie kupuje się ze względu na pojemność bagażnika - MOIM ZDANIEM. Właśnie takie myślenie, że Alfa powinna cechować się tym czym konkurencja (np. równie pojemnym bagażnikiem) doprowadziły do tego, że Giulia wygląda "jak inne samochody tej klasy", a powinna jak milion dolarów, czyli jak Alfa Romeo. To samo tyczy się zresztą Jaguarów, marki z tradycjami która produkuje samochody jak inne, i przynosi coroczne straty.
- - - Updated - - -
Jeden kolega jedzie po Alfa Romeo, a z widoczną świętością odnosi się do swojego Jaguara ... drugi to samo, chce mieć auto szczególne i zarazem utylitarne, pewnie najlepiej jakby na Audi A5 nakleili znaczek Alfa Romeo.
Chcecie mieć samochód bez wad i w dodatku Alfę - kupcie sobie Audi i zmieńcie znaczki, "bo przecież ta cała otoczka i szczególnie właściwości Ar to pic na wodę i robienie ludziom wody z mózgu" jak tu wyczytuję u niektórych.
Tak w ogóle to kiedy Alfa sprzedawała się najlepiej i była najlepiej postrzegana - wiecie kiedy i dlaczego? Czy w ogóle nie zadawaliście sobie pytania czym powinna być Alfa? Bo z wypowiedzi wynika, że właśnie Audi z innym znaczkiem.
Takiej jazdy po tej marce jak na forum Alfa Romeo to nawet konkurencja nie robi. Po co mieć czarny PR ze strony konkurencji jak wierni fani załatwiają to lepiej.
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL