Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Temat: Trwałe wyłączenie Start&Stop i tryb Dynamic domyślnie

  1. #21
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Po kilku dniach testów wszystko śmiga jak powinno . Kilka razy go deaktywowałem i jest to fajna sprawa bo wtedy moduł nie ingeruje w systemy i zachowuje się jakby go nie było . Trzeba się troche przyzwyczaić do niespodziewanego większego kopa bo czasem można zapomnieć że od startu już jest tryb D . Start&stop w końcu nie żyje własnym życiem jak do tej pory bo u mnie on najczesciej włączał się niezbyt logicznie i w najmniej odpowiednich momentach (np po szybkiej jezdzie autostradą i zjechaniu na stację) a szczególnie irytujące było to wyłączenie silnika po jakimś "upalaniu" kiedy powinien się schłodzić a łopatki turbiny wyhamować . Urządzenie robi robotę, szkoda tylko że nie było takiego projektu z kilka lat wcześniej , niby mała rzecz ale użytkowanie auta bardziej komfortowe

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,592

    Domyślnie

    ktoś z Mito kto by podjechał do BB i chciał taki moduł taniej się znajdzie?

    - - - Updated - - -
    [MENTION=20648]tx555[/MENTION], dzięki za feedback, cieszę się że działa jak należy. jak zrobisz ten wydech z klapami sterowanymi na radio to proponuję dodanie Ci do tego sterowania z DNA które też już mam zrobione dla Giulii/Stelvio
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 + LPG
    Postów
    563

    Domyślnie

    jaka cena za ten cud technologii?;D

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,592

    Domyślnie

    jak pisałem i zależy w jakiej to wersji i ilości ma być zbudowane
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 + LPG
    Postów
    563

    Domyślnie

    no jak cena nie bedzie zaporowa to ja bym był chętny

  6. #26
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    [MENTION=20089]epsonix[/MENTION] pomysł może być ciekawy, zależy jak by to miało w praktyce działać bo nie koniecznie zależało by mi aby "przypisać" bypass tylko do trybu D

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,592

    Domyślnie

    Cytat Napisał mickry Zobacz post
    no jak cena nie bedzie zaporowa to ja bym był chętny
    spoko, tylko przy obecnym zainteresowaniu wchodzi w grę tylko opcja na lutowanie kabli (lub szybkozłączki których ja akurat nie uznaję, ale każdy sobie może montować jak chce) i indywidualne zamówienie - serii nie widzę.
    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    @epsonix pomysł może być ciekawy, zależy jak by to miało w praktyce działać bo nie koniecznie zależało by mi aby "przypisać" bypass tylko do trybu D
    można zrobić że np tylko dłuższe przytrzymanie przełącznika np w górę przełączy i wydech - kwestia dogadania - mogłoby to być programowalne czy przypisane czy ręcznie i który defaultowo po włączeniu stacyjki.

    tylko nie może też być tak że dla kilku klientów będę pisał kod który zrobi wszystko i każdemu - trzeba zrobić prosto i tak żeby każdy był zadowolony
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170 + LPG
    Postów
    563

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    spoko, tylko przy obecnym zainteresowaniu wchodzi w grę tylko opcja na lutowanie kabli (lub szybkozłączki których ja akurat nie uznaję, ale każdy sobie może montować jak chce) i indywidualne zamówienie - serii nie widzę.

    można zrobić że np tylko dłuższe przytrzymanie przełącznika np w górę przełączy i wydech - kwestia dogadania - mogłoby to być programowalne czy przypisane czy ręcznie i który defaultowo po włączeniu stacyjki.

    tylko nie może też być tak że dla kilku klientów będę pisał kod który zrobi wszystko i każdemu - trzeba zrobić prosto i tak żeby każdy był zadowolony
    no to jak wyceniasz indywidualne zamówienie, bo równie dobrze można to zrobić modyfikacja ecu

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,592

    Domyślnie

    strzelam, +100 do tej ceny którą podałem? oczywiście to takie tam spekulacje z palca wyssane - musimy zrobić dokumentację, instrukcję, tester automatyczny i tak i rozbić na małą ilość zamówień. modyfikacja ECU to koszt jednak wielokrotnie większy.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    Giulia 2.0 200hp, Giulietta 1.8 tbi
    Postów
    418

    Domyślnie

    Skórka niewarta wyprawki, odważył bym się użyć sformuwania, że kolego epsonix działa tu charytatywnie/dla społeczności bardziej niż w celach zarobkowych. Koszt godziny programisty/inżyniera to miedzy 50-80euro za godzinę, tu zapewne tych godzin się nazbiera.., i piszę tu bez zadnej ironii,
    Ostatnio edytowane przez tzebrowski ; 22-06-2020 o 18:53

Podobne wątki

  1. [Giulia] Wyłączenie start/stop
    Utworzone przez MiLykie w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 182
    Ostatni post / autor: 30-04-2025, 10:06
  2. [Giulietta] START\STOP auto gasnie podczas jazdy, informacja "star\stop niedostepny"
    Utworzone przez olaras w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-09-2018, 11:15
  3. [Giulietta] tryb dynamic 1.4TB 120
    Utworzone przez gugamati w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-12-2014, 20:35
  4. [MiTo] Start & Stop
    Utworzone przez piotr_c w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 10:32
  5. [MiTo] Tryb Dynamic niebezpieczny?
    Utworzone przez Tuti w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 05-04-2010, 22:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory