Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 70

Temat: Shell V-Power Diesel w technologii GTL

  1. #51
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    Specjalnie sprawdzałem najzwyklejszą ropę z BP. Bo jak nie lałem V-Powera (nie było stacji na trasie) to zwykłą z BP. Jakoś te Vervy czy Ultimete do mnie nie dochodzą.

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  2. #52
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kln
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    ZGR
    Auto
    156 1.9JTD16V '03 FL
    Postów
    227

    Domyślnie

    Naprawde świetne paliwko! Silnik momentalnie ożywił się i wchodził na obroty jak nigdy. Wiem że potrafi zadziałać siła sugestii, ale na pewno nie u mnie w tym przypadku

  3. #53
    plancior
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał 77alfisti Zobacz post
    a kolega Voyager ma racje w 100% wszystkie paliwa idą z jednej rozlewni tylko różnią się dodatkami, tak samo sprawa tyczy się olejów silnikowych jedna baza olejowa i inne dodatki dla danej marki oleju,
    Nie do końca jest to prawdą. Fakt, że wszystkie stacje korzystają z paliw Orlenu albo Lotosu, ale jest mały wyjątek. V-Power i GTL Shella są sprowadzane z Niemiec. To są jedyne paliwa na rynku polskim nie pochodzące od polskich dystrybutorów. Ultimate'y, Vervy, Supremy to wszystko jest to samo.

  4. #54
    ViP Romeo Avatar williamdrake
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Erlensee (de)
    Auto
    AR 145 2.0 TS QV, Peugeot 207 1.4 Vti
    Postów
    942

    Domyślnie

    Cytat Napisał plancior Zobacz post
    V-Power i GTL Shella są sprowadzane z Niemiec
    Importowany jest jedynie VP Racing. Reszta V-Powerów jest "robiona" na miejscu
    Ik@r 1111
    AR 33 1.7 IE 2000-2008 r.
    AR 145 2.0 16V TS 2008-...


  5. #55
    plancior
    Gość

    Domyślnie

    Racja, małe niedomówienie z mojej strony.

  6. #56
    Marcuss
    Gość

    Domyślnie

    Zatankowałem V-powera i po pierwsze nie czuć praktycznie żadnej różnicy, poza tym, że przy ostrym przyśpieszaniu auto nie dymiło aż tak mocno... a na koniec dodam,że normalnie pali mi ok. 6l przy mojej jeździe, a V- dziadostwa zeżarła prawie 9 l..!!

  7. #57
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kln
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    ZGR
    Auto
    156 1.9JTD16V '03 FL
    Postów
    227

    Domyślnie

    Jak deptałeś to i nawet złota by Ci więcej zeżarło.

    Co do paliw Shella - opiszę na przykładzie "mojej" stacji (Szczecin) gdzie pracuje kolega - zwykły ON jak i PB95 są przywożone z rafinerii Schwedt, a V-Power z Hamburga. Aha, V-Power Racing nie mają na swojej stacji, więc na pewno nie mówił o Racingu

  8. #58
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    U mnie po zalaniu już któregoś z rzędu baku V-powera z Shella zauważyłem, że spaliła go mniej niż zwykłej On też z tej samej stacji Shella. Dadam, że praktycznie cały czasz pokonuje ten sam odcinek drogi tj. 12km w jedną i druga strone. Dojazd do pracy i powrót. Bez zbędnego butowania. Raczej jazda spokojna.

    Jeszcze więcej paliwa mi spaliła jak tankowałem na Statoilu najzwyklejszego ON.

  9. #59
    plancior
    Gość

    Domyślnie

    Wczoraj zalałem cały bak tego GTL.
    Póki co to za wcześnie żeby coś o tym paliwie powiedzieć, jednak mam subiektywne uczucie, że samochód zbiera się z dołu trochę lepiej. Zobaczymy jak będzie ze spalaniem.

  10. #60
    Użytkownik Ogier Avatar jajcek
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bialystok, Bialystok, Poland, Poland
    Auto
    BMW 530D E39
    Postów
    170

    Domyślnie

    a ja powiem tak , że GTL mniej mi pali niz zwykłej ropy z shella

Podobne wątki

  1. V-Power Diesel w cenie zwykłego diesla - Shell Wrocław
    Utworzone przez riwo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-04-2014, 18:30
  2. Shell V-Power Nitro+ czy bezpieczne ?
    Utworzone przez Tommy_BC w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-08-2013, 18:52
  3. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 04-11-2012, 21:44
  4. Tylne światła w technologii LED
    Utworzone przez blackalfa166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 16-08-2012, 12:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory