Jeździłem testówką miesiąc temu, ale Veloce przedliftem. Nie chce mi się jechać 100 km do innego salonu, jeśli się okaże, że w wersji po lifcie nadal jest słabe wyciszenie, dlatego pytam na forum.
Jeśli kogoś by interesowało, to Audi A5 sportback jest znacznie lepiej wyciszone. Nieznacznie lepiej wyciszone jest też Megane IV.
Strony i sklepy internetowe www.CyfroweJutro.pl
malo kto Ci powie jak to wyglada bo trzeba miec mozliwosc w krotkim czasie jazdy przedliftem i poliftem z odpowiednimi opcjami ale podobno poliftowe Giulie sa lepiej wyciszone bo maja w standardzie pakiet redukcji halasu (7H6) czyli izolacje NVH (m. in. sciany grodziowej), za 1500 mozesz dokupic jeszcze laminowane szyby przednie redukujace halas (7UW). W Stelvio tego 7H6 nie ma w standardzie z jakiegos powodu ale jest w pakiecie za 1500 razem z laminowanymi szybami (7H6+7UW). Takze musialbys sie przejechac poliftem z tymi opcjami i sprawdzic czy dla Twoich wrazliwych uszu jest ok![]()
Szybkie pytanie z innej beczki. Czy amerykański skrętny xenon 35w współpracuje z czujnikami poziomowania czy musi być eu?
Mam od ponad roku Veloce Ti i pierwsze słyszę, żeby się boczki same pompowały w zakrętach, ale może o czymś nie wiem / nie zauważyłem.
Można sobie boczki napompować przyciskiem, tak jak w zwyklej Veloce ze sportowymi fotelami.
Jeździłem kilkoma egzemplarzami i głębokość siedziska/oparcia jest moim zdaniem taka sama w Ti i zwykłej Veloce ze "sportowymi" fotelami.
Jedyna różnica poza alcantarą w porównaniu do zwykłych foteli sportowych z Veloce, to możliwość oddzielnej regulacji wysokości przodu siedziska (czyli kąta ustawienia siedziska).
Bardzo przydatna rzecz, bo dla mnie przy 185cm wzrostu, siedzisko w Veloce jest za płasko i kolanom brakuje podparcia mimo wysuwanego przodu siedziska.
Zwracam uwagę, że mówimy oczywiście o fotelach "sportowych" w Veloce (tych z wysuwanym siedziskiem i pompowanymi boczkami), a nie "komfortowych".
Dzięki [MENTION=19955]Luke77[/MENTION] i [MENTION=79478]Bosman[/MENTION]
czy ktoś z Was używa jakiejś wtyczki na OBD i programu na Android do sprawdzania parametrów silnika? temperatury, AFR, temp spalin, lambda itp.?
Czy to przez tego "gate" jest zablokowane i tez nie ma opcji tego kontrolować?;/
korzystam czasem z Torque Pro na Androidzie i jakiejs najtanszej wtyczki bluetooth OBD2, kupionej pare lat temu na allegro, dziala bez zarzutu. Zalezy od apki jakie parametry zczytasz ale w torque chyba najwiecej z tych interesujacych dziala. Temperatury oleju nie ma niestety ale jest temp plynu chlodniczego, temp w dolocie, temp skrzyni, afr, lambda chyba tylko za katem mi dzialala itd. EGT nie ma. Mozna jakies pluginy doinstalowac platnie, moze wtedy wiecej by pokazalo ale sie nie bawilem.
Drugi jaki testowalem to Car Scanner Pro, podobne dane, pare mniej i troche inny sposob prezentacji. W obu mozna kasowac bledy ale CS bardziej szczegolowo je czyta z większej ilości modułow i pokazuje takie które są pending, jeszcze nie wyskoczyly w postaci np. check engine czy innej kontrolki ale już zostały wychwycone.