Zmiana kata, hybrydowe turbo dochodzą na 340-350 KM.
315 na programie i zmienionym kacie powinno być osiągalne w sam raz. Samym programem może nie wystarczyć (choć sam DP wielkiej różnicy nie robi, 10 kucyków przy dobrym wietrze).
Zmiana kata, hybrydowe turbo dochodzą na 340-350 KM.
315 na programie i zmienionym kacie powinno być osiągalne w sam raz. Samym programem może nie wystarczyć (choć sam DP wielkiej różnicy nie robi, 10 kucyków przy dobrym wietrze).
Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/
Oczywiście ze masz racje ze wiatrak nie dmuchnie tyle.
W Ghibli jest kompresor elektryczny, ale on dół poprawia , a góra to już turbo , trzeba poczekać aż będą części, chyba że ktoś ma dostęp do info co tam wsadzili
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
Tam nie ma kompresora elektrycznego.
Rozwiązanie 48V instalacja z BSG czyli 48-woltowy generator rozrusznika pasowego, który wspiera silnik spalinowy, gdy potrzebna jest większa moc, a także odzyskuje energię po puszczeniu pedału przyspieszenia.
Aby umożliwić lepszy rozkład masy pojazdu, konwerter prądu stałego i akumulator 48 V są umieszczone z tyłu.
Temat właśnie rozwiązuje co i jak.
![]()
Może głupie pytanieJakie jest wg Was najsłabsze ogniwo w postaci części mechanicznej w ARG 200 KM jeżeli ktoś chce zastosować chipa lub zmienić mapę i podnieść moc powyżej 280 KM ? Chodzi mi o część mechaniczną, która będzie ograniczała podniesienie mocy a zarazem brak jej wymiany na inną może skutkować awarią. I co polecacie ?
Czyli pakiet program +dp/wydech+dolot i okolice 330 powinny wskoczyć, ma ktoś taki zestaw ?