[MENTION=83980]Mix[/MENTION], salon akurat może odliczać chyba całość - użycie jako auto tylko służbowe. [MENTION=79655]izan10[/MENTION], odlicza po zakupie jako towar na sprzedaż, a na nowy rok przyjdzie to musi niestety cofnąć odliczenie jako wynik inwentaryzacji, na końcu sprzedaje i ma pełen dochód od kwoty sprzedaży. w przypadku amortyzacji najpierw powiedzmy kupił na stock odliczył całość, potem cofnęło mu się to w nowym roku, potem zdecydował się amortyzować zaczął trochę odliczać ale tylko jako koszt (przynejmniej jeśli mówimy o netto, VAT to innaczej ale wychodzi i tak na to samo). pomijając zależności czasowe czy amortyzuje czy nie, i tak na końcu sprzedaje coś co kupił drożej i dołożył kasę np na opony/oleje/aku za jakiś procent tylko tej ceny i wynika z tego dochód. jest totalnie w tyłku i nie zmienia tego ani amortyzacja ani ile zamortyzuje, ani w kwestii VAT ani podatku.
- - - Updated - - -
wiec tu wracamy do tego kto zyskał, na pewno nie FCA Poland. Watpię czy ASO FCA w BB jest tak zmuszane kupowaniem nietrafionych konfigów, jakoś inni dealerzy nie mieli takich aut. po prostu zrobili laskę FCA Italy