Strona 14 z 44 PierwszyPierwszy ... 456789101112131415161718192021222324 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 131 do 140 z 435

Temat: Witam jaki olej 2.0T 280KM ?

  1. #131
    Użytkownik Rowerzysta Avatar woockush
    Dołączył
    05 2020
    Auto
    Giulia Q4ERTY
    Postów
    333

    Domyślnie

    Cytat Napisał kozak Zobacz post
    witam, Panowie, do nas ( 2.0T) wystarczy bańka 5L na wymiane ? czy wchodzi ciut wiecej ?
    Bańka 5L da Ci ok. 2/3 na wskaźniku.

  2. #132
    Użytkownik Rowerzysta Avatar arturo132
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Stelvio 2.0 280+, Giulietta 1,6
    Postów
    465

    Domyślnie

    Ja w czasie wymiany nalewam właśnie 5 litrów. I na początku pokazuje max. Po dłuższej trasie stabilizuje się stan i wtedy dolewam do pełna.
    Druga opcja masz w MES poziom oleju. Nalewasz i obserwujesz poziom w mm. Zakres to 68-79 mm

  3. #133
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    ok, dzieki

  4. #134
    Użytkownik Świeżak Avatar sory89
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Warszawa/Przemyśl
    Auto
    Giulia 280KM - ekwiwalent amerykański
    Postów
    127

    Domyślnie

    musisz kupic chyba 6L i dolac z litra reszta ci zostanie, ja tak robiłem

  5. #135
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    5.2 wchodzi wg. instukcji, tez ostatnio kupilem 6L, wlali w ASO cale 5L i troche z 1L, zostalo na dolewke, ktorej mam nadzieje nie bede musial robic

  6. #136
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2017
    Auto
    2017 Giulia 2.0 RWD
    Postów
    205

    Domyślnie

    Cytat Napisał prezes-tk Zobacz post
    Zbliża mi się dzień wymiany oleju więc chciałem zapytać czy coś nowego w asortymencie olejowym, a zamiennego dla Selenii pojawiło się na rynku. Od prawie 10 tys używam Ravenola 5W30 DXG USVO ze względu na jego API SN+. Może Kolega [MENTION=74456]Toma[/MENTION] coś z nowości zna?
    DXG stale trzyma fason. Nadal bazuje na PAO, ma niezmiennie dobre parametry. Spełnianie SN Plus jest moim zdaniem bardzo istotne w przypadku 2.0 GME. Zawiera też dozę związków molibdenu, które odgrywają ważną rolę w ochronie łańcucha rozrządu. Przesyłam dobry materiał na ten temat.

    STLE2016 Engine and Drivetrain III Session 3C C. Esche The Role Additive Chemistry Plays.pdf

  7. #137
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Harvaster
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    była 159 2.0 jtdm 170km, była Giulietta 1.4 MA 170km, jest Giulia Super 2.0T
    Postów
    308

    Domyślnie

    Przymierzam się do wymiany właśnie na Ravenola, ale tego dedykowanego do MA, czyli RAVENOL FES SAE 0W-30 USVO (spełnia Fiat 9.55535-DS1/GS1). Czy ktoś z Was jeździ na nim lub ma jakieś doświadczenia?

  8. #138
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2017
    Auto
    2017 Giulia 2.0 RWD
    Postów
    205

    Domyślnie

    Bardzo dobry olej. W składzie baza PAO, związki boru, molibdenu i wolframu. Tyle, że DXG molibdenu zawiera praktycznie 2 razy więcej a i wapnia ma mniej z racji spełniania API SN Plus.

    FES 0w30 zostawiłbym 2.2 JTD.

  9. #139
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Giorgio
    Dołączył
    01 2018
    Auto
    Stelvio First Edition
    Postów
    394

    Domyślnie

    Czy ktos znalazł juz 0W30 olej API SP ?

    SP to jest ostatni krzyk techniki i krok do przodu od SN plus. Chociaż czytałem ze SN plus bylo tymczasowe z założenia i po dokonczeniu testów i badan potwierdzających sile SP, SN plus zniknie. Moze wiec nie ma właściwie różnicy miedzy SN plus a SP? Ja juz używam w Subaru 2.0 i 2.5 olej 0W20 API SP zrobiony przez Liqui Molly.

  10. #140
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Harvaster
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    była 159 2.0 jtdm 170km, była Giulietta 1.4 MA 170km, jest Giulia Super 2.0T
    Postów
    308

    Domyślnie

    Cytat Napisał Toma Zobacz post
    Bardzo dobry olej. W składzie baza PAO, związki boru, molibdenu i wolframu. Tyle, że DXG molibdenu zawiera praktycznie 2 razy więcej a i wapnia ma mniej z racji spełniania API SN Plus.

    FES 0w30 zostawiłbym 2.2 JTD.
    Problem w tym, że DGX nie spełnia normy producenta dla tego silnika. Mam jeszcze gwarancję, więc muszę lać olej wg. instrukcji. Szkoda, bo też wolałbym coś co niweluje LSPI

Podobne wątki

  1. jaki olej do AR 156 1.8 16v ts 98r?
    Utworzone przez daniel675 w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 21-12-2023, 18:09
  2. [159] Jaki olej do 2.2 jts??
    Utworzone przez kochan159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 350
    Ostatni post / autor: 07-02-2020, 13:40
  3. jaki olej ?
    Utworzone przez JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-11-2014, 22:00
  4. [164] Jaki olej do 3.0 V6
    Utworzone przez Spartan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-08-2009, 00:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory