No tak tylko jest jeszcze Stelvio Q do którego Formentor nie ma startu ani wizualnego ani pod względem przyspieszenia.
No tak tylko jest jeszcze Stelvio Q do którego Formentor nie ma startu ani wizualnego ani pod względem przyspieszenia.
lol a kto porownuje do Stelvio Q? porownujemy 2.0 do 2.0 w podobnych pieniadzach, Stelvio Q kosztuje 400k +, to zupelnie inna liga. Zeby nie bylo jestem za Alfa ale warto odnotowac, ze jest cos innego dobrze wygladajacego i jezdzacego rownie dobrze jesli nie lepiej, pozostale SUVy na rynku to straszna nuuda
Też nie ma startu do ceny.
Miałem na myśli to, że Formentor to najmocniejsza wersja a w przypadku Stelvio, jest jeszcze Q ponad Veloce. Nie było mowy o stosunku mocy do ceny. Formentor z zewnątrz mi się podoba ale wewnątrz niestety to Seat.
I jest przednionapędowy.
Taki hot hatch ;-)
wydawalo mi sie ze jest wiekszy -20cm dlugosci w stosunku do Stelvio, ale maly tez nie jestto czterolap nie FWD, przy przednim napedzie 4.8 do setki byloby niemozliwe
![]()
Tak, ale to haldex poprzedniej generacji.
Tył pomaga, ale jest tylko dołączany i to bez dyferencjału jak w obecnym golfie R.
Jest tak jak w poprzednim golfie R.
Natomiast powiększyli faktycznie odrobinę rozstaw osi w na tej poprzedniej platformie VAG-a.
Może i fajny, ale to jest silnik położony poprzecznie i napęd wywiedziony z przednionapędowego. Co dla kogo ważne of cors.
Więc to nie jest odpowiednik. Dodatkowo rozmiarowo jak wyżej.
Zgadzam się że przydałaby się wersja stelvio i giulii 360-400 kunia.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Witajcie!
Żeby trochę rozruszać temat bo co prawda nie uczestniczę aktywnie ale czytam aktywnie ;-) - od poniedziałku 24.11. ma ruszyć siatka z możliwością zakupu nowych Stelvio (nie wiem czy Giulia) :-). W tym oczekiwana przeze mnie osobiście wersja Veloce Ti :-).