czy jesteś w stanie pojąć że dla jednego producenta przykładowo 5000 sztuk to słabo a dla innego 5000 sztuk to zupełnie OK?
czy jesteś w stanie pojąć że różne produkty mogą mieć różne założenia ilościowe?
nigdzie nie pisałem że Azja to nie ten target, pisałem Indie to nie rynek "rodzimy" lub jak go nazwałeś cytuję "krajowy"
... stan umysłu![]()
...jeszcze ktoś tu pisał o kierownicy tylko z prawej strony, no tak, rozumiem, problemy z kartą grafiki zapewne, przerzuca w poziomie...
https://www.youtube.com/watch?v=iePeZxpvpTI
Wesołych świąt![]()
Ostatnio edytowane przez opozycjonista ; 23-12-2019 o 19:28
...
1. To poproszę o jedno źródło z którego wynikać będzie, że Jaguar uważa sprzedaż modelu XE za dobrą i satysfakcjonującą.
2. Skoro uważasz, że XE to produkt tak różny od BMW3, Medredes C, Audi A4, AR Giulia, Lexus IS, Volvo S60 to z czym należy porównywać wolumen sprzedaży XE?
Wesolych Świąt!
i smacznego curry [emoji41]
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez IlCapitano ; 23-12-2019 o 20:19
patrząc po festynie i brzydocie obecnych modeli, a kiedyś fajnej marki to aktualnie raczej target azjatyckich dygnitarzy oraz krajów trzeciego świata
wcale sie nie dziwię że toto sie nie sprzedaje- krzyżówka forda mondeo z ..no właśnie z czym... kompletnie zaburzone proporcje w chorej cenie.
ta felga = te lampy normalnie kosmos
wcale się nie dziwę że toto się nie sprzedaje.
kompletnie zagubiony styl prawdziwego Jaguara
Ostatnio edytowane przez Dareek ; 23-12-2019 o 20:32
Jeszcze ja pisałem jak to nazwałeś jeden z forum fanboy-ów, odnośnie jak to nazwałeś mojego kolejnego braku wiedzy, w kwestii braku klatki w samochodzie bijącym rekord, mi nie raczysz odpowiedzieć? Bo żeby udowodnić, że auto posiadało kierownice z lewej strony dajesz link właśnie do tego filmu, który wrzuciłem wcześniej, na którym właśnie auto ma klatkę zamiast foteli z tyłu
Ostatnio edytowane przez Kurynio ; 23-12-2019 o 21:11
[MENTION=81445]Kurynio[/MENTION]- bo Ty się nie znasz na stylu, nie masz tego poczucia piękna i estetyki jak tu taki jeden ciągle odwracający - o ironio- kota ogonem- musisz mieć kotka aby poczuć się jak Giorgio Armani.
wielka trójka a reszta... chyba żaden producent nie zakłada sprzedaży na poziomie wspomnianych top-graczy na rynku, Jaguar nigdy nie był liderem słupków sprzedaży, AR z tego co
pamiętam sprzedawała się o wiele wiele lepiej, kto zaliczył spadek?
z tym curry to nie trafiłeś, ani nie byłem w Indiach ani się nie wybieram - choć wyspy Oceanu Indyjskiego odwiedzam regularnie jednak curry w menu nie mam
tak w uzupełnieniu - czy myślisz że "Ptasie mleczko" by Wedel ma dobrą sprzedaż w Japonii i Korei Południowej?
- - - Updated - - -
nie znam się na torowych zabawach, jaki zysk w kg daje zastąpienie kanapy klatką? jaki jest konkretny zysk w osiągach?
- - - Updated - - -
no i bardzo dobrze, mi się nie podoba ani G ani S, komuś innemu nie musi żaden współczesny Jag
akurat dla mnie festynem i brzydotą jest design dwóch wiadomych modeli AR - nie mam pojęcia do kogo kierowanych ale jak wynika
z samego nawet tytułu tego wątku - chyba nie sprzedających się zgodnie z oczekiwaniami
...J sprzedają się znacznie lepiej niż przed przejęciem przez hindusów, lokalny salon jakoś nie narzeka, pomimo "chorej ceny"
sporo ich na mieście, nie chciałbym być złośliwy ale więcej niż G i S, LR sprzedaje się jeszcze lepiej
cudzysłów bo nie dla wszystkich chorej - są tacy którzy płacą i nie narzekają
no i wzmianka o Mondeo - dobrze wiedzieć, muszę poszukać wspólnych punktów w wolnym czasie, ciekawe czy znajdę
ale to pewnie nie będzie proste zadanie, na razie szukam tych zaburzonych proporcji
![]()
Ostatnio edytowane przez opozycjonista ; 23-12-2019 o 23:21
...
Dyskutujemy na temat konkretnych modeli z tego samego segmentu mianowicie XE i Giulia. Fakty są takie, że sprzedaż zarówno Giulia jak i XE spada. Ani XE ani Giulia nigdy nie były liderem sprzedaży, w najlepszym roku w Europie sprzedaż zarówno XE jak i Giulii to ok. 24k. Zeszły rok to 17k Giulia i 10k XE. Reasumując jeśli sprzedaż Giulii jest fatalna to sprzedaż XE jest fatalna tym bardziej, chyba że powołasz wiarygodne źródło z którego będzie wynikać że Jaguar zakładał taki zjazd i traktuje to za sukces.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
który raz muszę napisać że J nigdy nie sprzedawał dużo, AR miała raczej o wiele lepsze okresy prawda? tytuł wątku wyssany z palca?
w zasadzie mało mnie obchodzi sprzedaż hinduskiego J - bardziej interesuje mnie sprzedaż marki AR, w końcu kilkanaście lat nimi jeździłem i wcale się nie cieszę
że nie znajduję kolejnej którą chciałbym mieć, mam też nadzieję że taka powstanie
te wyniki na torze też mnie kompletnie nie interesują tak dla ścisłości, na autostradzie wyprzedzają mnie Matizy
- - - Updated - - -
zaciekawiłeś mnie, ciekawe są te tabelki (przyglądam się tylko tym z EU)
kiedy model powinien być popularny? czy np w 4 roku po premierze popularność może spadać?
![]()
...
Który raz muszę powtórzyć , że od początku piszę i porównuję sprzedaż 2 konkretnych modeli z tego samego segmentu a nie sprzedaż i potencjał całych marek. Poniekąd po to, aby pokazać, że wbicie się w ten segment z dużą sprzedażą jest zajebiscie trudne i praktycznie nikomu się nie udaje.
Tak wiem, Jaguar w erze hinduskiej ma większą znacznie ofertę modelowa od AR i w związku z tym sprzedaż mu rośnie - SUVów głównie.
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka