Strona 133 z 204 PierwszyPierwszy ... 3383123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143183 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,321 do 1,330 z 2037

Temat: Chiptuning

  1. #1321
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2017
    Auto
    Giulia 2.0 2017
    Postów
    201

    Domyślnie

    u mnie po instalacji chipa przez 3-4 dni była trochę mniej płynna. Po czasie wróciła do swojej pierwotnej płynności. Jakaś adaptacja ewidentnie zachodzi.

  2. #1322
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Shimmy
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    KR/ERA
    Auto
    Giulia B-Tech+
    Postów
    908

    Domyślnie

    Gdyby ktoś był zainteresowany modzeniem w skrzyni i jeszcze nie słyszał to MMS wypuściło kilka dni temu protokół, który pozwala grzebać w naszych ZF8

    https://www.magicmotorsport.com/full...d-9-speed-tcus

  3. #1323
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,567

    Domyślnie

    spoko, moze warsztaty jakues kupia i beda grzebaly. cuekawe co oprocz np limiterow Nm da sie zrobic, moze cos z lagiem w starszych veloce?
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  4. #1324
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2020
    Auto
    Stelvio B-Tech 200ps
    Postów
    26

    Domyślnie

    Przymierzam się do podniesienia mocy w mojej Stelivo 200ps z 2019 roku. Potwierdzam że nie ma bocznego intercoolera, zastanawia mnie czy nie ma różnicy w turbo czy wtryskiwaczach. Na turbo z boku jest kod QR, czy mógłby ktoś go zeskanować ze swojej wersji 280 ps i wrzucić tutaj numer/model turbosprężarki w celu porównania. Ja sprawdzę swoją i też podam. Nie wiem czy to było czy nie doczytałem ale możecie potwierdzić czy epron trzeba wyciągać na stół czy da radę wgrać nowy program przez złączę OBD ( wiem o zabezpieczeniach security Gateway). I teraz najważniejsze pytanie , gdzie polecacie zrobić moda tzn. mogę pojechać w dowolne miejsce jeżeli chłopaki ogarniają temat, robili już stelivo/gulie i nie będą się na mnie uczyć. Może się wypowie konkretnie ktoś kto już ma to za sobą. o ile mogę bezpiecznie podnieść moc i moment, auto planuje trzymać nawet do 8-10 lat bo jest świetne, nowinki ekrany mnie nie bawią więc nie ma powodu by szybciej zmieniać. może lepiej gdzieś do Niemiec, co myślicie?
    Z góry dzięki
    PS. nie wieszajcie na mnie psów typu przeczytaj wątek - czytałem, konkretów nie ma za wiele, teoretykom dziękuję za dywagacje, interesują mnie rzetelne info od posiadaczy co przeszli już moda.

  5. #1325
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,565

    Domyślnie

    ja powiem tak - w tych motorach nie da się bezpiecznie podnieść mocy. znam kolejne 2 przypadki uszkodzonych silników właśnie czipowanych. No ale każdy robi jak uważa.

  6. #1326
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    ja powiem tak - w tych motorach nie da się bezpiecznie podnieść mocy. znam kolejne 2 przypadki uszkodzonych silników właśnie czipowanych. No ale każdy robi jak uważa.
    Seryjne też padają. Głowica pęka od temp , ale to nie wina chipa, a wręcz chip zapobiegnie temu... Ale zrobiony z wiedzą co się dzieje w głowicy .


    Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka

  7. #1327
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2019
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio
    Postów
    13

    Domyślnie

    Mam ten sam silnik. Robiłem w RRTuning w Krakowie ponad rok temu i pomimo sgw mod został zrobiony i auto jeździ świetnie. Jedynym problemem było dokładne ustalenie mocy. W tamtym czasie nie mieli możliwości włączenia dyno mode (nie wiem, jak teraz), ale w rezultacie do momentu włączenia esp i innych wynalazków moc - 280ps i 430Nm. Teraz mam możliwość włączenia dyno mode, ale brak czasu, żeby jechać na hamownię

  8. #1328
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2020
    Auto
    Stelvio B-Tech 200ps
    Postów
    26

    Domyślnie

    Możecie rozwinąć temat, cos spartolone czy robione na max. tzn 280ps ? Jak chiptuning miałby zapobiegać potencjalnym pękaniom głowicy?

  9. #1329
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,565

    Domyślnie

    Cytat Napisał kozak Zobacz post
    Seryjne też padają. Głowica pęka od temp , ale to nie wina chipa, a wręcz chip zapobiegnie temu... Ale zrobiony z wiedzą co się dzieje w głowicy .


    Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
    tak tak można sobie tłumaczyć - daj spokój
    - nikt mi nie powie że wytrzymałość zczipowanego silnika jest tak sama jak serii - naprawdę nie bądźmy dziećmi - to bełkot tunerów. Po prostu silnik ma problem z odprowadzaniem ciepła i stąd jest kłopot tym bardziej w stunowanych silnikach- no ale jak to mówią no rusk no fun.
    mając na uwadze koszty napraw dałbym se siana tym bardziej ze seryjnie już fajnie jeżdżą.
    Edit- znajdź tunera który da Ci gwarę na stunowany silnik np na 50- 100 tkm - wątpię!
    Ostatnio edytowane przez Dareek ; 10-12-2020 o 20:30

  10. #1330
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    tak tak można sobie tłumaczyć - daj spokój
    - nikt mi nie powie że wytrzymałość zczipowanego silnika jest tak sama jak serii - naprawdę nie bądźmy dziećmi - to bełkot tunerów. Po prostu silnik ma problem z odprowadzaniem ciepła i stąd jest kłopot tym bardziej w stunowanych silnikach- no ale jak to mówią no rusk no fun.
    mając na uwadze koszty napraw dałbym se siana tym bardziej ze seryjnie już fajnie jeżdżą.
    Zadaj sobie pytanie dlaczego się grzeje...

    A który tuner da ci gwarancję ? Bez przesady [emoji1787]

    Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Chiptuning.
    Utworzone przez epsonix w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 575
    Ostatni post / autor: 21-09-2024, 09:46
  2. Chiptuning JTD
    Utworzone przez hump.O w dziale GT
    Odpowiedzi: 108
    Ostatni post / autor: 25-01-2021, 00:02
  3. Chiptuning
    Utworzone przez Seweryn13134 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-09-2016, 17:32
  4. [Giulietta] Chiptuning 1,6
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-06-2015, 00:29
  5. chiptuning TS'a ?
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 27-09-2011, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory