Dzięki. Chyba rzeczywiście odpuszczę Q4 na rzecz innych dodatków. Dzisiaj miałem (krótką) okazję pobawić się infotainmentem w BMW no i mając w pamięci płynność działania tego w Giuli niestety porównanie pod tym względem wypada bardzo niekorzystnie. Nie rozumiem dlaczego odpuścili taką oczywistą kwestie. Obawiam się, że płynność działania nie zostanie nawet naprawiona przez aktualizacje oprogramowania.
jest dużo wyższy - przód ok 15-20mm, tył ok 5-10) ale można albo wstawić sprężyny z wersji RWD albo od razu dać obniżające i się przyglebi jak RWD po obniżeniu.
obawy słuszne, raczej rewolucji nie zrobią platforma hardwarowa jest jakaś a software napisany widać nieoptymalnie, cudów nie zrobią łatkami, jeśli już to drobne poprawki i to raczej bugów a nie płynności
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Tak, się zastanawiam , bo po uruchomieniu radia słychać jak coś cicho pracuje nad nogami kierowcy i jeśli używamy menu lub szybko zmieniany stacje to to coś pracuje szybciej.
Jeśli wiatrak to dużo nie wymyślimy, ale jeśli dysk twardy to można by próbować zmienić go na SSD i może całe te bolączki wolnego menu by się skończyły
8/16GB to bylby dysk? juz Cie wyprowadze z nadzieji, rozkrecalem radio na czesci w innym celu, nie ma zadnych mozliwosci rozszerzeń
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
planuje zakup Giulii w dieslu. Jestem z Podhala więc Planuje się udać do BB, jak tylko przeskoczy rocznik żeby ponegocjować z nimi zakup Giulii z rocznika 2016 albo 2017. Kiedy najlepiej ich odwiedzić (koniec stycznia?) i jak z nimi gadać żeby uzyskać największy rabat? Czy w styczniu będą jeszcze mieli auta z rocznika 2016? Czy z racji tego że bedą już miały rocznikowo 5 lat to je wycofają z oferty? Co radzicie kupić?
-wersja 2.2 AT8 180 czy Manual?
Wersje AT8, masz nie pamietam dokładnie ale ma coś ok 100Nm więcej, tylko z tego co kojarzę to oni raczej mieli zalegające MT6 raczej. Nie wiem czy kolejny rocznik coś zmieni w cenie, oni są tu ciężcy - sprzedają te auta od tylu lat i dalej na placu je mają. Czy będą mieli jeszcze auta, a kto to wie?
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
To może napiszę coś o Giuliach z FCA BB, bo tam kupowałem moją piękną.
Odnośnie cen w BB, to zauważyłem, że obniżają na koniec roku, w okolicach październik/listopad a potem przez rok trzymają bez zmian.
Na pewno można u nich negocjować.
Rok temu mieli w ofercie ponad 40 Giulii, dzisiaj jest 20 kilka. Więc coś tam sprzedają z tych zapasów.
Giulie są rocznikowo 2016 ale większość (jeśli nie wszystkie) mają pierwszą rejestrację w 2017.
Często są po zaledwie 1 rocznej (12-13 miesięcy) eksploatacji, po czym robią wymianę oleju i stawiają na placu w oczekiwaniu na klienta.
Do sprzedaży auto ma ponownie wymieniany olej, do tego wszystkie filtry, akumulator a nawet tarcze i klocki. Wszystko ori. Można też trafić na nowe, oryginalne opony.
Wgrywany jest najnowszy soft i mapy do nawi.
To są przeważnie wypasione, wszystkomające wersje, szczególnie te Grigio Vesuvio.
Odnośnie wersji MT/AT: wersja MT (przynajmniej pierwsze roczniki) regularnie wypluwa ok. 400 Nm. Wersja AT ma tych niutonów ok. 450.
Więc realna różnica to 40-50 Nm. Ale trzeba pamiętać, że wersja z AT jest sporo cięższa, no i jednak jak w każdej AT występują straty Nm przekazywane na koła.
Jeździłem AT i MT, testowałem obie wersje i lepiej jeździ mi się MT, którą zresztą mam. To jest bardzo fajna, precyzyjna i tania w utrzymaniu skrzynia Getrag.
Taki napęd daje mi poczucie pełnego panowania nad samochodem.
Jedyna, zauważalna przewaga AT to niższe o ok. 300 obroty przy prędkościach autostradowych, na najwyższym biegu.
Na hałas to się nie przekłada ale może zrobić różnicę w spalaniu (tutaj to gdybam bo tego akurat nie sprawdzałem szczegółowo).
@daras
w którym miesiącu i roku kupowałaś swoją ? Udzielili Ci rękojmi? Jakieś usterki pojazdu się pojawiły podczas użytkowania ?
Kupowałem pod koniec zeszłego roku.
Rękojmia jest wpisana na fakturze, 1 roczna.
Żadnych ukrytych wad i usterek auto nie miało. Nic w eksploatacji nie wyszło.
Auto oczywiście bezwypadkowe, oryginalny lakier i szyby. Dywaniki, czy tapicerka w środku, jakby nieużywane w ogóle.
Po detailingu i ceramice w Majcher Team BB, które mi zaproponowali w ramach negocjacji ceny - Giulia wygląda rewelacyjnie.
Gdyby nie drobne odpryski po kamyczkach z przodu, to auto wygląda jak nowe.
Jak kupowałem, to nie miało nawet śladów zagnieceń na fotelu kierowcy, żadnych śladów na kierownicy, czy aluminiowych nakładkach na pedałach.
Miał za to ślady - rysy na progu, na tej aluminiowej wstawce z napisem Alfa Romeo, z którymi sobie tanio i szybko poradziłem.
Musiałem też skontrolować i ustawić geometrię zawieszenia bo auto miało kierownicę lekko w lewo, pomimo, że ramach przygotowania do sprzedaży, ponoć zbieżność kontrolowali.
Ale przy cenie wynoszącej 50% katalogowej, to są rzeczy pomijalne.
Żeby tu nie śmiecić wątku, jak masz jakiekolwiek pytania to pisz śmiało na PW.
Ostatnio edytowane przez daras ; 16-11-2020 o 12:11