S&S da się wyłączyć na stałe i u roku 2011 - sam tak mam. Ale trzeba pełną wersję AlfaOBD (mam tak robione). Bez żadnych dodatkowych wtyczek, pudełek, itp.![]()
S&S da się wyłączyć na stałe i u roku 2011 - sam tak mam. Ale trzeba pełną wersję AlfaOBD (mam tak robione). Bez żadnych dodatkowych wtyczek, pudełek, itp.![]()
Toyota Corolla TS 1.8 2023
Ex: Rover Mini 1991 1275, Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic VIII 1.8, Seat Leon ST FR 1.4TSI 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
S&S da się ale na stałe no i jednak trzeba mieć interfejs/program - za tą ceną masz już np urządzenie.
tu wchodzi jeszcze sprawa czy niektórzy nie chcą czasem mieć możliwości włączenia S&S z takich czy innych powodów czasem - tylko przy boxie to uzyskasz. kolejna sprawa Dynamic defaultowo - tego bez boxa nie zrobisz. trzecia, można dodać wbudowanego pilota który albo po trybach DNA albo np poprzez przytrzymanie do góry kilka sekund DNA przełączy wydech aktywny (wydech Ultera np albo ktoś sobie zrobi swoje klapy na jakimś uniwersalnym zestawie). kwestia dogadania co taki box mógłby robić, ktoś skorzysta np z 2 funkcji, z trzeciej nie musi itp.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Co do SS i dodatkowych wtyczek. Adapter potrzebny jest wtedy gdy mamy kabel interfejs elm taki uniwersalny nie robiony tylko pod alfę fiata itp. Dlaczego a no dlatego ze chodzi o rozkład pinów w złączy obd w aucie a w interfejsie. Nawet sam program informuje nas ze trzeba mieć odpowiednia przejściówkę w tym przypadku takzwana żółta. Nie ma tu znaczenia pełna czy nie pełna wersja programu. Tzn ma bo by wykonać osiowanie proxy w przypadku MES nie wyłoni
Się ono bez adaptera. W przypadku alfaobd nawet bez adaptera nie połączy z „body”
Mam wrażenie, że DNA w mojej Julce QV nie działa jak powinien. Wcześniej miałem Mito 155 i tam po przełączeniu na D od razu było czuć różnicę w układzie kierowniczym oraz czułości gazu. Tutaj nic się nie zmienia albo tak delikatnie, że nie jestem w stanie tego wyczuć. Tryby normalnie działają oraz się wyświetlają na ekranie. Ktoś miał podobnie? W czym może tkwić problem?
Nie no różnicy między N a D nie da się nie zauważyć,czułość gazu wchodzi w tryb 0/1 i kierownica wyraźnie ciężej chodzi. Po mieście w trybie D u mnie ciężko się jeździ,autem ciężko ruszyć bez szarpnięcia i zmieniać biegi bez stuków z układu napędowego.
Jakiekolwiek pomysły w co mogę zajrzeć?