No ale jako przedstawiciel ludu polskiego jesteś napewno romantykiem i mierzysz siły na zamiary.
Jakie są zamiary? Na ile kuni stajne swą waćpan stawiasz?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Edit: to było pyt do Kozaka.![]()
No ale jako przedstawiciel ludu polskiego jesteś napewno romantykiem i mierzysz siły na zamiary.
Jakie są zamiary? Na ile kuni stajne swą waćpan stawiasz?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Edit: to było pyt do Kozaka.![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Gora nic nie uzyskasz, bez sensu jest robic sama górę. Skrzynia ma po to 8 biegów żeby jezdzic w przedziale max momentu. Moc bierze się z momentu a nie odwrotnie.
Zobaczymy ile wyjdzie. Celuje w 36x ps. Ale czy tyle będzie? Podobno ograniczeniem są wtryski które dają max moc 370ps.
Plan mam docelowo na 4xx ps [emoji16]dołu nie ma co już poprawiać bo skrzyni już wystarczy te 500nm.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Mniam
Fajny plan! Powodzenia w realizacji. Trzymam kciuki i jestem bardzo ciekaw relacji, foto, wideo, wykresów i wszystkiego co tygryski lubią najbardziej
A finalnie bardzo jestem ciekaw czasu 0-100. Przy takiej mocy i masie powinno być naprawdę dobrze. Jak się wszystko ładnie zgra, to może wyjdzie 4.7s ale w zasadzie każdy wynik poniżej 5.0s będzie git![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
4.9 to już mam. Bardziej celuje w 4.5
Ale bardziej miarodajnym czasem jest 100-200. Obecnie najlepszy to 12.8
0-100 zbyt dużo zależy od startu.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
" Skrzynia ma po to 8 biegów żeby jezdzic w przedziale max momentu"
Jestem pełen pokory, możliwie się mylę, powiedz gdzie.
Jak wyciśniesz wszędzie jak najwyższy moment to on będzie max pewnie między 2 a 3 Krpm (no dobra możesz mieć tam turbo ściągające korę z drzew, ale ja nie planuję). No chyba nie chcesz mi powiedzieć, że robiąc jak najlepsze przyśpieszenie kiedykolwiek (poza 1ką przy ruszaniu) specjalnie trzymasz się w tych rejonach.
Moc to moment na odpowiednich obrotach. Liczy się moment na kołach a on wynika z mocy. jak masz nawet ciut niższy moment ale na wyższych obrotach to przy tej samej prędkości masz większy moment na kołach bo jesteś na niższym biegu. Pewnie o to Ci też chodziło. Może nie wyjaśniłem co mam na myśli doładnie.
Chodzi mi o to, że moment chciałbym zrobić ile wlezie na wyższych obrotach (czyli de facto idę w max moc nie max moment). Na niższych też będzie robione, ale bez spiny tylko tak, żeby nie był wyższy niż w tych wyższych rejonach. Czyli krzywa mocy będzie bardziej liniowa. Nie lubię tego efektu kiedy zafiksujesz bieg i samochód najbardziej ciągnie na niższych obrotach.
Odkopałem jakieś stelvio z cinsoftu właśnie z założeniem płaskiego momentu. Chciałbym zrobić coś w tym stylu.
Też nie mam GPF, ja pewnie będę robił pod RON95 więc zakładam, że wyjdzie 290KM.
![]()
Po co robić mapę pod 95? Przy pełnym baku różnica 15zl... 3-4 piwka... To tak dużo?
Jak ron95 to wystarczy box racechipa i masz 280-285ps
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
no właśnie racechip ciągle jest na radarze ale chciałbym zobaczyć wykres z hamowni before after.
jesteś pewien tych 280-285 kuni?
co do ron95 vs 98 zależy ile różnicy będzie. jak będzie solidne 290 (nie że liźnie przez chwilkę) to zostawie na ron95.
tak teraz patrzę, że wstawiłem zły wykres, errata:
![]()
był wykres gdzies tutaj, moosiak hamowal przed i po.
i niby te 307 km bedzie jechalo lepiej niz 307koni ale z momentem 500nm dolem ?nie sadze...
moc = moment * predkosc obrotowa / 9550.
Czyli możesz mieć dołem dowalone ale góra i tsk nic więcej uzyskasz i jak będziesz w obu przypadkach 440nm przy 6000 to moc będzie taka sama, a auto które dołem będzie miało 500nm będzie jechało lepiej niż takie z 440nm ale płasko.
Ostatnio edytowane przez kozak ; 11-04-2020 o 20:17