Czyli rozumiem można to wyrzucić do śmietnika i kupić zwykłe koło zamachowe?
Czyli rozumiem można to wyrzucić do śmietnika i kupić zwykłe koło zamachowe?
Może nie koniecznie do kosza ale czeka Cię kupno koła zamachowego ze sprzęgłem, skrzynie biegów już masz?
Silnik od 166 poznasz też po innej łapie przy prawym kielichu.
Była : 146 1.6Ts 97r (2006-2011)
Jest : 156 1.8Ts (2010 - ?)
146Ti 2.0Ts (2013 - 2016)
Skrzyni biegów jeszcze nie mam, nigdzie nie mogę znaleźć do 2.5 V6 manualnej 6B z podciąganym wstecznym.
Nom z dwumasą raczej nic nie zrobię tylko do kosza (złom) nie wiem czy dobra jest bo bym ją za grosze sprzedał. Koło zamachowe i sprzęgło to podstawa, że kupię nowe VALEO
Łapy kupię od 156 V6
Czy to normalne w 2.5L że średnica wewnętrzna cylindrów wynosi 87.88mm? O_o Serwisówka podaje zupełnie coś innego :/
Na każdym jest jodełka widoczna gołym okiew, więc jeśli to nominał to nie będzie tragedii. Tylko ta średnica wewnętrzna mnie irytuje.
Chyba, że srwisówka jest do silnika 3.0L!
Ostatnio edytowane przez ArturR_1975 ; 19-07-2020 o 11:15
Głowice oddane do planowania, wał pomierzony, cylindry pomierzone wszystko jest nominalne w wymiarach fabrycznych![]()
Panewki zamówione, pierścienie zamówione, uszczelniacze trzonków zaworów kupione.
Silnik złożony z serwisówką w łapie, rozrząd ustawiony bez blokad (perfekcyjnie)!! Blokady QUATROS oraz MOPAR można sobie wsadzić w buty, będzie się wyższym!!!
Zostały już tylko pierdoły. Szybkościomierz, obrotomierz oraz wiązka alternatora - rozrusznika - czujnika ciśnienia oleju oraz zestaw startowy na który czekam i będzie pierwsze opalenie![]()
Pamiętajcie, że jeżeli ktoś z was tak jak ja będzie robił swapa i pod maską ma silnik EURO3 czyli CF3 nie musi zmieniać instalacji elektrycznej spod deski do komory silnika.
Trzeba rzecz jasna kupić tylko instalację silnika całą, kompletną i wszystko będzie hulać!! Oczywiście CF3![]()
Nooo, czekam na efekty!
Zapowiada się ciekawa lektura![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
hmm tak są znaki serwisowe na walkach , ale jak-czym przytrzymałeś wałki ,napiąłeś napinacz i jednocześnie dokręciłeś koła rozrządu ? tak aby nic się nie ruszyło .
Daj później znać, jak całość wyszła.