Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Turbo-timer

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marcino20
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    DDZ
    Auto
    AR 159 1.9 JTD 16V
    Postów
    376

    Domyślnie

    W 156 da sie bez probemu ale tu nie chodzi o to czy sie da czy nie tylko o idee istnienia tego urzadzenia...
    Było 156 jtd 16v, jest 159 jtdm 16v

  2. #12
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    Dokładnie takie coś ma sens w 500konnym subaru czy Evo IX a nie 1.9 diesel xD

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kayrol Zobacz post

    Jak sie nie butuje to sie geometria nie zmienia <lol>

    Czyli na rozgrzanym silniku oczywiście, jeździć w pełnym zakresie obrotów. To przy ilu tyś. obr. zmieniasz biegi?

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  4. #14
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    nie no to powiedziałem pół żartem, nie wiem dokładnie kiedy ta geometria się przestawia ale często zdarza mi sie wykorzystywać 100% głębokości pedału przyśpieszenia.
    Ostatnio edytowane przez Superjahu007 ; 06-10-2009 o 05:21

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kayrol Zobacz post
    nie no to powiedziałem pół żartem, nie wiem dokładnie kiedy ta geometria się przestawia ale często zdaza mi sie wykozystywac 100% głębokości pedału przyśpieszenia.
    Coś w tym może być że muszą pracować łopatki zmiennej żeby się nie zapiekły. Ale wtedy teoretycznie trasa np 200km autostradą, na tempomacie 180km/h była by zabójstwem dla geometrii bo łopatki przez długi czas były by w tym samym miejscu ,a turbina by ostro dmuchała.

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  6. #16
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    autostrade A1 ( psss nikomu nie mówicie ) 88km przejechałem z średnią prędkością 188km/h i ich nie zabiłem ogólnie z głową używać diesla i nic mu nie będzie

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marcino20
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    DDZ
    Auto
    AR 159 1.9 JTD 16V
    Postów
    376

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kayrol Zobacz post
    nie wiem jak w 156, ale w 166 nie da się otworzyć wlewu paliwa na włączonym silniku
    Czyli teoretycznie w 166 przed tankowaniem musialbys zawsze czekac az ten smieszny moduł zgasi silnik i dopiero dostałbyś pozwolenie na tankowanie?
    Było 156 jtd 16v, jest 159 jtdm 16v

  8. #18
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    Si.

  9. #19
    szymon
    Gość

    Domyślnie

    Zastanawiałem się nad tym, bo nie jestem zbyt cierpliwy i trochę wkurza mnie siedzenie w aucie na parkingu przez parę minut. A muszę, bo nie jeżdżę za spokojnie, mam nową turbinę i troszkę dłubniętą moc. Tyle, że w tak wielkim mieście jak moje, które całe przejeżdzam w 5 minut, a średni czas podróży to pewnie ze 3 minuty to chyba nie ma to sensu.

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marcino20
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    DDZ
    Auto
    AR 159 1.9 JTD 16V
    Postów
    376

    Domyślnie

    Po 3 minutach nie musisz siedziec kilka minut wystarczy kilkanascie sekund, a jak juz podjezdzasz do miejsca dolecowego, daj kilkanascie metrow wczesniej na luz, podtocz sie na parking i juz zyskasz kilka sekund chlodzenia turbiny.
    Było 156 jtd 16v, jest 159 jtdm 16v

Podobne wątki

  1. [159] Turbo timer.
    Utworzone przez tyburnkc w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-05-2014, 18:56
  2. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  3. Turbo timer
    Utworzone przez szamacz w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 13-08-2012, 07:53
  4. Turbo Timer
    Utworzone przez Someone83 w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-03-2012, 17:54
  5. turbo timer
    Utworzone przez tomekb w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 08-07-2011, 18:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory